Bekijk volle/desktop versie : Voorbeeld CV

Pagina's : [1] 2

20-10-2003, 15:51
Wie heeft er een goede voorbeeld van een Cv.

20-10-2003, 18:27

heb je geen nederlans boek waar het in staat en dan bedoel ik een boek voor het vak nl
anders moet je op scholieren kijken of google

20-10-2003, 21:35
Misschien heb je hier wat aan...

(Voorbeeld Curriculum Vitae)

Personalia

Naam:
Voornamen:
Geboortedatum:
Geboorteplaats:
Telefoon:
Mobiel:
E-mail:
Burgerlijke staat:

Opleidingen
1996 - 2000
HEAO Accountancy, Hogeschool Amsterdam (HES), Diploma 2000.
Vakken: algemene economie, handels economie, marketing, direct marketing, Spaans, rechten etc.

1990 - 1995
Havo, Marnix College te Amsterdam, Diploma 1995.
Vakken: Nederlands, engels, biologie, aardrijkskunde, economie, handelskennis/recht

Stage + afstudeeropdracht

jan - maart 1997
Stage bij Linox Beveiliging; marketingplan ontwikkelen voor een nieuwe unit van het bedrijf.

februari - juni 2000
Afstudeeropdracht bij IBM; bedenken en organiseren van het jaarlijkse bedrijfsfeest van IBM (voor 4000 man).

Werkervaring

1998 - heden
"Sales Executive" bij DSM experts; beheer van algehele pijpleiding, maken van afspraken voor accountmanagers, registratie en administratie in twee systemen.

1995 - 1998
Office Assistent bij Tweakers Boxen; office werkzaamheden, telefoon aannemen en doorverbinden, maken van afspraken, boeken van hotels en andere zaken voor management.

Aanvullende vaardigheden

- Computer ervaring : windows 3.1/ â95/ â98/ME, word, excel, powerpoint, access, SPSS, dreamweaver, photoshop
- Rijbewijs : rijbewijs-B

Sterke eigenschappen

Goede communicatie vaardigheden, teamwerker, overtuigend, stressbestendig, flexibele instelling, initiatief, analytisch, ambitieus, zelfstandig en doorzettingsvermogen.

Talen
Taal Schrijven Lezen
Nederlands: moedertaal moedertaal
Engels: goed goed
Duits: basiskennis basiskennis
Spaans: basiskennis basiskennis

Hobby's
Tennis, golf, karten en lezen

Referenties
Op aanvraag

23-10-2003, 00:32
Tachelhit, dat is wel een heeeele lange cv, werkgevers zitten niet te wachten op langdradige brieven en cv, het ziet er wel goed uit maar er moeten een aantal dingen veranderd worden.

Persoonlijke gegevens:
Naam : Mohammed el ddadaoduaoiuoi
Adres : Pietjepukstraat 5
2222 KK AMSTERDAM
Tel. : 020-55 55 555
email : Tarikk@hotmail.com
geboortedatum : 1 januari 1980

Opleidingen:
(Begin altijd met het heden bijvoorbeeld
2001-2003 (opleiding+ richting) evt diploma behaald

1999-2001 (" " ) " " "

1995-1999
etc.

werkervaring:
Jaartal Functie
" "

Vaardigheden:
bijvoorbeeld: talenkennis, computervaardigheden etc

Hobbys mag maar hoeft niet perce in een CV (CURRICULUM VITAE)

Zorg dat er een goede en een overzichtelijke lay-out in voorkomt. Alles moet goed onder elkaar komen, ook de dubbelle puntjes. Een belangrijke punt ben ik bijna vergeten te vermelden, zorg dat je geen dubbele informatie geeft, als je in je brief hebt verteld dat goed kan samen werken en stresbestendig bent etc dan moet je dat niet in je CV nog een keer vermelden.....

Heeeel veel su6 Tarikk en als je hulp nodig hebt dan hoor ik het wel van je....

Beslema....
Dina

23-10-2003, 18:46

Hoezo cv te lang?

Mijn werkelijke cv is zeker lang, maar niet elk onderdeel vermeld ik...als ik een horeca baantje zoek, vermeld ik niet dat ik bij het GAK heb gewerkt, want die info in niet relevant dus laat ik het...

Voor de rest, beide c.v. zien het goed uit...vraagje, zet jij je religie erbij?

23-10-2003, 23:22
Beste Sahira,

Met lange cv bedoel ik dat je geen onrelevante informatie moet vermelden.

Ik weet niet of jou vraag voor mij bedoeld is maar wat denk je nu zelf, als je solliciteert, denk je dat de werkgever zit wachten of je moslim, boedist, johova, jood, christen etc bent??? Natuurlijk zet je religie niet bij want dat is niet belangrijk, een werkgever kijkt (normalitair) naar je kwalliteiten en capaciteiten. Wat dat is op dat moment voor de werkgever belangrijk!!!!

Mvg,

P.s als je nog vragen hebt......dan kan je ze altijd stellen....!!!!
Dina......

24-10-2003, 10:10

Citaat:
Origineel gepost door dina_tangawia
Beste Sahira,

Met lange cv bedoel ik dat je geen onrelevante informatie moet vermelden.

Ik weet niet of jou vraag voor mij bedoeld is maar wat denk je nu zelf, als je solliciteert, denk je dat de werkgever zit wachten of je moslim, boedist, johova, jood, christen etc bent??? Natuurlijk zet je religie niet bij want dat is niet belangrijk, een werkgever kijkt (normalitair) naar je kwalliteiten en capaciteiten. Wat dat is op dat moment voor de werkgever belangrijk!!!!

Mvg,

P.s als je nog vragen hebt......dan kan je ze altijd stellen....!!!!
Dina......
Salaam Dina...de vraag was niet voor jou alleen bedoelt, voor wie hem wil antwoorden.

Ik zet mijn religie er wel bij, en mijn zusters die een hoofddoek dragen doen het ook...dan weet iedereen gelijk waar die aan toe is.

wa alaikuum salaam, Sahira..

26-04-2004, 16:02

Citaat:
Origineel gepost door sahira
Salaam Dina...de vraag was niet voor jou alleen bedoelt, voor wie hem wil antwoorden.

Ik zet mijn religie er wel bij, en mijn zusters die een hoofddoek dragen doen het ook...dan weet iedereen gelijk waar die aan toe is.

wa alaikuum salaam, Sahira..
Je moet gewoon alles erbij zetten ./

26-04-2004, 19:35
En als je wil solliciteren naar werk waar talenkennis nodig is.. kun je ook aangeven welke talen je spreekt en of het voldoende, goed of matig is..

26-04-2004, 22:30
Ga naar http://www.werk.nl
Onder het kopje: solliciteer met succes. Je kan er een sollicitatiebrief generator vinden en talloze voorbeelden van CV's.
Succes met solliciteren!

26-04-2004, 22:32
trouwens ter aanvulling: een werkgever mag nooit vragen naar je religie of dergelijk. Wees ook voorzichtig met je sofinummer........

12-05-2004, 01:47

Citaat:
Origineel gepost door Judi
trouwens ter aanvulling: een werkgever mag nooit vragen naar je religie of dergelijk. Wees ook voorzichtig met je sofinummer........
OOh okeej thanks.

12-05-2004, 11:46

Citaat:
Origineel gepost door Judi
Nee? Mag hij at niet?

Dit heb ik nooit geweten. Waarom eigenlijk niet?

Aan mij zien ze dat ik moslima ben, omdat ik dat uit dmv een hoofddoek.

Hm..... merkwaardig!

Wassalaam.

29-05-2004, 23:34
een als moslim ook een baard.

02-07-2004, 18:09
wat kunnen ze met je sofinummer dan?

Pagina's : [1] 2