Bekijk volle/desktop versie : Vinden jullie het raar....



Pagina's : [1] 2 3 4 5

26-09-2007, 22:54
als een niet Marokkaanse meid in een kaftan en takshita op een feest aan komt? Graag eerlijk antwoorden. Ik heb al een aantal bruiloften, geboortefeesten meegemaakt en telkens ging ik hier kijken voor een takshita om te huren, of te kopen en uiteindelijk zette ik niet door... Ik was bang dat degene van wie ik hem dan ging kopen of huren dacht van hmm weer zo'n wannabe Marokkaantje en voor diezelfde reactie was ik ook bang op feesten. En dus ging ik altijd in een nette avond jurk.... Maar sommige takshita's vind ik echt mooi, net een prinsessenjurk, lijkt me echt leuk om dat aan te hebben....

26-09-2007, 22:54


waarom niet??? ik vind dat juist wel leuk staan als mensen de moeite doen zich aan te passen aan de kledij op het feest!

maar jah ben geen marokkaan, weet niet wat zij ervan vinden

26-09-2007, 22:55
Ik heb bijvoorbeeld ook van me schoonmoeder een mooie lila achitige jeleba gekregen en van de moeder van een goede vriendin zo'n soort van huisjurk.... Maar ook die dingen hangen nu gewoon in de kast....

26-09-2007, 22:55
nee is harstikke leuk en zeker als je een moderne aantrekt..zie vaak hollandse dames op marokkaanse feesten met een tekschita die zelf mij ook niet eens draagt eentje uit 1940 of zo....meskiena heeft ze dan zogenaamd te leen gekregen van een vriendin..echt schandalig

26-09-2007, 22:57


waarom raar? Ik vind het juist erg leuk om te zien. En het is toch ook gewoon kledij.

26-09-2007, 22:57
Als je het mooi vindt gewoon doen!! Trek je dr niets van aan... Praters zullen altijd wel wat te praten hebben.

Ik vind het juist leuk. Ookal ben je niet van Marokkaanse afkomst. Ben gek op takshita's en helemaal op een Marokkaanse bruiloft!

26-09-2007, 22:59
ik zag gister nog een nederlandse meid in 3 kwart jelleba, haar strak naar achter, maillot en hoge laarzen aan, zag er leuk uit hoor

26-09-2007, 22:59
Haha ja, nou ik heb ooit lang geleden, 4 jaar terug ofzo een takshita gekocht in Oujda, ik was met mijn toenmalige schoonzus daar kort heengegaan en had er snel een taksihta gekocht, zij zei dat het zo hoorde wijd en lang blabla.... Toen ik me er meer in ging verdiepen was dat echt een vod vergeleken met andere jurken en had er nog wel € 160 voor betaald haha. Heb em overigens nooit gedragen....

26-09-2007, 23:00
Nee ik vind er niks raars aan.. mijn schoonmoeder droeg op mijn bruioft ook een takschita.. en het stond haar beeldig

26-09-2007, 23:00
Ik zou het gewoon doen, beter je eigen smaak dan dat je het te leen krijgt!
Als jij het maar mooi vind toch?

26-09-2007, 23:02
Doen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

26-09-2007, 23:04
Ok thnx ladies, ik wil een mooie takshita op maat in Rabat laten maken, maar zat nog te twijfelen, ga het nu wel doen...

Wat is een "redelijke" prijs om een takshita daar te laten maken?? Zelf zorg ik voor de stoffen....

26-09-2007, 23:05


ik vindt dat altijd zoo leuk om te zien.als ik zo een meid zie zitten en ze zit alleen ga ik meestal een praatje maken.een beetje het idee geven dat ze ook erbij hoort en geen buitenstaander is.ik voel me altijd gevleid als ik een buitenlandse in ons midden zie zitten vooral als ze traditionele kleding draagt.

26-09-2007, 23:06
pas op niet te mooi worden he, anders krijg je boze blikken

26-09-2007, 23:06

Citaat door boug85:
Nee ik vind er niks raars aan.. mijn schoonmoeder droeg op mijn bruioft ook een takschita.. en het stond haar beeldig


is je schoonmama nederlandse?

Pagina's : [1] 2 3 4 5