Bekijk volle/desktop versie : 'Kleine Piraat' veroordeeld tot 8,5 jaar cel



27-09-2007, 16:43
'Kleine Piraat' veroordeeld tot 8,5 jaar cel in Antwerpen


Jamal E.K.

De correctionele rechtbank van Antwerpen heeft de 18-jarige Jamal E.K., beter bekend als de 'Kleine Piraat', celstraffen van in totaal 8,5 jaar opgelegd.

De jongeman had vorig jaar zes vrouwen aangevallen in de buurt van het Antwerpse Sportpaleis en sommige slachtoffers ook verkracht en beroofd. Voor deze feiten kreeg hij een gevangenisstraf van zeven jaar en werd hij voor vijf jaar uit zijn rechten ontzet. Na zijn vrijlating moet hij zich ook vijf jaar ter beschikking stellen van de regering.

De jongeman kreeg daarnaast ook 18 maanden cel en 5.500 euro boete voor het verhandelen van drugs.

Bron

Nou, is maar goed dat die is opgeborgen

27-09-2007, 16:54



Citaat door ROM:
Weer eens een marokkaane


Waar is Tessie en waar zijn de MODS.

27-09-2007, 17:10

Citaat door ROM:
AbdALLAH Ait Oud(MAROKKAA) verwezen naar het asisn
Wegens verkrachting en moord op 2 kinderren
Ja hoor een marokkaan


Kill, wat ben jij toch een ongelooflijke mongool, ga je dit nu iedere keer als een debiel herhalen. Zullen we dat ook eens gaan doen met daden die worden gepleegd door autochtone belgen? Moeten we je vriend Dutroux maar weer eens van stal halen? Wat ben jij een simpele ziel zeg.

27-09-2007, 17:12

Citaat door Horus:

De jongeman had vorig jaar zes vrouwen aangevallen in de buurt van het Antwerpse Sportpaleis en sommige slachtoffers ook verkracht en beroofd.


Hij was zeker de koran vergeten te lezen!

27-09-2007, 23:32


Opmerkelijk is dat als je hierop reageerd met 'het was een marokkaan' dat je bericht dan verwijderd word. Dit terwijl er wanneer er een autochtone pedofiel iets doet. Dan is het wel toegestaan om alle 'kaaskoppen' over een kant te scheren....

27-09-2007, 23:41

Citaat door smitju:
Opmerkelijk is dat als je hierop reageerd met 'het was een marokkaan' dat je bericht dan verwijderd word. Dit terwijl er wanneer er een autochtone pedofiel iets doet. Dan is het wel toegestaan om alle 'kaaskoppen' over een kant te scheren....



Helaas geburt dit aan de lopende band,sommige topicstarter plaatsen alles wat een negatieve berichtgeving is en willen zo de Marokkanen of islam discussie beginnen,straks wordt de opwarming van het klimaar nog verweten door de islam

28-09-2007, 00:07

Citaat door elTahar:
,straks wordt de opwarming van het klimaar nog verweten door de islam


yijdens het slachtfeest....weet jij wel niet wat voot schade die kolen tijdens de bbq voor schade veroorzaken??


ik erger mij aan mensen die andermansleed misbruiken om met hun vinger te wijzen

28-09-2007, 00:12

Citaat door Don Vito:
yijdens het slachtfeest....weet jij wel niet wat voot schade die kolen tijdens de bbq voor schade veroorzaken??


ik erger mij aan mensen die andermansleed misbruiken om met hun vinger te wijzen


ja die is goed haha ja ik weet wat je bedoeld..

28-09-2007, 00:16

Citaat door Don Vito:
yijdens het slachtfeest....weet jij wel niet wat voot schade die kolen tijdens de bbq voor schade veroorzaken??


ik erger mij aan mensen die andermansleed misbruiken om met hun vinger te wijzen



ze vergeten dat er altijd 3 vingers terug wijzen

28-09-2007, 00:16
vuile klootzakken jullie kennen die kerel niet, oke hij heeft ze niet allemaal op een rij dat is een feit maar als jullie afkomen met praat van weer een marokkaan dan spuw ik op jullie autochtonen!!

28-09-2007, 00:17

Citaat door Bada_Bing:
Kill, wat ben jij toch een ongelooflijke mongool, ga je dit nu iedere keer als een debiel herhalen. Zullen we dat ook eens gaan doen met daden die worden gepleegd door autochtone belgen? Moeten we je vriend Dutroux maar weer eens van stal halen? Wat ben jij een simpele ziel zeg.



bada, maak je niet boos... het is zo'n mooie herfstavond.

28-09-2007, 08:41

Citaat door MeneerG:
vuile klootzakken jullie kennen die kerel niet, oke hij heeft ze niet allemaal op een rij dat is een feit maar als jullie afkomen met praat van weer een marokkaan dan spuw ik op jullie autochtonen!!




Ga je dat ook zeggen in al die topics waar autochtonen met pedofielen vergeleken worden, want in elke topic waar een kind van negen door een volwassene van 50+ verkracht wordt gaat het daarover.

Ik heb geen meelij met die man, ook niet met Marokkanen. Ik heb te doen met de slachtoffers die hij heeft gemaakt, gister zag ik nog een topic die gewoon blijft staan en worden er niet uitgehaald.

klikkerdeklik

Het is meten met twee maten, maar laten we vooral niet vergeten dat deze ellendeling iets heel ergs heeft gedaan, en als hij een Marokkaan is, heeft deze ellendige Marokkaan iets vreselijks gedaan, zo simpel is het

28-09-2007, 09:16



Citaat door MeneerG:
vuile klootzakken jullie kennen die kerel niet, oke hij heeft ze niet allemaal op een rij dat is een feit maar als jullie afkomen met praat van weer een marokkaan dan spuw ik op jullie autochtonen!!


Daar hebben we dit voor, erg hygienisch !




28-09-2007, 09:22

Citaat door Youssef_L:
Waar is Tessie en waar zijn de MODS.


Hier Tobi, wat is er?

28-09-2007, 09:23

Citaat door Horus:


Ga je dat ook zeggen in al die topics waar autochtonen met pedofielen vergeleken worden, want in elke topic waar een kind van negen door een volwassene van 50+ verkracht wordt gaat het daarover.

Ik heb geen meelij met die man, ook niet met Marokkanen. Ik heb te doen met de slachtoffers die hij heeft gemaakt, gister zag ik nog een topic die gewoon blijft staan en worden er niet uitgehaald.

klikkerdeklik

Het is meten met twee maten, maar laten we vooral niet vergeten dat deze ellendeling iets heel ergs heeft gedaan, en als hij een Marokkaan is, heeft deze ellendige Marokkaan iets vreselijks gedaan, zo simpel is het