Bekijk volle/desktop versie : ThA laDY who wants to be A Man!



Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 [34] 35

13-01-2003, 23:49
ewa yalla.....3eyeqtie..........yalla ziediena!!!!!!!!!!!!!!

15-01-2003, 19:27


kom op snel verder schrijven

19-01-2003, 20:10
a fien??????? Ahhh kom op alsjeblieft!!! Kom op ziediena!!

20-01-2003, 11:41
Het was nu een week geleden dat ik naar huis mocht.
Met de kleine Najat ging alles goed. Ze sliep en at goed, ze was gewoon de perfecte baby! Ik zat in mijn eigen huisje. Jawad kwam elke dag langs. Even leek het net of er nooit problemen zijn geweest. WE zijn op sommige momenten zo gelukkig met elkaar. Soms dan kijken we een hele tijd naar onze kleine meid. En dan voelen we zoveel, allemaal mooie emoties die dan naar boven komen!
Gewoon het gevoel te hebben dat het verleden of heden niet belangrijk is.....dat het moment waar we zijn en leven dat dat het enigste is wat telt.
Maar dan loop ik de woonkamer binnen en zie ik allemaal trouwfoto's en foto's van mij en Selma samen en dan voel ik me zo leeg van binnen! AL die herinneren zijn gewoon weg.....het lijkt net of ik dat niet ben die daar op die foto's staat.
En dat doet zoveel pijn. Selma en mijn moeder hebben me ook veel verteld over hoe ik was en dat ik in mijn leventje vaak ben veranderd. IK moest erg lachen toen ze zeiden dat ik als 17jarige niet van make up en rokjes en hoge schoenen hield....als ik een foto van toen zag dan ga ik helemaal kapot van het lachen.. sooo wat zag ik er toen uit zeg.
Nou 1ding was ik wel en dat was een stoere meid.
Ik vroeg me af hoe mijn dochtertje zal worden. Waar zij allemaal wel niet van gaat houden en hoe zij zich zal voelen als ze ouder wordt.
1 ding was zeker: ik zal er altijd voor haar zijn!

Het ging allemaal zijn gangetje. Ik leerde vanzelf dingen over het moederschap.
Ik had het zo druk dat ik geen tijd had om ook maar natedenken over mijn leven.
Het ging allemaal perfect totdat Samir voor de deur stond.
Ik weet niet op de 1 of andere manier was ik hem vergeten....ik was iedereen in mijn omgeving vergeten. Mijn kleintje had ook zoveel aandacht nodig!
Maar ja daar stond hij dan ik was net Najat in bad aan het doen toen de bel ging. Ik dacht dat Jawad zijn sleutels was vergeten ofzo dus ik deed de deur open en zei alleen hoi en liep toen meteen weer terug naar Najat. Hij bleef staan in de gang.
IK riep; ewa kom mij even helpen met die kleine van je aan 2 handen heb ik niet genoeg.
Ik hoorde gelach en toen wist ik meteen dat het jawad niet was maar Samir. Ik schrok ervan.
Ik zei hem dat ik er zo aankwam. Ik maakte het snel met Najat af en kleedde haar aan en nam haar toen mee naar de gang.
Salaam zei ik toen; sorry ik dacht dat je Jawad was dus vandaar dat ik zomaar doorliep!
'geeft niet joh'' zei hij toen...je hebt het natuurlijk druk met je kleine schoonheid!
Hij gaf haar een zoen.
'' ja deze kleine schoonheid vraagt erg veel aandacht! we moesten allebei lachen. Ik vroeg hem of hij wat wilde drinken!
hij zei ''ja graag' en ging toen in de woonkamer zitten.
Hij hield Najat op zijn schoot.
Ik liep naar de keuken. toen ik met de thee de woonkamer inwilde lopen struikelde ik bijna over een groot kado.....ik had het helemaal niet gezien.
Toen ik Samir vertelde dat ik er bijna over heen was gevallen begon die te lachen, ja het is een kadootje voor Kleine Nadia hij haalde het tevoorschijn.. het was een hele grote minnie mouse..hij was zeker net zo groot en breed dat Najat er wel 20 keer in pastte.
Ooit zal Najat groter zijn dan deze minnie....en als ze dan zo groot is hoop ik dat je haar zal zeggen dat ze deze van een aardige oom heeft gehad.
Ik vond het zo lief van hem.
Dat zal ik haar dan zeker vertellen zei ik toen.
we dronken en praatte wat.
ER was nog steeds een bijzonder gevoel dat ik bij hem had.
Wat was hij toch precies van mij. Het leek net of ik ooit verliefd op hem was geweest. Maar ja dat zal ik nooit weten en ik durfde er niet over te vragen bij hem.
WE zaten eerst gewoon gezellig te kletsen over niks...over het weer en hoe het is om een kleine te hebben enz .totdat we bij een serieus onderwerp kwamen.
Ik vroeg hem ineens'' Samir ben jij eigelijk getrouwd?
Ik zag dat hij even niet wist wat hij moest vertellen.
'' nee ik ben nu sinds 4 maanden gescheiden.
Oh sorry zei ik toen....
Je hebt haar ook gekend zei hij toen.
Ze kwam uit Marokko. Je bent op onze bruiloft geweest en daarna ben je een keer bij ons thuis geweest.
oh waarom zijn jullie gescheiden ? waren jullie niet met elkaar gelukkig? vroeg ik toen.
Nadia ik wil er liever niet over praten....laten we het erophebben dat het gewoon niet ging.
ik vond dat hij vreemd reageerde maar ja ik wist niet dat de reden dat hij was gescheiden met mij te maken had.
Nou je verdiend het om gelukkig te zijn dus je zult je ware wel vinden.
en blijkbaar was zij jou niet waard!
IK gaf hem een knipoog en ik zag aan hem dat het hem goed deed dat te horen.
WE bleven nog een tijdje praten totdat Jawad ineens in de woonkamer stond. Ik had hem helemaal niet horen binnenkomen.
Hij zag Najat in Samir zijn handen en dat we gezellig thee met elkaar zaten te drinken.
Jawad werd weer voor de zoveelste keer gekwetst.
''ohh ik zie dat je bezoek hebt zei die toen. ik ga dan maar weer en kom later wel weer terug.
jawad zei ik toen dat hoeft niet...waarom drink je niet wat mee?
Ik zag de uitdrukking van jawad in zijn gezicht. Ik zag aan hem dat het hem echt pijn deed dat ik contakt met Samir had.maar hij weet toch wel dat het gewoon vriendschappelijk is.
Jawad bedankte daarvoor en liep toen weer weg.
Ik dacht er verder niet veel meer bij na.....ik zou hem vanavond wel bellen!
Ik begon te glimlachen tegen Samir.
Samir'' als je wilt dat ik wegga moet je het zeggen...ik kan begrijpen dat het moeilijk is voor jou!
Nee hoor ik wil niet dat je gaat....ik vind het juist leuk om bezoek te krijgen van goeie vrienden............

20-01-2003, 12:35


ga verder meid..

Nadia

23-01-2003, 15:54
Heyyyyyyy ZinaLady
Echt een VET verhaaal man!!!!!!!!
Schrijf ze nog he...en w8 niet TE lang!!!!!
Ennne LaaT AUB die Samir verDwIJnen.....gaat ie weer ALLES verpesten hahahaha
xxxx Shelha

23-01-2003, 17:34
HEY KOM OP MEID...GA SNEL VERDER!!!!!!!

23-01-2003, 20:42
haha leuk Verhaaaaaaal1/1!

26-01-2003, 00:44
ga verderrrrrrr
of is het al afgelopen ??????

26-01-2003, 18:01
ga gauw verder meid

01-02-2003, 16:45
Die avond probeerde ik Jawad te bereiken, maar zijn mobiele telefoon stond de hele tijd uit. Nou dan probeer ik het maar even bij zijn ouders. ZIjn moeder nam op'' Salaam Nadia hoe gaat het met mijn kleine meid?
ja gaat goed lalla maar is Jawad mischien thuis?
Ik hoorde zijn moeder zuchten en ze zei'' ja nadia hij is thuis maar hij wilt je niet spreken. Is er iets tussen jullie gebeurd vroeg ze toen.
Nee lalla niks bijzonders maar saffie is goed wil je hem dan doorgeven dat ik nu en derest van de avond op hem zal wachten. Ik hoop dat hij tijd wil maken om even langs te komen zoniet dan is het ook goed.
Ze beloofde me het aan hem te vragen en we namen afscheid van elkaar.
IK voelde dat ik hoofdpijn begon te krijgen. Telkens als ik me ergens druk om maakte dan begon mijn hoofd te tollen, ja ik was nog niet helemaal hersteld sinds dat ik uit het ziekenhuis was. SOms merkte ik ook lichamelijk dat ik eigelijk veel rust moet nemen maar die rust heb ik niet vanwege mijn kleine meid.
Ik ging op de bank liggen. Ik begon maar wat te zappen op t.v maar er was niks interessants.Ik zag dat goedetijden bezig was dus bleef daar maar naar kijken. Ik weet nog hoe het altijd was als Jawad en ik hier naar keken. Jawad hield helemaal niet van soapseries maar speciaal voor mij begon hij het ook te volgen. Elke avond weer als het afgelopen was dan kwam Jawad met zijn versie aan over hoe het de volgende dag zou aflopen. Wat hadden we samen toen toch veel Lol.........Ineens kwam ik overeind...Ik begon met mijn handen over mijn voorhoofd te wrijven.....hoe kon dit ik keek naar de t.v en bleef kijken.... Ik raakte in shock! Ik had gewoon iets herinnerd van voor mijn ongeluk. Ik had nog nooit een beeld van het verleden gehad maar nu ik gewoon naar gtst keek kwam dat ene stukje weer bij mij naar boven. Ik had me dit gewoon herinnerd. Even wist ik niet wat ik moest doen was dit ook echt zo geweest of was het gewoon een of andere fantasie.
Ik raakte in de war. IK zette mijn hersenen zo aan het werk dat ik mezelf gewoon gek maakte. Ik bleef maar denken en denken.
Ik probeerde Jawad steeds te bellen op zijn mobiel maar die stond nog steeds uit. Ik hoopte zo dat hij deze avond nog zou komen zodat ik het hem kon vertellen en aan hem kan vragen of het ook echt klopt.
IK was zo verrast door mezelf. IK had niet verwacht dat ik me ooit nog iets zou gaan herinneren maar toch was het nu zo.
Ik ging weer liggen en bleef naar de t.v kijken.
Na 1 uur was Jawad er nog steeds niet en na 2 uur ook niet....uiteindelijk viel ik in slaap op de bank.
Rond een uur of half 12 werd ik een beetje slaperig wakker op de bank.
Ik wreef in mijn ogen en deed ze toen open. Ineens zag ik jawad tegenover me staan.
WE keken elkaar een tijdje aan en toen vroeg ik"' ohh hoelang sta je zo al?
jawad; ik ben hier nog niet zo lang, ik dacht ik kom even langs om te kijken hoe het met de kleine gaat en mijn moeder had jou boodschap aan mij doorgegeven dus ik dacht dat er misschien iets was.
Ja jawad luister ik had dat gevraagd omdat ik het van vanmiddag met je wilde uitpraten maar weetje er is net zoiets geweldigs gebeurd.
Ik begon gewoon helemaal te stralen ik zag dat Jawad erg benieuwd was.
Jawad ik ik......kan me weer iets herinneren en ik wilde het allemaal gaan vertellen maar het lukte me niet..................
IK was het vergeten!!!!!

01-02-2003, 17:02
Ik kwam er niet uit. Ik wist toch zeker dat ik me vanavond iets kon herinneren van vroeger maar ik wist het niet meer.....het was weer weg
jawad zag aan mij dat ik hierdoor erg overstuur werd.
Rustig maar Nadia het is toch hardstikke goed dat je weer iets hebt herinnerd en je moet niet te snel gaan het zal beetje bij beetje komen.
Dus het is helemaal niet erg dat je het nu weer vergeten bent.
Hij begon me te omhelzen.
Jawad ik herinnerde me iets dat met jou te maken had maar nu ben ik het gewoon weer kwijt....Hoe kan dat ik had het ook moeten opschrijven.
nadia doe rustig lieverd.
Het woord lieverd deed mijn hart sneller kloppen.
Ik heb nog nooit zo met hem gezeten hij had zijn armen om mij heen en het voelde voor het eerst heel goed.
Ik wilde dat dit nooit zo aflopen. Ik voelde mijn liefde weer voor hem.
Ik weet zeker dat hij het ook moet voelen.
Ik trek hem naar me toe en we beginnen te zoenen door mijn tranen heen.
hij streelt me door mijn haar. we zoenen ineens zo heftig dat het allemaal snel gaat. het gaat zo snel want voor ik het weet liggen we in onze slaapkamer. We kleden elkaar uit .....het is allemaal met zo veel emotie.. We bedrijven de hele nacht de liefde met elkaar. Het voelt zo goed.
Om een uur of 5 liggen we dicht tegen elkaar aan..... we zijn allebei nog wakker. Ik weet dat ik hem nu gelukkig heb gemaakt ik zie het aan hem...Dit was iets waar hij niet eens meer over durfde te dromen maar toch is het uitgekomen.
Hij blijft me in mijn gezicht en haar strelen en uiteindelijk vallen we allebei in slaap......
Totdat onze kleine meid ons 2 uur later wakker maakt met haar gehuil...ze heeft natuurlijk ook honger. Ik probeer zachtjes te doen en wil opstaan om haar borstvoeding te gaan geven.
Jawad word toch wakker. Sorry dat ik je wakker heb gemaakt zeg ik dan..slaap maar verder ik ga Najat even borstvoeding geven.
Maar in plaats van verder teslapen staat hij ook op.
'' ga maar lekker in bed liggen ik haal haar wel hiernaar toe.zegt hij dan.
IK ga weer terug liggen en voor ik het weet is najat met haar pappa bij mij in de kamer.
Ik geef haar borstvoeding.....jawad blijft naar haar en mij kijken.
dan zegt hij: ik was jullie al die tijd kwijt....jullie zijn allebei het mooiste in mijn leven. Ik heb alles voor jullie over. Alsjeblieft Nadia laten we het weer proberen ik wil dit elke nacht meemaken. Ik wil elke dag haar luiers verschonen en als het moet zelfs elke nacht uit bed opstaan als ze huilt.
DIt aanbod kon ik natuurlijk niet weigeren. Ik gaf hem een zoen en zei; jawad ik wil niks liever dan dat je terug komt hier thuis. Jij hoort bij ons......
En zo vielen we na een tijdje samen weer in slaap met onze kleine meid in het midden! Dit was ons gezinnetje....Vanaf nu had Najat haar pappie terug voor eens en altijd!

01-02-2003, 19:56


is het afgelopen wella?
gaaa dooooooooooooor

30-12-2003, 21:41
Ahhhhhh dat ik dit verhaal heb geschreven Was het helemaal vergeten.....Haha
Nou zinalady (mezelf dus) Mijn complimenten

21-03-2004, 10:33
Is het verhaal afgelopen?

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 [34] 35