Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Liefde Yasmine De Schat

EmiR_Soltan
17-08-2002, 18:47

Ik mis jou Jij de sleutel tot mijn hart Jij de Schenker van Liefde in mijn Hart Liefste Jij, mijn warmte het tedere gevoel rondom mijn lichaam Jij, mijn Liefde het gekus met jouw natte ogen de druppels van jouw tranen, de lesser van mijn hart Ik denk aan je zonder je gekend te hebben Ik droom over jou zonder een beeld van jou voor mijn ogen te hebben gezien Ik smacht naar een stem een lach die me van mijn wonden zou doen genezen Jij De Bloem De bij in de lente Jouw Haren zo bruin als zoete honing Jij, de ogen Die de zon hebben verleid Het licht schijnt met een felle oog op jou Duizend nachten en twee nachten Elke man zou naar jou smachten Jij en nogmaals jou in zijn en mijn gedachten Jij de veroveraar van het vertrouwen

yasmine85
17-08-2002, 18:57
met jouw gedachten bij mij denk ik aan jou altijd in mijn gedachten maar nooit aan mijn zij jou echt kennen doe ik niet alleen soms een praatje ook heb ik je nooit gezien alleen een foto als een plaatje andere mannen wil ik niet niemand anders dan jij want jij bent de reden waardoor mijn hart mijn lichaam verliet

EmiR_Soltan
17-08-2002, 19:01
Een schat Een juweel Mijn leven Mijn Nek waar jij aan hangt Jij mijn diamant Mijn ring mijn bloedverwant O, Jij die me als geliefde ontving

yasmine85
17-08-2002, 19:07
mijn geliefde zal je voor altijd zijn want anderen doen mij pijn jij die me alleen maar liefde geeft jij waar mijn hart voor leeft dromen over jou doe ik graag jij en ik samen met elkaar doe ik alsof ik je plaag maar dat doe ik alleen als ik verklaar dat ik van je hou

EmiR_Soltan
17-08-2002, 22:58

Jij voor mijn dromen de enige verklaring Jij die de wensen serieus en zonder valsheid laat overkomen Jij de paar ogen een lieve boven en een onder lip En een schattige neus Jij een bosje haren Een lok voor ogen Jij de handen die me gedag zwaaien Jij de voeten die jou naar mij leiden Jij, de vlinder in mijn buik Jij, de liefdesgeur die ik ruik Jij, een lieve meid, een stuk Jij, door jou, is 't in m'n hart druk

WhiteRose
30-07-2005, 18:11
Zo mooi en lief.. :o

Maroc_roosje2
30-07-2005, 21:07
Salaam... Sweet ... ;) Ma3a salama...xxx

EmiR_Soltan
09-07-2006, 23:00
ooow dit vind ik zo lief maar houden jullie nou van elkaar? hah zo te zien wel zooo romantisch i love romance:P (L) groetjess moi Dit is een topic van 4 jaar geleden. En Yasmine blijft een juweel voor het menselijk oog.

nadoria_zinador
10-07-2006, 00:41
Van 2002:eek:

Superficial
10-07-2006, 16:30
Woow! Is wel mooi :love: Up!

TEGNA__
10-07-2006, 16:50
mooie gedichten