Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : wie volgt er Bestuurskunde??

Pagina's : [1] 2

Soefy
19-10-2003, 19:54

sorry maar wat een f***#### opleiding..:D

berbertje00
19-10-2003, 19:56
Heb jij gekozen :hihi: Maar ik niet dus...sorry.....:D

Soefy
19-10-2003, 20:15
ik heb het een jaar gevolgd..:D wat volg jij dan berbertje??..:D

berbertje00
19-10-2003, 21:06
Wat doe je nu dan soef :stout: Kdoe SJD :maf3:

Soefy
19-10-2003, 23:09

Hbo-rechten..:D Sjd wilde ik in eerste instantie ook volgen..maar je krijgt teveel casussen over bijstand gedoe..:maf:

Dikra82
20-10-2003, 02:00
Origineel gepost door Soefy sorry maar wat een f***#### opleiding..:D Wil je dat nogmaals zeggen en de mensen hierop aanspreken die deze opleidning willen doen!! Gaarne met een microfoon en 10 speakers ebij met een volledige Dolby Surround System. Want ik heb alleen een inleiding bestuurskunde gehad en ik had er meteeeeen genoeg van!!

Soefy
20-10-2003, 12:21
Origineel gepost door Dikra82 Wil je dat nogmaals zeggen en de mensen hierop aanspreken die deze opleidning willen doen!! Gaarne met een microfoon en 10 speakers ebij met een volledige Dolby Surround System. Want ik heb alleen een inleiding bestuurskunde gehad en ik had er meteeeeen genoeg van!! tjah..:D

Dikra82
20-10-2003, 14:26
Origineel gepost door elberkanio Beste mesnsen, De opleiding Bestuurskunde/Overheidsmanagement is een topstudie. Het is een studie met veel vrijheid. Ik heb je toch niet beledigd met mn reactie over de opleiding he...het was maar een mening...dat zull je me VAST NIET kwalijk nemen he?? Overheidsmanagement heeft dat te maken met Openbaar Bestuur, Openbare Financien etc?

Salama_4ever
27-10-2003, 10:22
Mijn zus..... ze zit in het laatste jaar.... Als ik haar boeken zie dan knap ik al gelijk af op die opleiding....maar ja..ieder ieder voor zich

zien_tazaghine
27-10-2003, 11:36
Beste mensen....... Ik doe een verkorte opleiding Openbaar Bestuur-......MBO Maar ben wel inshaallah van plan om HBO Bestuurskunde te doen... Ik werk bij een Gemeente en geloof mij als je eenmaal je HBO hebt en wel op Bestuurkunde of Sociaal Juridische Dienstverlening... DAN GA JE GELD VERDIENEN!!!! Dus kom mij niet vertellen dat BESTUURSKUNDE NIET LEUK IS!!! Als je eenmaal je diploma hebt dan wordt het pas leuk!!!! Denk daar maar over na!!!! P.S: Binnen de ambtenarij verdien je gewoon meer geld met WEINIG DOEN!!!!! GEGROET......

Salama_4ever
27-10-2003, 14:52
Origineel gepost door Salama_4ever Mijn zus..... ze zit in het laatste jaar.... Als ik haar boeken zie dan knap ik al gelijk af op die opleiding....maar ja..ieder ieder voor zich mijn zus doet bestuurskunde op universitair-niveau, voor de duidelijkheid :zwaai: :zwaai:

zien_tazaghine
27-10-2003, 17:07
Heel erg stoer...betekent nog meer doekoes verdienen....of juist niet!!! Tegenwoordig kunnen heel veel WO ers niet meer aan een baan komen omdat de werkgevers hun te hoge salarissen moeten betalen in verhouding met hun opleiding!!! Daarom nemen ze maar iemand met een HBO en vaak genoeg met een MBO.... DUS:::: :ego:

Salama_4ever
28-10-2003, 11:22

[QUOTE]Origineel gepost door zien_tazaghine Heel erg stoer...betekent nog meer doekoes verdienen....of juist niet!!! Tegenwoordig kunnen heel veel WO ers niet meer aan een baan komen omdat de werkgevers hun te hoge salarissen moeten betalen in verhouding met hun opleiding!!! Daarom nemen ze maar iemand met een HBO en vaak genoeg met een MBO.... DUS:::: :ego: [/QUO Koelshi fiejedie allah....dus

Salama_4ever
28-10-2003, 11:28
Origineel gepost door zien_tazaghine Heel erg stoer...betekent nog meer doekoes verdienen....of juist niet!!! Tegenwoordig kunnen heel veel WO ers niet meer aan een baan komen omdat de werkgevers hun te hoge salarissen moeten betalen in verhouding met hun opleiding!!! Daarom nemen ze maar iemand met een HBO en vaak genoeg met een MBO.... DUS:::: :ego: maar aangezien jij gelijk zo defensief bent weet ik al dat jij GEEN bestuurskunde doet op WO-nivo. Dus.....ff voor de DUIDELIJKHEID: besutuurskunde kun je op verschillende niveaus's doen. Dus.........................

Soefy
28-10-2003, 14:59
Origineel gepost door zien_tazaghine Beste mensen....... Ik doe een verkorte opleiding Openbaar Bestuur-......MBO Maar ben wel inshaallah van plan om HBO Bestuurskunde te doen... Ik werk bij een Gemeente en geloof mij als je eenmaal je HBO hebt en wel op Bestuurkunde of Sociaal Juridische Dienstverlening... DAN GA JE GELD VERDIENEN!!!! Dus kom mij niet vertellen dat BESTUURSKUNDE NIET LEUK IS!!! Als je eenmaal je diploma hebt dan wordt het pas leuk!!!! Denk daar maar over na!!!! P.S: Binnen de ambtenarij verdien je gewoon meer geld met WEINIG DOEN!!!!! GEGROET...... tis maar enkel mijn persoonlijke mening hierover..gelukkige verschillen meningen..:rolleyes: Als je eenmaal als Bestuurskundige bent afgestudeert kun je vele kanten op en idd op een hoge salarisschaal terecht komen..(na aantal werkjaren).. maar meid mbo sluit wel aan op t hbo..echter is hbo wat pittiger..ga ervoor en inshallah kom je goed terecht..;)

Pagina's : [1] 2