Bekijk volle/desktop versie : Wat wil je worden of wat ben je van beroep???

Pagina's : 1 [2] 3 4 5

21-10-2003, 13:12
Voor alle marocs die advocaat willen worden wil ik zeggen:
Het is een heel leuk beroep. Ik werk zelf op een advocatenkantoor als juridisch medewerkster en je leert echt heel veel. Wat vooral leuk is zijn de strafzaken. Zelf werf ik Marokkanen voor de letselschade en help ze bij een aanvraag voor een MVV (verblijfsvergunning). Dit doe ik door middel van radiouitzendingen of lezingen. Ik kan jullie het beroep echt aanraden. Dus broeders en zusters mochten jullie een vraag hebben dan wil ik jullie graag helpen. Je kan me ook mailen op

maroclaksida@maghreb.nl

Niet alles in het leven wordt je cadeau gegeven, maar als je er voor vecht dan komen ze insa Allah ook wel bij jouw terecht

beslama

21-10-2003, 15:11

Citaat:
Origineel gepost door zouhaira_k
Voor alle marocs die advocaat willen worden wil ik zeggen:
Het is een heel leuk beroep. Ik werk zelf op een advocatenkantoor als juridisch medewerkster en je leert echt heel veel. Wat vooral leuk is zijn de strafzaken. Zelf werf ik Marokkanen voor de letselschade en help ze bij een aanvraag voor een MVV (verblijfsvergunning). Dit doe ik door middel van radiouitzendingen of lezingen. Ik kan jullie het beroep echt aanraden. Dus broeders en zusters mochten jullie een vraag hebben dan wil ik jullie graag helpen. Je kan me ook mailen op

maroclaksida@maghreb.nl

Niet alles in het leven wordt je cadeau gegeven, maar als je er voor vecht dan komen ze insa Allah ook wel bij jouw terecht

beslama
hey meid k wil advocaat worden en het is best zwaar om daar te komen he?! maar k ga toch doorzetten!!, maar als k vragen heb dan mail k je het wel ff!!

=Najmatje=

21-10-2003, 19:11
ik twijfel nog tussen twee beroepen advocaat of bij de jeugdlecrasering

21-10-2003, 19:23
Ik wil later graag insha-Allah vader worden!

21-10-2003, 20:24

happy mom inshalah en docente maatschappijleer of engels

22-10-2003, 09:15
momenteel ben ik bezig met mijn hbo-opleiding mwd(=maatschappelijke werk en dienstverlening)

Moge ALlAH ons allemaal helpen..........

thalla,

22-10-2003, 11:57
he meissie,
je moet er wel klaar voor staan en als je eenmaal in het vak zit dan lukt het je wel.
Je kan me altijd mailen, ik zal dan klaar staan met antwoord

succes en vertrouw op degene die je heeft geschapen

22-10-2003, 12:40
Hotel Management

22-10-2003, 13:29
ik wil incha allah later fiscaal jurist worden....incha allah!!

groetjes Master of Laws Fiscal Lawyer S. el-............

22-10-2003, 14:25
ik heb gehoord dat advocatenwerk haram is

22-10-2003, 19:05
Amai amai..allemaaaal ijverige studentjes hier ....ikzelf sluit dit jaar mijn middelbaar af incha allah...en ik zou totaaaaal ni wete wat ik ga doen....maar zeker geen advocaat of iets waar je lang voor moet studeren :melig:

22-10-2003, 19:08
drugsdealer...en in de toekomst me cennecties uitbreiden naar het buitenland..dusse een goeie advocaat heb ik wel nodig ..studeer ze

22-10-2003, 19:19

ik ben nu tandartasassistente, en ga insa allah volgend jaar door voor mondhygieniste!!!!

24-09-2005, 23:48
Ik studeer momenteel Fysiotherapie...
Dus insha allah.... een fysiotherapeut......

25-09-2005, 11:48

Citaat door Lady_moi:
ik heb gehoord dat advocatenwerk haram is
Dat is inderdaad ook zo. Je past wetten toe die door mensen zijn uitgevonden ( en niet die van God) om andere mensen te beoordelen, daarbij verdedig je soms ook mensen waarvan je weet dat ze schuldig zijn, hierbij komt liegen van pas.

Advocaat die de sharia toepast (vb. in S.A), dat mag je wel worden, maar hier is het haraam hoor want hier bestaat geen sharia.

Als je echt iets wil, bestudeer dan de exacte wetenschappen. Wordt dokter, apotheker, ingenieur, ict'er of studeer gewoon een vak omdat het interressant is zoals fysica bijvoorbeeld. Er zijn genoeg studies in de medische en technische wereld, daar ben je echt iets mee.
Verspil jullie tijd niet aan gezever en nonsens.

Pagina's : 1 [2] 3 4 5