Bekijk volle/desktop versie : Hindoestaanse dames..damnnnn wollah prachtig..

Pagina's : 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14

28-09-2007, 23:35
Het is maar dat er hier in NL veel marokkaanse barbiepoppen zijn. Algemeen zijn de hindoestaanse en de latina's de mooiste. Maar dat is het uiterlijk, innerlijk zijn de hindoestanen moeshrikoens en de latina's vaak van christenlijk of katholiek. Bekeerden uitgesloten.

28-09-2007, 23:35

Citaat door Baseema:
Nou niet overdrijven. Dat ze knapper zijn dan Marokkanen... oké! Maar please, Latino's blijven aantrekkelijker

Van de Latino's vind ik Brazilianen de mooiste hoor, die licht getinte dan he..

28-09-2007, 23:36

Citaat door MaSterLijK2:
Aantrekkelijk kan ook betekenen het karakter,
Karakter is cruciaal

Ja, een kontje kan zeker karakter hebben.

je hebt gelijk

28-09-2007, 23:37
Ik vind hindoestaanse vrouwen helemaal niet knap...je hebt een paar uitschieters maar voor de rest is er niet veel aan....ik vind hun donkere huid niet mooi icm hun stijle haar.....sorry

28-09-2007, 23:40

Citaat door pippie:
Ja, een kontje kan zeker karakter hebben.

je hebt gelijk

a je weet volgens mij wel wat ik bedoel..

28-09-2007, 23:43

Citaat door MaSterLijK2:
a je weet volgens mij wel wat ik bedoel..

jawel

28-09-2007, 23:44
Dat vind ik nou de lelijkste meiden ever!!

Die lelijke huid, zo'n rare kleur, die ogen, die mond, alles gewoon. Zo lelijk, als ik een man was zou ik nooooooooooit op zulke meiden kunnen vlalen

En oh ja, de jongens zijn ook lelijk

28-09-2007, 23:47

Citaat door Ave_Maria:
Dat vind ik nou de lelijkste meiden ever!!

Die lelijke huid, zo'n rare kleur, die ogen, die mond, alles gewoon. Zo lelijk, als ik een man was zou ik nooooooooooit op zulke meiden kunnen vlalen

En oh ja, de jongens zijn ook lelijk

Daar heb je gelijk in

Maar hindoe vrouwen hebben mooie ogen en vet mooi haar ...de lichte van huidskleur zijn gwn wow

28-09-2007, 23:52

Citaat door pippie:
Daar heb je gelijk in

Maar hindoe vrouwen hebben mooie ogen en vet mooi haar ...de lichte van huidskleur zijn gwn wow

Nee ik vind ze echt 10x niks! Hun haar is te vet altijd, bah nee en die huid, geplamuurd heel vaak, nee niets vind ik het!!

Snap niet dat mensen hen mooi vinden, de jongens vind ik ook erg lelijk

Hindoestanen vind ik geen mooi volk

28-09-2007, 23:59
Ik snap niet dat mensen a. rai lelijk kunnen noemen ..die vrouw komt erg in de buurt van prefectie

29-09-2007, 00:00

Citaat door pippie:
Ja, Ze verblinden mij door hun rijkdom aan kleuren...groene sjaal, gele bloesje, Altijd rode lipstift (bij hun rood nooit uit de mode)!! en ze maken het af met bling bling markt jeans.

Zeg eerlijk ga je dan niet op andere dingen letten

van mannen val ik ook altijd half vlauw van verliefdheid als ik die sexy glibberige haren achterover gekamd zie ik een kapsel a lá 'een koe heeft 'm te grazen genomen' ofso...

dan die onbeschrijfelijk charmante grote neusjes... als hij op z'n rug zwemt denk ik elke keer dat ik in Jaws mee speel .. xzuchtx

29-09-2007, 00:06
[QUOTE=JaKweenie;37669592]

van mannen val ik ook altijd half vlauw van verliefdheid als ik die sexy glibberige haren achterover gekamd zie ik een kapsel a lá 'een koe heeft 'm te grazen genomen' ofso...

dan die onbeschrijfelijk charmante grote neusjes... als hij op z'n rug zwemt denk ik elke keer dat ik in Jaws mee speel .. xzuchtx[/QUOTE]

29-09-2007, 00:09

Citaat door JaKweenie:

dan die onbeschrijfelijk charmante grote neusjes... als hij op z'n rug zwemt denk ik elke keer dat ik in Jaws mee speel .. xzuchtx

Die mannen blijven lelijk echt, ik ben nooit een mooie hindoe man tegen gekomen ...gister toevallig in de trein kwam eentje naast me zitten ..hij had met parfum gedoucht ..vergaste zo de hele trein:hah:

en dan heeel veel vet in zijn haar en ook zo naar achter gekamd ...ik zat zo in mijn stoel ---->

29-09-2007, 00:12
Hindoestaanse meiden mooi dan meen ik liever een hond asabi en draag voortaan een bril.

29-09-2007, 00:13
Meisjes zijn knapper dan de jongens vind ik. En ze zijn altijd zo aardig

Pagina's : 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14