Bekijk volle/desktop versie : ik hou van de jaren 80!



Pagina's : [1] 2 3 4 5

25-09-2007, 14:45
IK HOU VAN DE JAREN 80!!![/SIZE]

25-09-2007, 15:11



25-09-2007, 15:15
I love the funky colours of the 80`s

25-09-2007, 15:19

25-09-2007, 15:21



Citaat door x_Ikrame_x:
I love the funky colours of the 80`s

Ik ben helaas alleen geboren en klein gebleven in de jaren 80.... ik ben mezelf pas gaan ontwikkelen in deze gare jaren 90 en heden,

25-09-2007, 15:23
Was ik maar in de jaren 70èn geboren toen alle kleuren van de regenboog best in 1 shirt mochten.Toen je alle soorten prints en kleuren in van die uber uber leuke jurkjes had.
Het enige wat ik kan doen is de stijl van die tijd imiteren

25-09-2007, 15:28
[url=http://www.pimpfoto.nl/foto/it\'s-the-final-countdown-20229.html][/url]

25-09-2007, 15:34

Citaat door x_Ikrame_x:
Was ik maar in de jaren 70èn geboren toen alle kleuren van de regenboog best in 1 shirt mochten.Toen je alle soorten prints en kleuren in van die uber uber leuke jurkjes had.
Het enige wat ik kan doen is de stijl van die tijd imiteren

Moet je zeker doen... dan ben je cool! Alles wat anders is cool! Net als waarom Ramadan zo'n goed gevoel geeft.... als je het in Marokko zou houden, dan beleef je niet dat "anders" zijn... zoals je hier in het westen beleefd. Hier ben je totaal anders.... daardoor onstaat de samenhorigheid.... het verenigd gevoel, zalig! Kortom anders zijn is cool!

Kugh-kugh.. een droge keel gekregen van al dit gelul,

25-09-2007, 15:36
neem een mentos

25-09-2007, 15:44

Citaat door elfassi:
neem een mentos

Bedek je oren!
















Nee, ik heb ramadan!!

25-09-2007, 15:45

Citaat door NiksTdoeN:
Moet je zeker doen... dan ben je cool! Alles wat anders is cool! Net als waarom Ramadan zo'n goed gevoel geeft.... als je het in Marokko zou houden, dan beleef je niet dat "anders" zijn... zoals je hier in het westen beleefd. Hier ben je totaal anders.... daardoor onstaat de samenhorigheid.... het verenigd gevoel, zalig! Kortom anders zijn is cool!

Kugh-kugh.. een droge keel gekregen van al die gelul,



Cuewl dudette
Ik hoor van alle kanten dat je Ramadan beter in Marokko kunt houden net zoals Suikerfeest of de Schapenfeest.Ik zou eerlijk gezegd t wel een keer in Marokko willen houden.Niemand die meer aan me kop zeurt en constant vraagt of ik honger heb.Niemand die voor me mond vieze varkensbroodjes eet.Niemand die mij zo anders blijft behandelen omdat ik een andere geloof beleid dan hun.
Dan zou ik elke avond iftar kunnen meemaken met mn familie :lovean zou ik pas de saamhorigheid voelen van de Heilige maand ramadan
Overal om me heen tijdens de Maghreb, vanuit de moskeen het oproep tot het gebed horen.Je voelt dan dat je neit de enige bent met je geliefden om je heen


25-09-2007, 16:14

Citaat door x_Ikrame_x:
Cuewl dudette
Ik hoor van alle kanten dat je Ramadan beter in Marokko kunt houden net zoals Suikerfeest of de Schapenfeest.Ik zou eerlijk gezegd t wel een keer in Marokko willen houden.Niemand die meer aan me kop zeurt en constant vraagt of ik honger heb.Niemand die voor me mond vieze varkensbroodjes eet.Niemand die mij zo anders blijft behandelen omdat ik een andere geloof beleid dan hun.
Dan zou ik elke avond iftar kunnen meemaken met mn familie :lovean zou ik pas de saamhorigheid voelen van de Heilige maand ramadan
Overal om me heen tijdens de Maghreb, vanuit de moskeen het oproep tot het gebed horen.Je voelt dan dat je neit de enige bent met je geliefden om je heen

Haha, ik hoop dat je dat in je leven ooit mag meemaken, zoals je dat verteld, moet het je absoluut goed doen.

25-09-2007, 16:17


Inchallah, men femouk el sidi rabbi

25-09-2007, 16:19

Citaat door x_Ikrame_x:
Inchallah, men femouk el sidi rabbi

stil-stil-stil wie is hier een schatje,





BOUSA!

25-09-2007, 16:22
Jij bent hier de ENIGE-ECHTE geen imitatie dus, Schatjeeeee














1.000.000 boesas terug

Pagina's : [1] 2 3 4 5