Bekijk volle/desktop versie : de eerste daagjes weken na ja trouw!



Pagina's : [1] 2 3

29-09-2007, 18:30
salaam dames,

ff een vraagje voor jullie wat droegen jullie thuis de eerste dag na jullie trouw en de dagen erna kortom de weekjes erna ?

29-09-2007, 18:35


uhm kleding...











































en daarmee bedoel ik kleding en nu nog steeds... kleding .... dat is niet iets wat alleen bij eerste daagjes erna hoort hoor..

nu wel ff een ramadan stop ingelast..

29-09-2007, 18:38
haha dat weten we ook maar is het niet zo dat je de eerste dagen (weken) extra jezekf opmaak en niet gewone kleding draag maar speciale je mooiste kleren haha

29-09-2007, 18:48
goeie vraag

29-09-2007, 19:01


De eerste dag na mijn bruiloft had ik een witte lebsa aan. De dagen erna was ik ook in het lang, had de rest van mijn kaftans en lebsat aan....

29-09-2007, 19:16
Gwn leuke kleren!
Beetje uitdagend ensow.

Ik ben ook immers pas een paar weken getrouwd (officiel).

29-09-2007, 19:19
Ik liep al meteen in mijn huiskloffies!
Wees gewoon lekker jezelf! Ik ga ervanuit dat iedere vrouw zichzelf wel verzorgd ook al zit ze thuis.

29-09-2007, 19:26

Citaat door yara_xx:
De eerste dag na mijn bruiloft had ik een witte lebsa aan. De dagen erna was ik ook in het lang, had de rest van mijn kaftans en lebsat aan....


ow een hele week lebasat dragen haha dat lijkt me wel apart maar wat wel zou erg zijn als je man zeg ' waar ga je naartoe?" hahaha

29-09-2007, 19:29

Citaat door 23_2:
haha wil net zeggen, m`n vrouw mag gewoon dragen wat t lekkerste zit hoef niet heledag met ingehouden buik te lopen





29-09-2007, 19:45
ik had gewoon van die leuke huispakjes en verder gewoon van die hempjes met bijbehorende short of broek...gewoon lekker comfortabel...en dan soms in de avond voor het slapen gaan trok ik pas een nachthemd aan....ik ga echt niet de hele dag in sexy lingerie lopen thuis...

Maar lebsat aan trekken??? me man zou me echt uitlachen...lebsat draag je op feesten ....;ik zie het al voor me samen met me man in me takshita een film kijken ahaha

29-09-2007, 20:00
ben in Marokko getrouwd, we werden heel veel uitgenodigd en het huis van mijn schoonouders was altijd vol met mensen die over de vloer kwamen (gelukkig hebben ze wel een groot huis...)

Ik was echt 'het bruidje', ze zouden mij raar aankijken als ik een dag na mijn bruiloft in mijn joggingsbroek zou rondlopen. Als ik hier was getrouwd en gewoon alleen met mijn man thuis zou zijn....nee, dan zou ik niet in lebsat rondlopen, hoor.....overigens had ik na de bruiloft thuis meer kaftans aan, als we op bezoek gingen wel een lebsa....

En nu thuis...? Gewoon een heerlijk zittende pyama of een joggingspak....
De kleren die ik buiten aanheb trek ik thuis ook uit, het zit toch minder lekker...

29-09-2007, 21:01
hehe zo te zien maakt het jullie niet echt veel uit zolang het comfortabel is mooi zo

29-09-2007, 22:02




Ik zie mezelf al in takshitas, jabadors en gandoras met dezelfde kleur oogschaduw en belghats thuis lopen. Kom nou hij neemt toch ook niet de moeite om zich uit te sloven.

2 weken later na dit hele festijn wanneer je je normale pyama aan kan doen ben je al niet meer om aan te zien. Dus beter doe ik het gelijk weet ie ook meteen wat ie in huis heeft gehaald

29-09-2007, 22:03
Iwa safi al die temerra en moeite en als hij eraan gewend is wil hij dat zeker elke dag

29-09-2007, 22:05

Citaat door MissLoulou:
Iwa safi al die temerra en moeite en als hij eraan gewend is wil hij dat zeker elke dag


Pagina's : [1] 2 3