Bekijk volle/desktop versie : Ik ga weg uit Nederland, jij toch ook ??



29-09-2007, 14:26
Ik ga weg uit Nederland, jij toch ook?

Aan: geaddresseerde allochtoon


Onderwerp: Ik ga weg uit Nederland, jij toch ook?


Mijn kenmerk: waction0053.doc / 20070911 / Ik ga weg uit Nederland, jij toch ook? / wfor1230 / 738W

Delft, 11 september 2007

Hallo allochtoon in Nederland,

Hierbij wil ik je iets beleefd verzoeken, geheel in jouw belang en omdat ik jou een beter leven gun in je herkomstland.

Ik ben van plan om in de nabije toekomst weg te gaan uit Nederland, omdat het hier zo hard, kil, koud, hatelijk en onleefbaar is. Wist je dat het zelfmoordcijfer onder allochtonen en Surinamers in Nederland bijna 60 procent hoger is dan onder de 'blanken'. Dit komt omdat allochtonen niet gelukkig zijn in dit land en elke dag gediscrimineerd worden. Veel allochtonen lijden aan hartkwalen, diabetes (suikerziekte), rugziekten, psychische stoornissen, zijn al gek, of voelen zich gewoon niet goed, door de dagelijkse ellende hier. Het klimaat en het weer in Nederland maken je toch ook goed ziek en gestoord, en verlagen je levensgenot. Voel jij je niet elke dag als een soort rat in de val in je eigen betonnen hokje, of moet ik zeggen gevangenis, in dit land. Heb jij niet zelf genoeg van het leven in Nederland, net als mij? Lees dan verder.

Wist je dat het racisme, vreemdelingenhaat, moslimhaat, jodenhaat, xenofobie, nazisme en geweld tegen allochtonen nu vreselijk toegenomen is. De Nederlandse regering is bang om alle cijfers bekend te maken en registreert niet alle racistische problemen en vechtpartijen meer. Er is nu zoveel rassendiscriminatie en geweld in Nederland, dat ik eigenlijk al gisteren weg wilde gaan. Jij toch ook? Wat doen wij toch in Nederland. O ja, ik ben ook allochtoon hoor, een doodgewone hindoestaan, die zo in je buurt kan wonen hoor.

Ik ken zoveel allochtonen die aan zelfmoord denken of die psychische problemen hebben. Mijn Turkse buurman werkt zo hard en hij heeft nu al gezondheidsklachten, terwijl hij pas 29 jaar is. Toch blijven Hollanders klagen dat Turken niet hard werken, gewoon omdat het allemaal racisten zijn. Wat doen wij toch in Nederland, als iedereen ons hier haat, discrimineert en dood wenst.

Denk niet dat jouw herkomstland, zoals Suriname, Turkije, Marokko, Antillen enz. nooit rijk en welvarend kan worden als Nederland en dat jij hierom nooit terug zal kunnen gaan. Nee, de economische groei in Turkije is nu veel hoger dan in de hele Europese Unie. Ook India, China en Brazilie, allemaal landen van kleurlingen, groeien nu met minstens negen procent en zijn over tien jaar de rijkste landen ter wereld. Zij gaan jouw herkomstland dan opbouwen, omdat het mensen van jouw ras zijn. Nederland gaat alleen maar achteruit en wordt elke dag armer en ellendiger. Men pakt toch al je geld af hier, ben je nu al arm of heb je helemaal niets over.

Zie je niet hoe alles nu zo duur is. Je geld en je euro raken zo snel op. Je kan niet eens lekker meer eten of even uitgaan, want het is te duur in Nederland. Wat doe je dan in Nederland? Er is hier geen ontspanning en het is niet meer gezellig. Mensen zijn koud, kil, ruw, hatelijk, onbeleefd, bijna net als 'witte' beesten en klagen alleen over allochtonen en moslims. Wat doen wij nog in Nederland? Ik wil weg, jij toch ook?

Weet je wat allochtoon, kom mee met mij als je echte vriend van God, Krishna of Allah naar Suriname en laten wij dit land samen tot een paradijs maken. Spaar en leef zuinig, om binnen tien jaar weg te gaan uit Nederland. Of ga nu weg als je genoeg geld hebt. Het is niet goed voor onze gezondheid om nog langer in Nederland te wonen. Van al die ellende hier krijg je een beroerte, een hartkwaal, lever problemen, ziekte van Parkinson, dementie op jonge leeftijd, stress, burn out, rugkwaal, maagkwaal, darmkwaal, potentiekwaal, kankerkwaal, of je sterft voortijdig door een hartaanval. Ik hoor zo vaak dat jonge allochtonen te vaak jong sterven en ben hierom bezorgd om jou. Je kan ook verslaafd raken aan iets door al die problemen. Doe er wat aan, kies voor je gezondheid en ga wonen in een gezelliger land, waar iedereen van je houdt. Hier in Nederland haat men allochtonen nu en ik vind dat heel erg voor jou.

Ok, tot zover, mijn persoonlijke brief aan jou allochtoon.

Leef lang en gelukkig in je eigen herkomstland,

Tot ziens in ons eigen gekleurd paradijs he. Daaag,

W.G.

Dewanand
waldo@wanadoo.nl
website: Kritisch Podium Dewanand
http://www.dewanand.com

http://www.nrc.nl

Denawand , ik wens U het allerbeste in Uw eigen land..............

29-09-2007, 14:44


Ik ben nog nooit gediscrimineerd.


Maar goed..dit land wordt steeds minder leuk om te wonen..vanwege de haat en de economie; het leven hier is prijzig.

29-09-2007, 14:49
prachtig verhaal !

29-09-2007, 14:59

Citaat door wammeswaggel:
Ik ga weg uit Nederland, jij toch ook?

Aan: geaddresseerde allochtoon


Onderwerp: Ik ga weg uit Nederland, jij toch ook?


Mijn kenmerk: waction0053.doc / 20070911 / Ik ga weg uit Nederland, jij toch ook? / wfor1230 / 738W

Delft, 11 september 2007

Hallo allochtoon in Nederland,

Hierbij wil ik je iets beleefd verzoeken, geheel in jouw belang en omdat ik jou een beter leven gun in je herkomstland.

Ik ben van plan om in de nabije toekomst weg te gaan uit Nederland, omdat het hier zo hard, kil, koud, hatelijk en onleefbaar is. Wist je dat het zelfmoordcijfer onder allochtonen en Surinamers volgens mij vallen Surinamers ook onder niet westerse allochtonen. pffff!in Nederland bijna 60 procent hoger is dan onder de 'blanken'. Dit komt omdat allochtonen niet gelukkig zijn in dit land en elke dag gediscrimineerd worden. Veel allochtonen lijden aan hartkwalen, diabetes (suikerziekte), rugziekten, psychische stoornissen, zijn al gek, of voelen zich gewoon niet goed, door de dagelijkse ellende hier. Het klimaat en het weer in Nederland maken je toch ook goed ziek en gestoord, en verlagen je levensgenot. Voel jij je niet elke dag als een soort rat in de val in je eigen betonnen hokje, of moet ik zeggen gevangenis, in dit land. Heb jij niet zelf genoeg van het leven in Nederland, net als mij? Lees dan verder.

Wist je dat het racisme, vreemdelingenhaat, moslimhaat, jodenhaat, xenofobie, nazisme en geweld tegen allochtonen nu vreselijk toegenomen is. De Nederlandse regering is bang om alle cijfers bekend te maken en registreert niet alle racistische problemen en vechtpartijen meer. Er is nu zoveel rassendiscriminatie en geweld in Nederland, dat ik eigenlijk al gisteren weg wilde gaan. Jij toch ook? Wat doen wij toch in Nederland. O ja, ik ben ook allochtoon hoor, een doodgewone hindoestaan, die zo in je buurt kan wonen hoor.

Ik ken zoveel allochtonen die aan zelfmoord denken of die psychische problemen hebben. Mijn Turkse buurman werkt zo hard en hij heeft nu al gezondheidsklachten, terwijl hij pas 29 jaar is. Toch blijven Hollanders klagen dat Turken niet hard werken, gewoon omdat het allemaal racisten zijn. Wat doen wij toch in Nederland, als iedereen ons hier haat, discrimineert en dood wenst.

Denk niet dat jouw herkomstland, zoals Suriname, Turkije, Marokko, Antillen enz. nooit rijk en welvarend kan worden als Nederland en dat jij hierom nooit terug zal kunnen gaan. Nee, de economische groei in Turkije is nu veel hoger dan in de hele Europese Unie. Ook India, China en Brazilie, allemaal landen van kleurlingen, groeien nu met minstens negen procent en zijn over tien jaar de rijkste landen ter wereld. Zij gaan jouw herkomstland dan opbouwen, omdat het mensen van jouw ras zijn. Nederland gaat alleen maar achteruit en wordt elke dag armer en ellendiger. Men pakt toch al je geld af hier, ben je nu al arm of heb je helemaal niets over.

Zie je niet hoe alles nu zo duur is. Je geld en je euro raken zo snel op. Je kan niet eens lekker meer eten of even uitgaan, want het is te duur in Nederland. Wat doe je dan in Nederland? Er is hier geen ontspanning en het is niet meer gezellig. Mensen zijn koud, kil, ruw, hatelijk, onbeleefd, bijna net als 'witte' beesten en klagen alleen over allochtonen en moslims. Wat doen wij nog in Nederland? Ik wil weg, jij toch ook?

Weet je wat allochtoon, kom mee met mij als je echte vriend van God, Krishna of Allah naar Suriname en laten wij dit land samen tot een paradijs maken. Spaar en leef zuinig, om binnen tien jaar weg te gaan uit Nederland. Of ga nu weg als je genoeg geld hebt. Het is niet goed voor onze gezondheid om nog langer in Nederland te wonen. Van al die ellende hier krijg je een beroerte, een hartkwaal, lever problemen, ziekte van Parkinson, dementie op jonge leeftijd, stress, burn out, rugkwaal, maagkwaal, darmkwaal, potentiekwaal, kankerkwaal, of je sterft voortijdig door een hartaanval. Ik hoor zo vaak dat jonge allochtonen te vaak jong sterven en ben hierom bezorgd om jou. Je kan ook verslaafd raken aan iets door al die problemen. Doe er wat aan, kies voor je gezondheid en ga wonen in een gezelliger land, waar iedereen van je houdt. Hier in Nederland haat men allochtonen nu en ik vind dat heel erg voor jou.

Ok, tot zover, mijn persoonlijke brief aan jou allochtoon.

Leef lang en gelukkig in je eigen herkomstland,

Tot ziens in ons eigen gekleurd paradijs he. Daaag,

W.G.

Dewanand
waldo@wanadoo.nl
website: Kritisch Podium Dewanand
http://www.dewanand.com

http://www.nrc.nl

Denawand , ik wens U het allerbeste in Uw eigen land..............


weet niet wat ik van bovenstaande moet vinden...

29-09-2007, 15:01


Hij heeft ergens wel een punt.

punt.

Atta

29-09-2007, 15:06
http://www.dewanand.com/index.htm

Die man heeft veel zaken op 11 september gepubliceerd. Waarom zou hij die datum hebben uitgekozen? Ik ken deze man helemaal niet, maar wat ik wel met zekerheid wil zeggen is dat deze niet geheel 100 is in zijn bovenkamer. Zie deze link:

http://www.dewanand.com/wfor1183.htm

Ik heb slechts de eerste paar zinnen gelezen en die zeiden mij voldoende.

29-09-2007, 15:12

Citaat door Nesrine!:
http://www.dewanand.com/index.htm

Die man heeft veel zaken op 11 september gepubliceerd. Waarom zou hij die datum hebben uitgekozen? Ik ken deze man helemaal niet, maar wat ik wel met zekerheid wil zeggen is dat deze niet geheel 100 is in zijn bovenkamer. Zie deze link:

http://www.dewanand.com/wfor1183.htm

Ik heb slechts de eerste paar zinnen gelezen en die zeiden mij voldoende.


Wat zou hij daar dan mee bedoelen ????????? Hitler terug in 2006................

29-09-2007, 15:17

Citaat door wammeswaggel:
Wat zou hij daar dan mee bedoelen ????????? Hitler terug in 2006................


Hij heeft een ziekelijke drang naar aandacht deze man.

29-09-2007, 15:36
Ik ga terug, wie gaat er mee....

29-09-2007, 15:37

Citaat door BerBerChica:
Ik ga terug, wie gaat er mee....


Ligt er aan wat "terug" betekend.

29-09-2007, 15:45

Citaat door Nesrine!:
Hij heeft een ziekelijke drang naar aandacht deze man.




Jaah, Hitler heulde in de WO met de moefties.................

29-09-2007, 16:38

Citaat door Globi:
Ligt er aan wat "terug" betekend.



Naar mijn geboorteland, het land waar mijn roots liggen

29-09-2007, 16:39



Citaat door BerBerChica:
Naar mijn geboorteland, het land waar mijn roots liggen


En wat ga je daar dan doen?

30-09-2007, 12:25

Citaat door Globi:
En wat ga je daar dan doen?
Als je besluit om mee te gaan dan zul je daar achter komen,voorlopig hou ik het voor mezelf if you dont mind!