Toen ik thuisbinnen kwam keek mijn moeder me vreemd aan, is er iets? vroeg ze! Ik keek haar weer aan waarom zou er iets moeten zijn? Je bent zo vroeg thuis dat ben ik niet van je gewend heb je ruzie met selma gehad??? nee mama ik voelde me gewoon niet zo lekker dus ik kon beter naar huis gaan dan dat ik daar bleef zitten terwijl ik me niet lekker voel!!! Ik had dit beter niet kunnen zeggen want tijdens het eten kon ik geen hap door me keel krijgen.....en toen wist mijn moeder het zeker...nadia je bent ziek ze begon aan mijn voorhoofd te voelen jahhhh je hebt een beetje koorts yallah ga naar je bed ik kom zo naar boven .......oehhhhh ik ben helemaal niet ziek dacht ik bijmezelf maar maakt niet uit ik ging naar boven!
En ja daar lag ik dan......het was 8 uur savonds en ik lag in mijn bed!!! Ik had niks tedoen......en doordat ik niks te doen had moest ik de hele tijd weer denken aan die jongen, wat heeft ie toch met me gedaan ik ken hem niet eens!!! Ik bleef maar aan hem denken....die ogen god ik wist niet dat er zulke mooie jongens bestonden! Maar ik moest hem weer uit mijn hoofd halen want ik zou hem nooit meer zien en hij zou me zeker weten niks vinden.....ik ben het aller lelijkste eendje wat er op deze wereld bestaat.....andere zeggen dat ik een mooie meid ben maar dat ik me alleen anders zou moeten kleden en wat make up zou me ook een echte zinaatje maken maar zo zit ik gewoon niet elkaar.....geef mij maar gewoon kleding die lekker ruim zit en gewoon relaxed!!!! waarom al die poespas, voor wat..... neeee zo ben ik niet en zo zal ik ook nooit worden ook!!!!!! zelfs niet voor zo'n mooie jongen!!!!
Toen ik bijna in slaap viel kreeg ik een smsje....ik las het een beetje met half dichte ogen;
SALAAM ZINA DJELI IK HOOP DAT JE JE AL WAT BETER VOELT....SLAAP LEKKER EN IK HOOP JE OOIT WEER EENS TE SPREKEN!!
hmmmmm wat was dat nou weer voor smsje ik keek naar het nummer en zag dat het van selma was....ahhh het was ook een liefe meid ook ze dacht gewoon aan me wat lief.......maar waarom smst ze ik hoop je ooit nog eens te spreken?!!! die meid spreekt me dagelijks.......nou jah ik vraag het haar morgen wel het enigste wat ik nu ff wou was lekker gaan slapen..........