Bekijk volle/desktop versie : er is altijd hoop!



Pagina's : [1] 2 3

25-09-2007, 23:10
zoals jullie weten heeft niet iedereen geluk in het liefde sommige die willen zo graag trouwen maar ze vinden de ware niet, niks aan de hand het kan gebeuren. waar je wel in moet geloven is hoop ik geef je een voorbeeld al wordt je door 100000 vrouwen afgewezen er is altijd hoop op elke potje past er wel een deksel. ik geef jullie een voorbeeld ik ben zelf iets van 80 keer afgewezen door marokkaanse meiden, maar ik heb nu een vrouw uit kazachstan ontmoet en er is hoop ik ken haar bijna een jaar lang en hopelijk inshalah wordt het nog wat mocht het zo zijn dat het niet doorgaat jammer dan.
mischien heb je in de toekomst een islamitische bejaarden tehuis en dan ontmoet ik daar wel een marokkaanse vrouw van 95 jaar oud en dan ben ik iets van 98 jaar oud inshalah ,samen bingo spelen en verhalen vertellen over de jeugdherinneringen. moraal van het verhaal het doet er niet toe of je de ware vind op je 18e of 100e leeftijd het gaat om hoop

25-09-2007, 23:11




ik trouw wel met een onbekende als het tekseltje een beetje scheef is dan eum maken we het wel recht

25-09-2007, 23:14

25-09-2007, 23:14

Citaat door labyrinth:
zoals jullie weten heeft niet iedereen geluk in het liefde sommige die willen zo graag trouwen maar ze vinden de ware niet, niks aan de hand het kan gebeuren. waar je wel in moet geloven is hoop ik geef je een voorbeeld al wordt je door 100000 vrouwen afgewezen er is altijd hoop op elke potje past er wel een deksel. ik geef jullie een voorbeeld ik ben zelf iets van 80 keer afgewezen door marokkaanse meiden, maar ik heb nu een vrouw uit kazachstan ontmoet en er is hoop ik ken haar bijna een jaar lang en hopelijk inshalah wordt het nog wat mocht het zo zijn dat het niet doorgaat jammer dan.
mischien heb je in de toekomst een islamitische bejaarden tehuis en dan ontmoet ik daar wel een marokkaanse vrouw van 95 jaar oud en dan ben ik iets van 98 jaar oud inshalah ,samen bingo spelen en verhalen vertellen over de jeugdherinneringen. moraal van het verhaal het doet er niet toe of je de ware vind op je 18e of 100e leeftijd het gaat om hoop
wat goed dat je jezelf hoop inpraat.

Leven is hard I know..

25-09-2007, 23:15



Citaat door JaKweenie:


wat is dat nou voor onzin waarom betrek je hem erbij wat heeft hij nou hiermee te maken

25-09-2007, 23:16

Citaat door labyrinth:
wat is dat nou voor onzin waarom betrek je hem erbij wat heeft hij nou hiermee te maken



jij begon over kazachstan... kon er nix aan doen

25-09-2007, 23:16



die foto !!!

auw, mijn mooie ogen hahahahaha;...

25-09-2007, 23:17

Citaat door JaKweenie:
jij begon over kazachstan... kon er nix aan doen


heb je iets tegen kazachstan, kazachstan het zijn vriendelijke mensen en het is daar very nice oftewel wauwaiea

25-09-2007, 23:18

Citaat door labyrinth:
heb je iets tegen kazachstan, kazachstan het zijn vriendelijke mensen en het is daar very nice oftewel wauwaiea




I know, yagshemash!

25-09-2007, 23:19
ik lach me dood om die foto

gatverrrrr,

Labyrinth; zo ziet je vriendin er toch niet uit hé?

25-09-2007, 23:20
oh my god dit is gewoon triest

25-09-2007, 23:22

Citaat door FarahNaz:
ik lach me dood om die foto

gatverrrrr,

Labyrinth; zo ziet je vriendin er toch niet uit hé?


nou ja zeg wat denken jullie wel door deze borat is kazachstan helemaal verpest. walha het zijn mooie vrouwen hoor in kazachstan en ongeveer 80 procent bestaat uit moslims. nee deze foto is van borat de verschrikkelijke

25-09-2007, 23:23



Citaat door labyrinth:
nou ja zeg wat denken jullie wel door deze borat is kazachstan helemaal verpest. walha het zijn mooie vrouwen hoor in kazachstan en ongeveer 80 procent bestaat uit moslims. nee deze foto is van borat de verschrikkelijke
oké oké sorry..

Inshallah leven jullie nog lang en gelukkig samen..

25-09-2007, 23:31
Hey ik ben echt heel blij voor je wallah . En je hebt gelijk, tegenwoordig neemt niemand elkaar meer sirieus, mensen kwetsen elkaar, stellen teveel eisen. Kortom : liefde is niet makkelijk te krijgen, je moet er heel veel geduld voor hebben. Ik hoop echt dat jii hebt gevonden wat je al die tijd hebt gemist. En doordat je bent afgewezen door al die meiden, heb je nu haar gevonden! zie je hoe mektab kan lopen??. En trouwens, je moet niet reageren op die mensen met die rare reacties of plaatjes, zijn gewoon heel raar, onwetend of kinderachtig. En het feit dat jii erop reageert is voor hun een lachertje. Hey succes met alles inchallah

25-09-2007, 23:32

Citaat door labyrinth:
zoals jullie weten heeft niet iedereen geluk in het liefde sommige die willen zo graag trouwen maar ze vinden de ware niet, niks aan de hand het kan gebeuren. waar je wel in moet geloven is hoop ik geef je een voorbeeld al wordt je door 100000 vrouwen afgewezen er is altijd hoop op elke potje past er wel een deksel. ik geef jullie een voorbeeld ik ben zelf iets van 80 keer afgewezen door marokkaanse meiden, maar ik heb nu een vrouw uit kazachstan ontmoet en er is hoop ik ken haar bijna een jaar lang en hopelijk inshalah wordt het nog wat mocht het zo zijn dat het niet doorgaat jammer dan.
mischien heb je in de toekomst een islamitische bejaarden tehuis en dan ontmoet ik daar wel een marokkaanse vrouw van 95 jaar oud en dan ben ik iets van 98 jaar oud inshalah ,samen bingo spelen en verhalen vertellen over de jeugdherinneringen. moraal van het verhaal het doet er niet toe of je de ware vind op je 18e of 100e leeftijd het gaat om hoop



Hahahaha

Toegegeven; je schrijft leuk..
Doe iets met je talent..

Pagina's : [1] 2 3