Bekijk volle/desktop versie : lang douchen



Pagina's : [1] 2 3

29-09-2007, 13:27
Wie van jullie doucht er ook zo lang? Ik sta meestal wel een half uur onder de douche. Ik vind dat zo heerlijk. Ik kan er nooit uit komen.

29-09-2007, 13:30


ik houd ook van lang douchen. ik moet eerst een kwartier op tempratuur komen eer ik aan het douchen zelf begin.

mijn man irriteert zich er rot aan. hij is in twee minuten klaar met douchen. soms denk ik dat ie alleen lodo heeft gedaan. blijkt dat ie gedoucht heeft.

29-09-2007, 13:30
same here.......alleen als ik allahdoe doe, kom ik altijd met hele rode benen naar buiten...hhahaha

29-09-2007, 13:35
ja johhh... echt irritanttt... ik snap ook niet hoe me man dat doet.. zo snelll... en dan denk ik, saffie ik ga het ook snel doen, dan zit ik nog 15 minuten tot 20 minuten onder de douche ...
Als ik niet naar de tijd kijk zit ik er minimaal half uur tot 40 minuten onder...
Zegt me man wat doe je allemaal... dan zeg ik weet ik veel... misschien komt het door dat ik vrouw ben en langer haar heb ... (eerst shampoo dan conditioner)

Vroeger toen ik thuis woonde, je gelooft het misschien niet, maar stond echt een uur te douchen, me ouders werden gek...en begrepen er geen bal van wat ik daar allemaal uitvoerde, en als ik ga kijken wat ik deed, weet ik veel..... douchen o saffie...

Maar ben wel vrij sloom van aard, en dan ben ik aan het ontspannen ( denk ik ) dat ik de tijd niet door heb, ik weet echt niet hoe ik het voor elkaar krijg, vroeger zei me moeder, debba diri darrak o tchoefie of je niet snel klaar bent, toen ik zei dat ik het tegenwoordig een halfuurtje onder stond, zei ze, sjeftie... nu ben je wel snel he... Dan kijkt me man zo van ... half uur en snel ?????????????

29-09-2007, 13:36



Citaat door roemaisa78:
ik houd ook van lang douchen. ik moet eerst een kwartier op tempratuur komen eer ik aan het douchen zelf begin.

mijn man irriteert zich er rot aan. hij is in twee minuten klaar met douchen. soms denk ik dat ie alleen lodo heeft gedaan. blijkt dat ie gedoucht heeft.


Mijn man is ook heel snel klaar met douchen. Hij vind het ook niet leuk om te douchen. Ik wel. Hij zegt altijd, jij bent nog te duur aan het water.
Als ik klaar ben met douchen blijf ik er nog lekker onder staan. Heerlijk!

29-09-2007, 13:38
Mijn man snapt ook nooit dat ik zo heet kan douchen.

29-09-2007, 13:41
m'n man is ook snel klaar met douchen, hij roept weleens ik ga eerst, jij staat toch lang onder!

mannen hebben kort haar, daarom zijn ze sneller!
ik ben zo'n 15 min alleen met m;n haar bezig!

29-09-2007, 13:43

Citaat door lach_parel:
m'n man is ook snel klaar met douchen, hij roept weleens ik ga eerst, jij staat toch lang onder!

mannen hebben kort haar, daarom zijn ze sneller!
ik ben zo'n 15 min alleen met m;n haar bezig!


Als ik mijn haar een keer niet was dan sta ik er net zo goed lang onder.

29-09-2007, 13:44
vroeger stond ik ook lang eronder, maar nu echt een droge huid en extreme haaruitval dus doe ik dat niet meer.]

Ik ben van 1 uur bij m'n ouders thuis naar 5 min bij m'n eigen thuis! Trouwens ik draag tegenwoordig ook hoofddoek en ik werk/studeer ook niet meer misschien heeft dat er ook mee te maken.

29-09-2007, 13:45
Heet en lang douchen is ongezond!

29-09-2007, 13:48

Citaat door nadia2007:
Heet en lang douchen is ongezond!


Ik weet het.
Ik vind het gewoon zo lekker. Ben altijd een koukleum en onder de douche word ik lekker warm. Daarna smeer ik me wel altijd goed in met bodylotion.

29-09-2007, 13:54

Citaat door flippie:
Ik weet het.
Ik vind het gewoon zo lekker. Ben altijd een koukleum en onder de douche word ik lekker warm. Daarna smeer ik me wel altijd goed in met bodylotion.

Waarom neem je geen bad...bespaar je een hoog geld...

29-09-2007, 13:57



Citaat door hallo1981:
vroeger stond ik ook lang eronder, maar nu echt een droge huid en extreme haaruitval dus doe ik dat niet meer.]

Ik ben van 1 uur bij m'n ouders thuis naar 5 min bij m'n eigen thuis! Trouwens ik draag tegenwoordig ook hoofddoek en ik werk/studeer ook niet meer misschien heeft dat er ook mee te maken.

Het beste is als laatst met koud/lauw water douchen...is gezond maar ook goed voor je haar....

29-09-2007, 13:58
Ik zit altijd minimaal een half uurtje onder de douche en heel soms wel een uurtje

29-09-2007, 14:02

Citaat door nadia2007:
Waarom neem je geen bad...bespaar je een hoog geld...


Dat doe ik meestal ook nog 1 keer in de week. Meestal als ik erg moe ben.

Pagina's : [1] 2 3