Bekijk volle/desktop versie : Studerennnn

19-10-2003, 19:01
okey tzit zo steeds als ik lessen krijg om te leren.. weet ik gewoon nie hoe da ik moe beginnen ik laat me te vaak afleiden of zit gewoon ergens anders met me gedachten ..mensen hoe leer jij u les?

spiektips zijn ook welkom

19-10-2003, 19:06

Studeren is soms wel moelijk I Know... Maar ikzelf kan makkelijk studeren...Is een groot voordeel...Om een voorbeeld te geven:Vorige jaar hadden we examen geo (cursus van het hele jaar handboek incl)...ewa iedereen van m'n klas was aan het panikeren.Iedereen begon er dan ook 2 weken op voorhand aan.Ik niet dus Ewa de laatste dag voor het examen begon ik(had het ook druk met andere examens trouwens ) Mohiem...Ik las alles heel goed door...Probeerde me zo goed mogelijk te concentreren en op shie 6 uurtjes had ik heel m'n cursus "gestudeert"...And Guess What...Ik was erdoor Goed erdoor zelfs

Anywayz...iedereen heeft dan ook een bepaalde manier van studeren...Maar 1 grote tip:Maak samenvattingen van je theorie! Want tijdens het schrijven studeer je automatisch mee

Ewa good luck verder...

Enne euhm spiektips...Ik heb er een paar die kan je beter niet gebruiken.Die zijn te eruuuug!

19-10-2003, 19:20
nee spiektips plzz waarom moeilijk doen als het makkelijker kan

ahja en merci voor u raad van die samenvatting doe ik trouwens nooit :melig:

19-10-2003, 19:24

Citaat:
Origineel gepost door Lady_moi
[b]nee spiektips plzz waarom moeilijk doen als het makkelijker kan

ahja en merci voor u raad van die samenvatting doe ik trouwens nooit :melig: [/B]
Hoezo? Moeilijk doen als het makkelijker kan?...

Studeren is nu eenmaal het beste wat je kan doen....Misschien lukken die spiektips nu maar vergeet het maar als je gaat verderstuderen ofsow

Mohiem...zie zelf wat jou het beste lijkt

19-10-2003, 19:27

ik wil spiektips

19-10-2003, 19:28
Ik geef je een tip: SAMENVATTINGEN!! koop ze of maak ze anders zelf

19-10-2003, 19:35
egoiste

19-10-2003, 19:41
allebei

19-10-2003, 19:47
hahaha hoezo dan?

19-10-2003, 23:04
Gebruik je handpalmen

19-10-2003, 23:34
1 keer doornemen, en dan zit het in mijn kop

20-10-2003, 00:31
handpalmen onderschrijven...

briefje tussen de rekenmachine....

spiekbriefje in pen!! pen uit elkaar halen en daar het briefje in rollen en tijdens tentames je pen losschroeven en het briefje eruit..

maar de beste blijft altijd nog...

de tentames ''lenen'', dit kan alleen als de gehele klas hetzelfde tentamen krijgt...zo niet dan moet je op geluk afgaan...( let op !! neem maar 1 tentame weg anders wordt het opgemerkt...) en maak em voor het tentame met beok erbij!!

wees altijd goed met de ''nerds'' uit de klas die kunnen weleens van pas komen..

ooh ja als je spiekbriefjes maakt..zorg er dan voor dat je ze op de pc maakt en dan bij de kopieermachine kopieren op 50% krijg je van die mooie leesbare kleine briefjes!!

dat waren mijn tips...

ciao..

p.s.

het beste kan je je tentame gewoon van te voren leren door aantekeningen te maken tijdens colleges..en dan de aantekeningen leren.., zo leer je nog eens wat......ipv spiekbriefjes. ( spiekbriefjes moet je altijd beschouwen als ''plan b'', als plan a niet gaat slagen dan zit er niets anders op....maar watch it, want ''wie zich brand moet op de blaren zitten''

20-10-2003, 17:53

sow red1 da is es boeiend en ik moet eerlijk zeggen tzitten er goeie tussen