Bekijk volle/desktop versie : Een man uit Marokko, mijn verhaal.



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

26-09-2007, 16:15
selaam oe 3leikoem,

Wat mij de laatste tijd erg opvalt is dat veel Marokkaanse vrouwen de voorkeur geven aan een man uit Nederland. dan een man bijvoorbeeld uit Marokko. Persoonlijk vind ik dat ziji dit helemaal zelf moeten weten. Alleen wat mij erg stoort is het feit dat ze deze mannen op een hele nare manier neerhalen. Door middel van de volgende uitspraken;

O , hij spreekt geen Nederlands (alsof jij Nederlands sprekend geboren bent) of de volgende uitspraak, ik sta voor paal als ik met mijzelf met hem op straat vertoon. Ik moet met hem naar de dokter omdat hij geen woord Nederlands verstaat. Hij is een Illie of berggeit (overigens vind ik het woord Illie als dit een woord is een erg vies woord).

Ik bedoel dat je ervoor kiest om niet met iemand uit het buitenland te trouwen is 1 maar het neerhalen van deze mannen vind ik erg laag. Het komt met name van de kant van de dames onder ons. Het lijkt alsof de dames hier (in Nederland) de laatste tijd zo gefocusd zijn op het trouwen met iemand van hier dat ze vergeten waar ze zelf vandaan komen.

Sorry moest het even kwijt. Persoonlijk vind ik dat het prima mannen kunnen zijn, sterker nog, nog beter dan de meeste jongens die hier te vinden zijn. Ze zijn niet lui en werken hard althans de meeste dan.
Tuurlijk zitten er gasten bij die alleen voor het papiertje gaan, maar dat wil niet zeggen dat ze allemaal zo zijn.

Als je tegen een marokkaanse meid zegt. Ik ga trouwen, de eerste vraag die ze dan stelt is : Is hij van hier of van daar: Alsof dat belangerijk is, wat ze beter kunnen vragen is , waar heb je hem leren kennen of iets in die richtig.

Kortom trouwen met iemand uit Marokko is niet slecht en zeker niet dom. Hoeveel meiden krijgen het tegenwoordig voor elkaar om daadwerkelijk de hele aanvraag rond te krijgen en de dames die dit voor elkaar krijgen of poging doen dat zijn pas echte sterke dames.

26-09-2007, 16:16


ó

26-09-2007, 16:17
Helemaal gelijk in

26-09-2007, 16:17
Je hebt helemaal gelijk, indien je weet met wie je trouwt en ook zeker weet dat hij voor jou gaat en niet voor de papieren, moet je zeker voor hem gaan.

Jongens hier in Nederland zijn gewoon echt verpest en dan echt verpest.

26-09-2007, 16:18


Beter is het om nooit te trouwen..

26-09-2007, 16:19
Helemaal gelijk. De Marokkaanse/Islamitische bevolking moet groter worden in Nederland.

26-09-2007, 16:28

Citaat door Realtone:
Helemaal gelijk. De Marokkaanse/Islamitische bevolking moet groter worden in Nederland.

gekkie!

26-09-2007, 16:34
Hoeveel werkloze neven had je ook alweer in Marokko?

26-09-2007, 16:35
Ik haal die mannen niet naar beneden, maar ik moet niks van ze hebben!

26-09-2007, 16:41

Citaat door Saida_80:
selaam oe 3leikoem,

Wat mij de laatste tijd erg opvalt is dat veel Marokkaanse vrouwen de voorkeur geven aan een man uit Nederland. dan een man bijvoorbeeld uit Marokko. Persoonlijk vind ik dat ziji dit helemaal zelf moeten weten. Alleen wat mij erg stoort is het feit dat ze deze mannen op een hele nare manier neerhalen. Door middel van de volgende uitspraken;

O , hij spreekt geen Nederlands (alsof jij Nederlands sprekend geboren bent) of de volgende uitspraak, ik sta voor paal als ik met mijzelf met hem op straat vertoon. Ik moet met hem naar de dokter omdat hij geen woord Nederlands verstaat. Hij is een Illie of berggeit (overigens vind ik het woord Illie als dit een woord is een erg vies woord).

Ik bedoel dat je ervoor kiest om niet met iemand uit het buitenland te trouwen is 1 maar het neerhalen van deze mannen vind ik erg laag. Het komt met name van de kant van de dames onder ons. Het lijkt alsof de dames hier (in Nederland) de laatste tijd zo gefocusd zijn op het trouwen met iemand van hier dat ze vergeten waar ze zelf vandaan komen.

Sorry moest het even kwijt. Persoonlijk vind ik dat het prima mannen kunnen zijn, sterker nog, nog beter dan de meeste jongens die hier te vinden zijn. Ze zijn niet lui en werken hard althans de meeste dan.
Tuurlijk zitten er gasten bij die alleen voor het papiertje gaan, maar dat wil niet zeggen dat ze allemaal zo zijn.

Als je tegen een marokkaanse meid zegt. Ik ga trouwen, de eerste vraag die ze dan stelt is : Is hij van hier of van daar: Alsof dat belangerijk is, wat ze beter kunnen vragen is , waar heb je hem leren kennen of iets in die richtig.

Kortom trouwen met iemand uit Marokko is niet slecht en zeker niet dom. Hoeveel meiden krijgen het tegenwoordig voor elkaar om daadwerkelijk de hele aanvraag rond te krijgen en de dames die dit voor elkaar krijgen of poging doen dat zijn pas echte sterke dames.


Ben het eens met je maar...

Onderstreepte dikgedrukte...
Vergeten waar ze vandaan komen?
Het is toch niet zo dat ze massaal met een ander ras trouwen. Ik ben ook gewoon nog een Marokkaan. Ik kan haar toch niet mijn vaderland doen vergeten....


Groot dikgedrukte...
Zij heeft helemaal gelijk. Kom op dames, durven durven durven...
Ik heb 3 neven in de aanbieding, alle 3 goeie jongens

Eenmaal, andermaal...

26-09-2007, 16:41

Citaat door hard2handle:
Hoeveel werkloze neven had je ook alweer in Marokko?



Hoe bedoel je met werkloze neven?? Nou omdat je het zo graag wilt weten. Geen ze werken allemaal heel hard voor hun gezin. Nogmaals, het gaat hier niet om mijzelf maar in zijn algemeenheid, om het feit dat men mannen en vrouwen bepaalde dingen schrijven of zeggen zonder er goed over nagedacht te hebben. En dat kan voor de andere partij ( in dit geval de mannen en vrouwen uit marokko) nogal beledigend overkomen. Zij hebben er ook niet voor gekozen. Je moet Allah swt bedanken dat je hier in Nederland bent en de mogelijkheid hebt gekregen om je hier goed te ontwikkelen, maar kijk nooit neer op anderen. Voor je het weet kijken zij op jou neer': If you know what I mean.

26-09-2007, 16:42

Citaat door Ongekend:
Ben het eens met je maar...

Onderstreepte dikgedrukte...
Vergeten waar ze vandaan komen?
Het is toch niet zo dat ze massaal met een ander ras trouwen. Ik ben ook gewoon nog een Marokkaan. Ik kan haar toch niet mijn vaderland doen vergeten....


Groot dikgedrukte...
Zij heeft helemaal gelijk. Kom op dames, durven durven durven...
Ik heb 3 neven in de aanbieding, alle 3 goeie jongens

Eenmaal, andermaal...


Verkocht

26-09-2007, 16:42



Citaat door Sexyy_Tangaouia:
Ik haal die mannen niet naar beneden, maar ik moet niks van ze hebben!


oeff echt hé komen ze hier phel dat ze net geboren worden

26-09-2007, 16:43

Citaat door Sexyy_Tangaouia:
Ik haal die mannen niet naar beneden, maar ik moet niks van ze hebben!



Je denkt zeker dat je heel wat waard bent, met 'ik moet niets van hun hebben'

Het zijn maar mensen die ook maar hopen om een betere toekomst. En bij de soort dames als jij, trouwen ze puur om de papieren. Wat moeten ze nu met jou?

Gala's afgaan?

26-09-2007, 16:43

Citaat door Zina_Doekalia:
oeff echt hé komen ze hier phel dat ze net geboren worden

Ja en al die moeite enzo...

Het kunnen best goede jongens zijn, maar ik heb geen zin in al die PAPIEREN bullshit en dan is het nog maar de vraag of hij hier ook mag blijvenn...

Mooi niet...
er zijn zat goede jongens in Nederland....

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7