Bekijk volle/desktop versie : Paar Dagen Terug Kreeg Ik Deze Droom



25-09-2007, 23:43
weet dat het niet mag maar toch zal ik het zeggen.

bismi allah


ik droomde rond het fadjr gebed ik zat uit de quraan te reciteren voor een groot groep mensen ,toen ik klaar was liep ik weg .
ik liep door een donkere gang en zag opeens een vrouw staan met een meisje van ongeveer 4 jaar oud ze hadden beiden een donkere blik in hun ogen en uitstraling en donkere kleding alles was donker.
ik reciteerde toen uit de quraan suraat el-bakara en kafiroen (kolje ejohe elkafiroen)


toen ik dat las pakte de vrouw bij men bovenbeen hard vast ze omarmde me been en ik liet der liggen en pakte haar bij der hoofd vast en reciteerde alsmaar harder,opeens nadat ik klaar was met suraat elbakara zei ik zeg: a3udu bi allah mina sjaitani rajiem,en toen ze me dat na zei werd ik zwetend met een kloppend hart wakker.

???wie heeft hiervoor de juiste uitleg voor???

26-09-2007, 01:02


Ghairan ma ra'ayt.

Ik denk dat geen van ons de kennis heeft om jou droom uit te leggen. Allah is de Alwetende, vraag Allah jou inzicht te geven over de betekenis van je droom.

Aghie, haal sourat al-Qaf of al-Kahf of al-Kafiroen niet door elkaar. Jij bedoelt dus sourat al-Kafiroen. Masha'Allah.

Jouw droom doet mij direct denken aan sourat Yusuf, zo prachtig..

29-09-2007, 14:10
klopt zuster

29-09-2007, 16:01

Citaat door mouradd112:
klopt zuster



Ik ben een broeder..

13-10-2007, 09:22



Citaat door mouradd112:
weet dat het niet mag maar toch zal ik het zeggen.

bismi allah


ik droomde rond het fadjr gebed ik zat uit de quraan te reciteren voor een groot groep mensen ,toen ik klaar was liep ik weg .
ik liep door een donkere gang en zag opeens een vrouw staan met een meisje van ongeveer 4 jaar oud ze hadden beiden een donkere blik in hun ogen en uitstraling en donkere kleding alles was donker.
ik reciteerde toen uit de quraan suraat el-bakara en kafiroen (kolje ejohe elkafiroen)


toen ik dat las pakte de vrouw bij men bovenbeen hard vast ze omarmde me been en ik liet der liggen en pakte haar bij der hoofd vast en reciteerde alsmaar harder,opeens nadat ik klaar was met suraat elbakara zei ik zeg: a3udu bi allah mina sjaitani rajiem,en toen ze me dat na zei werd ik zwetend met een kloppend hart wakker.

???wie heeft hiervoor de juiste uitleg voor???
Allah ou a3lam,

ik heb een tijdje terug hier ook een topic geplaatst over een droom, er werd me gevraagd om het te verwijderen omdat je geen dromen na mag vertellen

na veel verzoek heb ik het gedaan.. ik heb het pas na 1 jaar hier durven te vertellen, en volgens mij mag dat na een lange tijd als z'n droom is uitgekomen


nu dit jaar weer, heb ik ook een droom gehad en het klopt
dromen vertellen de waarheid, ze waarschuwen je. en wat je niet weet krijg je te zien

niet alle dromen komen uit maar meeste wel. ik geloof erin

13-10-2007, 09:38

Citaat door mouradd112:
weet dat het niet mag maar toch zal ik het zeggen.

bismi allah


ik droomde rond het fadjr gebed ik zat uit de quraan te reciteren voor een groot groep mensen ,toen ik klaar was liep ik weg .
ik liep door een donkere gang en zag opeens een vrouw staan met een meisje van ongeveer 4 jaar oud ze hadden beiden een donkere blik in hun ogen en uitstraling en donkere kleding alles was donker.
ik reciteerde toen uit de quraan suraat el-bakara en kafiroen (kolje ejohe elkafiroen)


toen ik dat las pakte de vrouw bij men bovenbeen hard vast ze omarmde me been en ik liet der liggen en pakte haar bij der hoofd vast en reciteerde alsmaar harder,opeens nadat ik klaar was met suraat elbakara zei ik zeg: a3udu bi allah mina sjaitani rajiem,en toen ze me dat na zei werd ik zwetend met een kloppend hart wakker.

???wie heeft hiervoor de juiste uitleg voor???
wat maroc reddy zegt klopt, niemand kan je droom heel goed uitleggen

je komt er zelf achter straks in je leven wat het betekent, wat ik weet is als je dit sindskort pas heb gedroomd vertel het niet snel aan iedereen, want het kan positief of negatief kant aan het verhaal, gebeurtenis hebben

later kan je het altijd vertellen, als er een tijd overheen is gegaan

want sommigen vertelden mij als je het binnen een jaar jouw droom navertelt gebeurt het ook zoals je het gezien hebt, walahou a3lem


je kan ook een geleerde benaderen, via iqra de islaam zender op tv,

ik heb dat niet gedaan, toen wist ik het allemaal niet,

heb het wel bij de imam geprobeerd maar die wou het niet

met mijn geduld heb ik het zelf ontdekt, je kan zelf achter de betekenis van jouw eigen dromen komen. als je goed nadenkt over je droom, kan je hem zelf vertalen. elke handeling, woorden, plaats, personage in jouw droom betekent iets dat jou nog gaat gebeuren of misschien helemaal niet, of het is een waarschuwing, er zijn veel betekenissen en iedereen kan je wat vertellen maar JIJ weet het beter. en geloof me

dromen vertellen de waarheid, soms kloppen ze helemaal en soms was het gewoon een droom en heeft het geen betekenis


wens je veel succes, hoop dat je ooit antwoord/betekenis vindt

13-10-2007, 12:10
koop het boek "De Uitleg Van Dromen" geschreven door Ibn Sirin,
het is trouwens ook online. misschien kan je daar wat vinden.

13-10-2007, 12:43
ik vertel altijd aan i1 bepaald persoon wat ik droom???? is dat verboden?? kom ik nu pas achter dan

13-10-2007, 13:00

Citaat door Cortex:
koop het boek "De Uitleg Van Dromen" geschreven door Ibn Sirin,
het is trouwens ook online. misschien kan je daar wat vinden.



Het boek "De Uitleg van Dromen" is niet van Iemaam Mohammed ibn Sierien (Moge Allah Barmhartig met hem zijn).

Shaych al-Albaanie (Moge Allah Barmhartig met hem zijn) werd de volgende vraag gesteld:

Vraag: Is het boek van Ibn Sierien over het beschouwen van dromen betrouwbaar?

Antwoord: Het is niet betrouwbaar en het is niet juist dat het wordt toegeschreven aan hem (moge Allaah, de Verhevene, barmhartig met hem zijn).

(Overgeleverd van Silsilah al-Hoedaa wan-Noer, nummer 093)

13-10-2007, 13:04

Citaat door nl_moslima:
Het boek "De Uitleg van Dromen" is niet van Iemaam Mohammed ibn Sierien (Moge Allah Barmhartig met hem zijn).

Shaych al-Albaanie (Moge Allah Barmhartig met hem zijn) werd de volgende vraag gesteld:

Vraag: Is het boek van Ibn Sierien over het beschouwen van dromen betrouwbaar?

Antwoord: Het is niet betrouwbaar en het is niet juist dat het wordt toegeschreven aan hem (moge Allaah, de Verhevene, barmhartig met hem zijn).

(Overgeleverd van Silsilah al-Hoedaa wan-Noer, nummer 093)


Klopt zuster,ik wou het net typen.Sub7anAllah.