Bekijk volle/desktop versie : 99 procent zaad is dood



Pagina's : [1] 2

28-09-2007, 19:01
AMSTERDAM - Slechts één procent van de bloemenzaadjes die u in de tuin uitstrooit en liefdevol plant, komt maar uit. 99% is namelijk al zo dood als een pier, zo blijkt uit Engels onderzoek.

U kunt dus wel tuinieren! Het ligt aleen aan de rommel die u kocht.

Mogen de bloemenzaadjes dan een fiasco zijn, als het gaat om groente en fruit, is 'maar' veertig procent dood.

De Engelse Consumentenbond testte zes verschillende soorten bloemen en groenten van een groot aantal leveranciers. Slechts één leverancier deugde: Thompson & Morgan. 83 % van de zaadjes van dat merk groeide uit tot gezonde plantjes.


http://www.telegraaf.nl/buitenland/71905061/99_procent_bloemenzaad_is_dood.html?p=6,2

28-09-2007, 19:04


Daarom komen mijn wietplantjes nooit tot bloei

28-09-2007, 19:05

Citaat door NakNok:
AMSTERDAM - Slechts één procent van de bloemenzaadjes die u in de tuin uitstrooit en liefdevol plant, komt maar uit. 99% is namelijk al zo dood als een pier, zo blijkt uit Engels onderzoek.

U kunt dus wel tuinieren! Het ligt aleen aan de rommel die u kocht.

Mogen de bloemenzaadjes dan een fiasco zijn, als het gaat om groente en fruit, is 'maar' veertig procent dood.

De Engelse Consumentenbond testte zes verschillende soorten bloemen en groenten van een groot aantal leveranciers. Slechts één leverancier deugde: Thompson & Morgan. 83 % van de zaadjes van dat merk groeide uit tot gezonde plantjes.


http://www.telegraaf.nl/buitenland/71905061/99_procent_bloemenzaad_is_dood.html?p=6,2

Het kan altijd nog slechter: 100% van mijn zaad is dood!

Dat kan ook prettig zijn als je graag onkruid zaait: daar komt NIETS van op! (maar het zaaien op zich is zo lekker )

28-09-2007, 19:08

Citaat door Tat twam asi:
Het kan altijd nog slechter: 100% van mijn zaad is dood!

Dat kan ook prettig zijn als je graag onkruid zaait: daar komt NIETS van op! (maar het zaaien op zich is zo lekker )

Mijn idee!

28-09-2007, 19:10



Citaat:
99 procent zaad is dood
Mooi zo, dat is goed nieuws voor diegenen die bang zijn, dat de hr Wilders en/of zekere imams haat zaaien

28-09-2007, 19:10

Citaat door Menace2Society:

VERREKTE HOERENZOON JIJ KAN NIET EENS ZAAIEN ALS JE JE L U L MET 2 HANDEN TEGELIJK AFRUKT

HOERENZOON

GELUKKIG IS JOU ZAAD DOOD, KOMT ER GEEN LELIJK MORMEL OP DE WERELD





doe jij ff rustig wil je !

28-09-2007, 19:11

Citaat door wolfowitzen:
Mooi zo, dat is goed nieuws voor diegenen die bang zijn, dat de hr Wilders haat zaait.



Spits.


28-09-2007, 19:11

Citaat door Menace2Society:

VERREKTE HOERENZOON JIJ KAN NIET EENS ZAAIEN ALS JE JE L U L MET 2 HANDEN TEGELIJK AFRUKT
Ging net nog goed met één hand hoor!

Citaat door Menace2Society:

HOERENZOON
Mijn vader weet van niks ... sssstt ...

Citaat door Menace2Society:

GELUKKIG IS JOU ZAAD DOOD, KOMT ER GEEN LELIJK MORMEL OP DE WERELD
Heb al 3 van die lelijke mormels op de wereld gezet. Die Marokkaanse lulletjes kunnen hun ogen niet van ze af houden (meer zullen ze ook nooit aanraken)

28-09-2007, 19:15

Citaat door Menace2Society:
permanente ban voor Menace2Society, ben deze account beu hihihi




ga dan even in een andere topic lopen klooie

28-09-2007, 19:47

Citaat door Menace2Society:
permanente ban voor Menace2Society, ben deze account beu hihihi


hé, wat jammer...waarom ben je toch zo suicidaal?

28-09-2007, 19:51

Citaat door wolfowitzen:
hé, wat jammer...waarom ben je toch zo suicidaal?


Hij heeft wel z'n zin gekregen

28-09-2007, 19:53

Citaat door wolfowitzen:
hé, wat jammer...waarom ben je toch zo suicidaal?

Suïcidaal: dat woord geldt toch alleen maar voor mensen die voortdurend FALEN om zichzelf om te brengen?

Als je jezelf in één keer ombrengt, ben je niet suïcidaal maar ben je een held!

Je hebt van die mensen die al 10 pogingen hebben gedaan en nog steeds zielig gevonden willen worden: dat schiet niet op hè?

28-09-2007, 20:38



Citaat door Tat twam asi:
Suïcidaal: dat woord geldt toch alleen maar voor mensen die voortdurend FALEN om zichzelf om te brengen?

Als je jezelf in één keer ombrengt, ben je niet suïcidaal maar ben je een held!

Je hebt van die mensen die al 10 pogingen hebben gedaan en nog steeds zielig gevonden willen worden: dat schiet niet op hè?


Het woord kan ook betekenen dat iemand bewust zijn carierre wenst te vernietigen.

28-09-2007, 21:04

Citaat door Mister_Batata:
Daarom komen mijn wietplantjes nooit tot bloei


Toen ik nog wietplantjes had kwam altijd alles uit, groot probleem, want het duurt even voordat je weet of het de dames zijn die je zo begeert, zit je daar met 10 planten, heerlijk illegaal

Maar goed dat is verleden tijd, nu zijn het brave kruiden en groenten.
Die zaadjes zijn idd vaak slecht, maar goed, als er eenmaal wat groeit heb je je eigen kweek zit je niet meer vast aan zaadjes uit de winkel.

28-09-2007, 22:15

Citaat door corrie2:
Toen ik nog wietplantjes had kwam altijd alles uit, groot probleem, want het duurt even voordat je weet of het de dames zijn die je zo begeert, zit je daar met 10 planten, heerlijk illegaal

Maar goed dat is verleden tijd, nu zijn het brave kruiden en groenten.
Die zaadjes zijn idd vaak slecht, maar goed, als er eenmaal wat groeit heb je je eigen kweek zit je niet meer vast aan zaadjes uit de winkel.
Bij mij komt alles wat ik zaai tot bloei.

Heb zo mijn eigen proeftuinen

Pagina's : [1] 2