Bekijk volle/desktop versie : "Ik ga een maagdenvlies herstel operatie doen of die speciale PIL gebruiken"



27-09-2007, 14:23






Als eerste dit :




En nu dit :



[SIZE="5"]
De speciale pil
[/SIZE]
Iedereen heeft het er opeens over,een pil die de bloeding naboost van
een zogenaamde ontmaging.
Ten eerste niet elke meid bloed,en degene die eisen dat hun vrouw moet
bloeden tijdens de huwelijksnacht zijn achterlijk.

In de Islam komt namelijk ook geen enkel keer voor dat een vrouw moet tonen dat ze ontmaagd is, dit heet ACHTERLIJKE CULTUUR.

En wie een vrouw beschuldigt dat ze [SIZE="3"] ontmaagd [/SIZE]
is omdat ze niet heeft gebloed en dit onterecht is zal worden
[SIZE="3"] vervloekt[/SIZE] door Allah.

Dit valt namelijk naast shirk en moord als een van de grootste zondes binnen de Islam!

[SIZE="5"]
De uitleg
[/SIZE]

Vertel mij is of je de koran tekst snapt,de mens zal nooit volledig alles begrijpen omdat de volledige Kennis alleen bij Allah ligt.
Maar we kunnen ook wel ongeveer weten welke richting het op gaat.

Wat bedoelt Allah swt in de koran met "maar Allah reinigt wie Hij wil" ?


We kunnen ongeveer de richting op dat Allah alle zondes wist van de mens die hij of zij gepleegt heeft wanneer Hij maar wil.
Hij reinigt ons van de vuilheid van de zondes.


En nu gaan we even terug :

"En als de gunst van Allah er voor jullie niet geweest was en Zijn Barmhartigheid dan zou niet een van jullie zich ooit reinigen"

Wat lees je daar?Wat denkje?
Als Allah ons niet van Zijn gunsten voorzag en Zijn Barmhartigheid dan zouden we vol met zondes zitten en rijp voor de Hel.
Wees Hem hiervoor dankbar.


En nu gaan we naar het onderwerp :

[SIZE="6"]
Maagdenvliesherstel Operatie
[/SIZE]

Als eerste moet je weten : Vrees je Allah swt of niet ?
Hij heeft je bevolen kuis te blijven tot je huwelijk maar de satan verleide jou en nu ben je ook geen maagd meer .

Je vreest [SIZE="4"]eerder [/SIZE] de huwelijksnacht dat je toekomstige man je laat vallen en jij een schande wordt voor de familie omdat men achterkomt dat je geen maagd meer bent
maar je vreest [SIZE="4"]niet [/SIZE] de [SIZE="4"]Afrekening [/SIZE] op de Dag des Oordeels?

Je hoorde [SIZE="4"]maagd [/SIZE] te blijven omdat Allah swt dat heeft [SIZE="4"]bepaald [/SIZE] !
En niet omdat je [SIZE="4"]Cultuur [/SIZE] dat zegt.

Vergeet dat [SIZE="4"]bloede [/SIZE], dat heeft ook maar [SIZE="4"]niets [/SIZE] met de Islam te maken, het staat ook nergens in de Koran.

Niet elke vrouw bloed,dat is zelfs wetenschappelijk bewezen, en dat gedoe met het tonen van maagdelijkheids bloed is [SIZE="4"] zwaar cultuur achterlijkheid [/SIZE] .

Als Allah swt niet de regel heeft gemaakt om kuis te blijven tot de huwelijk dan konden we [SIZE="4"]Het [/SIZE] allemaal zovaak doen en wanneer wij het maar wilden .


Onthou 1 ding :
[SIZE="5"]
Alles wat Allah ons heeft verboden heeft een doelbewuste reden
[/SIZE]

Zoals alcohol verboden is omdat het bedwemeld is en slecht is voor de organen en de ziel zo is kuis blijven tot de huwelijk de regel onder andere omdat :

Stel je doet het voor het huwelijk en je raakt zwanger,je bent jong,je familie schopt je het huis uit,er komen ruzies,geweld naar de tegenpartij,je studie kun je niet afmaken omdat je voor de baby moet zorgen,je hebt niet voldoende zorg en geld.

Of stel je loopt een geslachtsziekte op,aids of andere ziektes,je lichaam en gezondheid loopt schade op,stel je kunt geen kinderen meer krijgen.

Nu lijkt het alsof ik alleen tegen de vrouwen praat maar tegen de mannen is het precies zelfde :

Je loopt geslachtsziektes op die na een lange tijd pas opduiken,je toekomstige vrouw kan ontvruchtbaar worden , losbandigheid terwijl je eigen geloof verwaarloosd, overspel,ruzies,verbroken familiebanden
verkrachtingen enz.
[SIZE="5"]
Conclusie
[/SIZE]

Conclusie is het onzin is om deze operatie uit te voeren, of deze pil te gebruiken want wie probeer je voor de gek te houden? Is hget niet dat Allah alles weet wat de mens doet? Sommige geleerde kunnen mischien zeggen behalve als je LEVEN gevaar zou lopen maar dan kom je weer terecht bij dat de man net zo goed kuis hoort te zijn als de vrouw.En dus geen maagd mag eisen als hij zelf geen maagd meer is .
En je hoort te kijken haar het hart van de vrouw en niet of ze wel of geen maagd meer is .


Allah vergeeft alle zondes die Hij maar wil , je bent geen maagd meer, OKAY
wat te doen?

Toon BEROUW en richt je op het pad van Allah, zodat Inshallah Allah jou vergeeft,inshallah reinigt Hij jou van deze zonde.
En niet denken ik ben geen maagd meer dus ik kan het gewoon doen,je kunt wel wachten tot je huwelijk,Allah houdt van degene die GEDULD tonen.

[SIZE="5"]
Als laatste :
[/SIZE]

Weet je bent geen nieuwe maagd als je die operatie doet of dat je iets hebt gewonnen als je die pil gebruikt,het is geldverspilling en alleen [SIZE="5"]ALLAH [/SIZE] reinigt de mens en niet zo operatie.

wie vragen heeft of wil reageren kan pm-en of tikken.

Ma'salaam


Prince






27-09-2007, 14:44


Salaam oelaikum!

BarakAllah oe fiek voor het plaatsen van deze nuttige info.

Zou je het ook meteen bij meerdere rubrieken willen plaatsen, zodat meer meiden het kunnen lezen!

Djzaak Allah gheiran


27-09-2007, 15:12
Geen dank ik heb het al geplaatst

27-09-2007, 20:32
Cool man!

Waar ken je die maagdelijke pillen kopen??????????????????...Heb ze echt nodig.

27-09-2007, 20:42


Ff serieus, waar waren die kutpillen toen ik ze nodig had?