Bekijk volle/desktop versie : Pabo-studenten hier melden!

Pagina's : 1 2 [3]

01-11-2003, 15:58

Citaat:
Origineel gepost door casawia16
Wallah Kwist Dat Je Dat Zou Zeggen

Maar Je Bent Nooit Te Jong Om Te Leren

ik vertel je het misschien na zonsondergang

01-11-2003, 16:07

Citaat:
Origineel gepost door PABLO_ESCOBAR
ik vertel je het misschien na zonsondergang
I'll Be There

Kga Zelfs Achter De Pc Eten

01-11-2003, 20:02

Citaat:
Origineel gepost door khadya_hbiba
moezedief het is niet de bedoeling dat je mijn gegevens hier op de site gaat blootstellen.

he eindelijk weet ik de naam (op marokko.nl) van me ex-collega bij ZEEMAN

he moezedief, dit was eigenlijk mijn bericht maar heb het per ongeluk op mijn zusje´s naam gezet.
niet gezien dat ze nog ingelogd was.

denk nog af en toe aan onze leuke tijd bij de ZEEMAN!!!.

TROUWENS DRAAG JE DIE KLEREN NOG DIE WE TOEN GESTOLEN HADDEN BIJ DE ZEEMAN

02-11-2003, 15:24
ik zag dat jullie et hadden over boeken.. en dat ze duur waren.. als jullie een hbo /heao opleiding doen ... stuur me een pm tje... heb dan wel een leuke aanbieding voor jullie denk ik..

03-11-2003, 12:39

Citaat:
Origineel gepost door khadya_hbiba
moezedief het is niet de bedoeling dat je mijn gegevens hier op de site gaat blootstellen.

he eindelijk weet ik de naam (op marokko.nl) van me ex-collega bij ZEEMAN

...

ooh sorry.... maarre dus jij bent het.....yeeeeeeeee....heb je!!!

hehehe werd tijd....

03-11-2003, 14:16

Citaat:
Origineel gepost door riffiadjalkoem
he moezedief, dit was eigenlijk mijn bericht maar heb het per ongeluk op mijn zusje´s naam gezet.
niet gezien dat ze nog ingelogd was.

denk nog af en toe aan onze leuke tijd bij de ZEEMAN!!!.

TROUWENS DRAAG JE DIE KLEREN NOG DIE WE TOEN GESTOLEN HADDEN BIJ DE ZEEMAN
jah zeker...herinner je nog die ene FEL GELE nette broek????!!!hahahaah..die het mens vooral veilig op straat helpt de weg naar huis te vinden...wuhahahaahhaahahahaha

enne ooh ja herinner je nog die ene keer bij balans......toen ben ik die ene vrouwenpyama gaan aankleden....hahah die korte blousje en die korte broekje...wuahahahahahahaah met schoenen en al....wuahahahaa

wuahahahhaha ... .......

wuahahaha..wollah lig hier helemaal in de deuk...wuahahha

03-11-2003, 19:23

Citaat:
Origineel gepost door alhoceimagirl84
jah zeker...herinner je nog die ene FEL GELE nette broek????!!!hahahaah..die het mens vooral veilig op straat helpt de weg naar huis te vinden...wuhahahaahhaahahahaha

enne ooh ja herinner je nog die ene keer bij balans......toen ben ik die ene vrouwenpyama gaan aankleden....hahah die korte blousje en die korte broekje...wuahahahahahahaah met schoenen en al....wuahahahaa

wuahahahhaha ... .......

wuahahaha..wollah lig hier helemaal in de deuk...wuahahha
hahahahahahahahahahahahahaha

wallah we hebben echt onze tijd gead bij zeeman.

he maar welke fel gele broek bedoel je?? heb je wat gestolen zonder dat ik erbij was?????

ik had het over dat ene feloranje blouse die ervoor zorgt dat de muggen niet meer in je huis rondvliegen maar op dat mooie blouse afkomen.

he en kan je je nog die dag herinneren dat we met 5 marokkanen in de winkel stonden en toen ipv te werken eerst samen koffie gingen drinken en koekjes eten en de klanten in de steek laten he en die gekke foto´s die we die dag gemaakt hadden zal ik ook nooit vergeten (terwijl de mensen in de winkel hun gang gingen maakten wij foto´s binnen en buiten de zeeman) :melig:

he moezedief we msnen nog inshallah.

beslama

04-11-2003, 12:13

Citaat:
Origineel gepost door riffiadjalkoem
hahahahahahahahahahahahahaha

wallah we hebben echt onze tijd gead bij zeeman.

he maar welke fel gele broek bedoel je?? heb je wat gestolen zonder dat ik erbij was?????

ik had het over dat ene feloranje blouse die ervoor zorgt dat de muggen niet meer in je huis rondvliegen maar op dat mooie blouse afkomen.

he en kan je je nog die dag herinneren dat we met 5 marokkanen in de winkel stonden en toen ipv te werken eerst samen koffie gingen drinken en koekjes eten en de klanten in de steek laten he en die gekke foto´s die we die dag gemaakt hadden zal ik ook nooit vergeten (terwijl de mensen in de winkel hun gang gingen maakten wij foto´s binnen en buiten de zeeman) :melig:

he moezedief we msnen nog inshallah.

beslama
wuhahahahahahahahahahaahhahahahahahhahahahahahhahahahahahah
hahahahahahhahahahahahahahahahaahhahahahahahahahahah wallah een vette leuke tijd..maarre is goed meozedief...spreek je incha ALLAH op msn...

moezediefff......

06-01-2010, 12:51
Heeft er iemand van jullie nog een schrijfprestatie? Als voorbeeld. Ik wil het hebben over faalangst. Als iemand een voorbeeld heeft van een schrijfprestatie, pm of mail me alsjeblieft

06-01-2010, 13:42

Citaat door nora_020:
Hallo mensen!!!

Hier nog een 2e jaars pabostudente!
De opleiding is vreselijk hier in amsterdam maar het werk is wel eruuuug leuk!

Inderdaad ik vind de opleiding ook echt vreselijk vooral die kinderachtige sfeer en landelijke toetsen met die hoge normen, maar stages en het werk zijn wel heel erg leuk.

Pagina's : 1 2 [3]