Bekijk volle/desktop versie : Wat vinden jullie het meest vervelende klusje bij het koken....?



Pagina's : [1] 2 3

29-09-2007, 11:59
Hoi,

De vraag zegt het al, ik begin wel....

1. ui raspen, dit vind ik echt vreselijk om te doen....!!
2. taugé schoonmaken, nog zoiets Dit kost mij teveel tijd, het gaat veel te langzaam.....

Nu jullie, kom op dames!

Liefs,
Yara

29-09-2007, 12:00


koriander snijden
ui snijden
en op dit moment ook vlees snijden!!

29-09-2007, 12:02
Ik vind de afwas erna altijd irri moet echt een afwas machine hebben ui snijden ook haat ik!En kruiden door je gehakt doen en dan je handen onder de safraan!

29-09-2007, 12:08

Citaat door ceuta:
Ik vind de afwas erna altijd irri moet echt een afwas machine hebben ui snijden ook haat ik!En kruiden door je gehakt doen en dan je handen onder de safraan!


Ik zou het je zeker aanraden een vaatwasser is een wereld van verschil. En een goede vaatwasser van Bosch heb je tegenwoordig voor 300 euro ofzo

29-09-2007, 12:11


Ja, maar in een afwasmachine kun je ook niet alle spullen doen....vooral nu met al dat gefrituur. Je kunt echt niet al die aangekookte pannen, snelkookpannen en hapjespannen erin doen, hoor...die moet je echt met de hand doen.

Dus dan hou je glazen, borden enz over. Dat is meestal niet het grote werk...

29-09-2007, 12:14
Het koken op zich.

29-09-2007, 12:16
de afwas en de rommel die je maakt bij het koken.

29-09-2007, 12:17
tomaten ontvellen/schillen,uien raspen,gehakt kneden met kruiden, kip/vlees heel fijn snijden
kosbar fijn hakken

29-09-2007, 12:17

Citaat door yara_xx:
Ja, maar in een afwasmachine kun je ook niet alle spullen doen....vooral nu met al dat gefrituur. Je kunt echt niet al die aangekookte pannen, snelkookpannen en hapjespannen erin doen, hoor...die moet je echt met de hand doen.

Dus dan hou je glazen, borden enz over. Dat is meestal niet het grote werk...



Waarom kan dat niet? Je kunt ze onderin stoppen, dat doe ik zelf ook soms. Je moet natuurlijk wel al het olie eruit gooien. Er zit niet voor niets zo'n anti vet functie in die tabletten

29-09-2007, 12:18
Iemand anders heeft de taak koken op zich genomen, en voor de afwas hebben we een vaatwasser.

29-09-2007, 12:21

Citaat door yara_xx:
Hoi,

De vraag zegt het al, ik begin wel....

1. ui raspen, dit vind ik echt vreselijk om te doen....!!
2. taugé schoonmaken, nog zoiets Dit kost mij teveel tijd, het gaat veel te langzaam.....

Nu jullie, kom op dames!

Liefs,
Yara



De afwas die erop volgt

29-09-2007, 12:21
alles, soms denk ik echt kon ik maar in me handen klappen en het eten staat klaar, wordt er zo moe van, had gisteren bezoek van zo´n 15 mensen, en ik ben nu nog kapot van, moet nog huis opruimen ziet er niet uit, niet te spreken over de afwas dit haat ik het meest.......

29-09-2007, 12:22


afwassen en nog eens afwassen pppff.

Ik wil graag een afwasmachine heben maar ik heb geen plek, enige optie is een inbouwvaatwasser.

ik heb geen zin om hele aanrecht te slopen, ben ik rond de 900 euro kwijt als ik dat zou doen!

29-09-2007, 12:23
ohja en nog marokkaanse kruiden sorteren, daar heb ik ook nooit zin in.

29-09-2007, 12:25

Citaat door lach_parel:
afwassen en nog eens afwassen pppff.

Ik wil graag een afwasmachine heben maar ik heb geen plek, enige optie is een inbouwvaatwasser.

ik heb geen zin om hele aanrecht te slopen, ben ik rond de 900 euro kwijt als ik dat zou doen!


Mijn tante heeft gewoon 1 zo'n aanrecht kastje eruit gehaald en daar haar vaatwasser gestopt. Het is heel erg goed te doen dus het zal je zeker geen 900 euro kosten!

Pagina's : [1] 2 3