Bekijk volle/desktop versie : Vraagje!!



Pagina's : [1] 2

27-09-2007, 16:46
Wie Weet Of Je Een Kinderwagen Mag Meenemen In Het Vliegtuig?

27-09-2007, 17:00


ik denk het niet, heb het nog nooit gezien, bel anders met de luchthaven

27-09-2007, 17:01
sorry ik dacht al handbagage, als normale bagage denk ik wel

27-09-2007, 17:12

Citaat door lovelywoman:
Wie Weet Of Je Een Kinderwagen Mag Meenemen In Het Vliegtuig?


Ja dat mag. Het wordt niet gewogen dus je kan gewoon het max aan gewicht in je bagage meenemen.

Je krijgt ook voorang bij het instappen in het vleigtuig eerst de passagiers met kinderen en kinderwagens en dan de andere.

Kinderwagens hoef je pas aftegeven wanneer je het vleigtuig instapt dan klappen ze die in en gaan ze in een aparte ruimte dus je heoft je kind pas op te tillen wanneer je gaat zitten in het vliegtuig.

Wanneer je uitstapt staat jouw kinderwagen gereed zodat je je kindje gelijk kan neerleggen.

Ps. Maxi cosie mag ook mee die gaat samen in de ruimte met de kinderwagens. Als je die binnen het vleigtuig meeneemt moet je voledige stoel betalen.

27-09-2007, 20:21


hallo1981 hartstikke bedankt voor je reactie!

27-09-2007, 20:22
En nu de topic sluiten

27-09-2007, 20:25
Wij namen het mee tot de ingang van het vliegtuig en dan stond de wagen weer klaar bij de ingang van het vliegtuig als we geland waren

27-09-2007, 20:27
Mag je ook een grote of moet je zo'n lelijke inklapbuggy?

27-09-2007, 20:28

Citaat door Schrijf_ster1:
Mag je ook een grote of moet je zo'n lelijke inklapbuggy?

MAakt niet uit..

27-09-2007, 20:55
Dit is niet waar.
Ik ben in juli naar Marokko geweest met Iberia, de buggy mag niet mee tot het instappen. Moet als gewone bagage ingecheckt worden.

En een paar jaar geleden naar Turkije geweest met Transavia, mocht ook niet mee. Moest ingecheckt worden met mijn bagage en mocht zeker niet mee als handbagage.

Laat je dus goed informeren, want elke luchtvaartmaatschappij hanteert zijn eigen regeltjes.

27-09-2007, 21:00

Citaat door trotsemoslima:
Dit is niet waar.
Ik ben in juli naar Marokko geweest met Iberia, de buggy mag niet mee tot het instappen. Moet als gewone bagage ingecheckt worden.

En een paar jaar geleden naar Turkije geweest met Transavia, mocht ook niet mee. Moest ingecheckt worden met mijn bagage en mocht zeker niet mee als handbagage.

Laat je dus goed informeren, want elke luchtvaartmaatschappij hanteert zijn eigen regeltjes.


Apart zeg dat heb ik nog nooit gezien.
Dat lijkt me wat zeg zeker als je een hele kleine hebt die nog niet eens kan zitten.

27-09-2007, 21:02
royal air maroc accepteerd in ieder geval wel kinderwagens. klein/groot maakt niet uit.

in sommige vliegtuigen hebben ze zelfs als service een wiegje die ze tegen de muur hangen.maar alleen als je op de eerste rij zit. omdat daar veel meer beenruimte is.

en zoals de andere ook hebben gezegd. na het landen staat ie onder aan de trap te wachten. dus je hoeft helemaal niets te sjouwen.

27-09-2007, 21:11


Hey meid,

Doe het niet!!@! Mijn buzz was helemaal gaar geworden tijdens de vlucht. Ze gooien m gewoon op de stapel bagage.

27-09-2007, 21:12
Ja, het is erg vervelend. Vooral als je overstapt naar Marokko, via Iberia.
Wat een pokke eind je moet lopen op dat luchthaven verschrikkelijk.
Maar goed, zo heb je ook weer dat je met KLM tot 36 wk zwangerschap mee mag vliegen en bij Iberia is dit weer 32 wk.

Ik denk dat de topicstarter zich gewoon goed moet laten informeren.

28-09-2007, 13:35

Citaat door Mouny:
Hey meid,

Doe het niet!!@! Mijn buzz was helemaal gaar geworden tijdens de vlucht. Ze gooien m gewoon op de stapel bagage.
hoe bedoel je gooien ze de kinderwagen op een stapel.

ik ben nu z'on 8 keer wezen vliegen met een kinderwagen en al die keer stond hij gewoon klaar onder aan de trap van het het vliegtuig.

ik heb echt nog nooit meegemaakt dat ze hem op de bagageband leggen.

ik ben wel alle 8 keer van rotterdam/amsterdam naar alhoceima. en dan met royal air maroc. rechtstreekse vluchten.

Pagina's : [1] 2