Bekijk volle/desktop versie : Dames uit België-->gynaecoloog?



27-09-2007, 17:24
Salaam aleykoum,

bij welke gynaecoloog gaan jullie? En kan je zeggen of die goed is of niet? Ik ben van plan om bij Beckstedde te gaan van het UZA. Heeft iemand hier ervaring mee?

27-09-2007, 17:31


Geen ervaringen gehad in het UZA, maar is naar het schijnt wel heel goed. Als je een rustige ziekenhuis wilt en ook voor bij de bevalling dan raad ik u het Jan Palfijn ziekenhuis aan te Merksem.

Daar heb je 2 gyneacologe en die zijn beide top

27-09-2007, 18:55

Citaat door Safya010:
Salaam aleykoum,

bij welke gynaecoloog gaan jullie? En kan je zeggen of die goed is of niet? Ik ben van plan om bij Beckstedde te gaan van het UZA. Heeft iemand hier ervaring mee?


In het UZA is er ook een moslima genaamd Osmanovic Fehima is ook een heel goede en De Loor is ook goed.. Beckstedde is ook goed hoor. Is een goed ziekenhuis en goede mensen

27-09-2007, 19:09

Citaat door Rasheedah:
In het UZA is er ook een moslima genaamd Osmanovic Fehima is ook een heel goede en De Loor is ook goed.. Beckstedde is ook goed hoor. Is een goed ziekenhuis en goede mensen


Osmanovic is gestopt helaas. Althans ze werkt niet meer in het UZA, maar in een ziekenhuis in brasschaat (als je het zo spelt?)
Ik had haar ook namelijk en ze heeft me nu doorverwezen naar dr. De Loor.
Volgende week heb ik bij haar mijn eerste afspraak, ben erg benieuwd naar hoe ze is.

Topicstartster, schuif gezellig aan op mijn topic voor Belgische mamma's: http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=1585694