Bekijk volle/desktop versie : Cadeautjuhhh!!!



Pagina's : [1] 2

19-10-2003, 21:39
heeyz menseuh!!!

me vriendin is binnekort jarig en ik weet niej wat ik voor haar moet kopen want aan make-up en beauty things heeft ze niks aan want haar moeder heeft een eigen schoonheidssalon en ze houd niej van kettingen en oorbellen en armbandjes heeft ze genoeg...ze heeft alle dingen die ze kan wensen maaaaaaaaaaar ik weet nou niej wat ik voor haar moet kopen het is soooo moeilijk en parfum heeft ze ook niks aan want ze heeft liters

wie kan me helpen

19-10-2003, 21:45


Misschien een mooi tasje is een optie?

19-10-2003, 21:46
tasje dat is pas moeilijk ze houdt vooral van dure tasjes haar tasjes zijn allemaal van louis viton dus ik wil niej met een cheap cheap tasje komen

19-10-2003, 21:55
een dagje uit naar b.v. `t strand, leuke stad/restaurantje, dierentuin etc...kan je zelf een beetje meegenieten



ps een trip naar Londen, Parijs, Venetie, Milan of Barcelona kost tegenwoordig ook geen drol meer (als je een beetje op tijd bent).

19-10-2003, 21:56


jaaaaaaah dat is een goeie!!!

19-10-2003, 22:02

Citaat:
Origineel gepost door Tijn
[B]een dagje uit naar b.v. `t strand, leuke stad/restaurantje, dierentuin etc...kan je zelf een beetje meegenieten



ps een trip naar Londen, Parijs, Venetie, Milan of Barcelona kost tegenwoordig ook geen drol meer (als je een beetje op tijd bent). [/B]
jij neemt je vrienden zeker een dagje mee noor de boerderie

e`m de koein bekieken


19-10-2003, 22:06
grhhehhehhehehehheheh neeeej joh kan ik haar niej aandoen

19-10-2003, 22:07

Citaat:
Origineel gepost door ChOcOtOfFfF
jij neemt je vrienden zeker een dagje mee noor de boerderie

e`m de koein bekieken

Nee, want dan is `t geen dagje uit meer


Ga wel af en toe op de boerderie naor brommers kieken mee de vrouwkes (in de hooiberg )

:boer:

19-10-2003, 22:11

Citaat:
Origineel gepost door Tijn
Nee, want dan is `t geen dagje uit meer


Ga wel af en toe op de boerderie naor brommers kieken mee de vrouwkes (in de hooiberg )

:boer:
woor komstoe vandonn?

19-10-2003, 22:22

Citaat:
Origineel gepost door ChOcOtOfFfF
woor komstoe vandonn?
Brabant/Eindhoven/3derde stal links.....maar woon nu in R`dam....ok mooi alleen Bertha wil nog nie echt wennen, ze geeft al 3 weken geen melk meer





Zo te lezen kom jij uit de buurt van Duitsland, of heb je iets te veel naar de Deutsche tv gekoekt

19-10-2003, 22:27
nee ik kom gewoon uit Amsterdam maar mijn tante woont in het boerenland en die praat aardig boers vandaar. Vind het wel grappig klinken een Marokkaan met zo een accent.

moie

19-10-2003, 22:36
Moet ook altijd ff wennen als ik weer een keer in `t Zuiden kom en daar een paar van die bad ass gangsta`s met een zaggte G hoor lullen....eerder lachwekkend dan dangerous

19-10-2003, 22:46


ajouuuuuuuuuuuumaaaaaaaiiiiiiiiinoeeeeeeeeeeeeeeee eeeee heeft iemand nog tips !!

19-10-2003, 23:06
Een cadeaubon, om iets leuks te doen, als een zalige sauna of zo.....



ik zou het leuk vinden

19-10-2003, 23:37

Citaat:
Origineel gepost door EgYpTiAn_EyEs
ajouuuuuuuuuuuumaaaaaaaiiiiiiiiinoeeeeeeeeeeeeeeee eeeee heeft iemand nog tips !!
sorry meid voor het verpesten van je topic

Pagina's : [1] 2