Bekijk volle/desktop versie : Zwart bubbelend vergif en ranzige burgers

Pagina's : [1] 2

17-08-2002, 17:18
PeeC,

Wie o wie, drinkt er NOG Coca en eet burgeros bij de mac/burgerking etc ( los ervan dat 1, koeievlees niet-geslacht is ala bismillah, en 2 de pattattekes gewoon in moeders overheerlijk niet geslachte Koeie/Runder vet worden gebakken en..) en de nog lange waslijst aan produkten die ieder persoon, die maar n splintertje om palestina treurt, moet boycotten.

En wrom..?

Mac schijnt nog erg goed gevuld te zijn met kroeskopjes en piratenhoofddoekjes .. ook wel marokkaantjes genoemd.

Salut !

17-08-2002, 17:25

IK BEN HET EENS MET DE HAMBURGERS MAAR PATAT WORDT GEBAKKEN IN PLANTAARDIG VET

17-08-2002, 17:27

Citaat:
Origineel gepost door aSunnyFriend
IK BEN HET EENS MET DE HAMBURGERS MAAR PATAT WORDT GEBAKKEN IN PLANTAARDIG VET
ik eet alleen vis of groente burgers dat is wel halal toch ??

17-08-2002, 17:31
Plantaardig vet wordt vermengd met niet-geslachte-Rundervet, anders smaakt het niet. Enkel ze geven dat niet toe, want geld in t laatje achten zij belangrijker. Er is laatst nog een rechtzaak, geopend om dit leugentje voor hun bestwil.

Okej, maar daar gaat t me niet om. T gaat me om t feit dat, winst van dit junkfoodbroeinest, rechtsreeks, Israel's economie goed olied(t?), en dat die F16tjes en ander lekker speelgoed met dit geld worden gekocht, want vrede is ZEKER israel's motto niet.
Zijn wij daar wel bewust van, als we fotootjes zien van palestijnse babietjes, dat ze met zulke grote concerns als deze, die de wereld domineren ( waar van t ook bewezen is) wapens worden gekocht, met dat geld die wij zo graag willen neertellen voor Coca en patat en burgers ?

17-08-2002, 17:32

Trouwens als je n baby doorboort ziet met een kogel waarop staat made en shot by zionists, dan kan je Mac-btatta wel uitkotsen..

Heb 10 vingers om aardappelen te schillen, te snijden en te bakken als ik zonodig aan mn dagelijkse/wekelijkse...neeh maandelijks junkfood addictie wil tegemoetkomen..toch

17-08-2002, 18:09
hmmmmmmmmmmmmm...mac donalds..

17-08-2002, 18:12
girl alll maannnndeen geen mac meer voor mij...ik denk een jaar al...neee..en ze heeft gelijk ze bakken in plantaardig met wat dierlijk vet erin...dus iggggggggg....eenn jaa het is gewoon .....vies

17-08-2002, 19:41
MacBlurrie

Feiten :

RESEARCH FINDINGS

McDonald's is the largest and best-known global food service retailer with more than 30,000 restaurants in 121 countries.[8]

McDonalds chairman and CEO Jack M. Greenberg is an honorary director of the American-Israel Chamber of Commerce and Industry, Inc., of Metropolitan Chicago.[9]

According to the Chicago Jewish Community Online (website of the Jewish United Fund of Metropolitan Chicago), McDonalds Corporation whose global headquarters is based just outside Chicago is a major corporate partner of the Jewish United Fund and Jewish Federation.[1].

Through its Israel Commission, the Jewish United Fund "works to maintain American military, economic and diplomatic support for Israel; monitors and, when necessary, responds to media coverage of Israel"[2].

The Jewish United Fund runs "Fun-filled Summer Family Missions to Israel" (the next one is on Aug 19 2002) where families get to "visit an army base and meet with Israeli soldiers" and "visit our sister city, Kiryat Gat and see the important work we are doing there"[3]. Kiryat Gat, you may be aware from the Boycott Intel Campaign, is built on stolen Palestinian land - the lands of the villages of Iraq Al Manshiya and Al-Faluja whose residents were ethnically cleansed in 1949 in contravention of International Law[6]. Through its "Partnership to Israel" programme, the Jewish United Fund provides $1.3 million annually[5] to help the development of Kiryat Gat and to promote further illegal settlement there.

In the Jewish United Funds outreach program they pay for Christian leaders and American high school kids to visit Israel and be fed zionist lies.[4]

McDonalds entered the Israeli market in 1993 and now has 80 resturants across Israel, providing employment to some 3000 Israelis.[7]

Voor verder info klik eventje op de MacBlurrie link.

READ< LEES < IQRA' !! Zwart bubbelend vergif

17-08-2002, 19:59
Ja maar die mc donalds is zowiezo niet te eten echt niet.
Ik vind dat je niet mag spotten over eten, maar dit vind ik echt niet lekker.

Wat ik zo appart vind is dat bijna niemand mijn mening deelt, aangezien er zoooooo veel mensen eten.

Zelfgemaakte pattat is veeeeeeeel lekkerder!!!!!

17-08-2002, 20:22

17-08-2002, 23:20

Citaat:
Origineel gepost door achmad
ja, ik boycot ook israël en net zo hard amerika en hun producten.
het werkt misschien niet direct maar het begint te smeulen inshallah bij die kapitalistische "wereld heersers"
bush heeft net voor miljoenen in het noodlijdende boeijng gestopt, als ie nu ff oorlog gaat voeren, kan ie weer nieuwe kopen en boeing nog sterker als airbus maken.
een voorbeeld voor vele arabische landen: iran air (of hoe ze ook heten mag) vliegt alleen airbus, niet voor niets dat zij op de lijst van amerika staat als as van het kwaad!

by the way meus.........waarom staat mac. donalds nu niet op je plaatje die je net toont??
Toen hadden ze nog geen hard bewijs, inmiddels is pcies bekend, hoe dit concern Illegaal Isreal steunt.

22-08-2002, 00:48

Citaat:
Origineel gepost door elmarocani
WAAROM ZOU IK NAAR MIC GAAN??? IK HEB EEN LIEFE MAMA!!!! DIE VEEL BETER KAN DAN DIE ROTZOOI VAN MIC!!!

22-08-2002, 01:05

Citaat:
Origineel gepost door MeuslitriX
PeeC,

Wie o wie, drinkt er NOG Coca en eet burgeros bij de mac/burgerking etc ( los ervan dat 1, koeievlees niet-geslacht is ala bismillah, en 2 de pattattekes gewoon in moeders overheerlijk niet geslachte Koeie/Runder vet worden gebakken en..) en de nog lange waslijst aan produkten die ieder persoon, die maar n splintertje om palestina treurt, moet boycotten.

En wrom..?

Mac schijnt nog erg goed gevuld te zijn met kroeskopjes en piratenhoofddoekjes .. ook wel marokkaantjes genoemd.

Salut !

uhhh stijlhaarkopjes.. zijn er ook nog genoeg van.. incl. me.. ........ ik ben erniet zozeer vaak.. maar toch. tis wel lekker op z'n tijd.. enne.. waarom geen Coca Cola.. ????ik vind het nergens op slaan maar goed. TIs mijn mening.enne.. ik maak uit wat ik doe.. or not........ always..Coca Colaaaaaaaaaa...

22-08-2002, 01:07

Citaat:
Origineel gepost door dodi_vega

uhhh stijlhaarkopjes.. zijn er ook nog genoeg van.. incl. me.. ........ ik ben erniet zozeer vaak.. maar toch. tis wel lekker op z'n tijd.. enne.. waarom geen Coca Cola.. ????ik vind het nergens op slaan maar goed. TIs mijn mening.enne.. ik maak uit wat ik doe.. or not........ always..Coca Colaaaaaaaaaa...
Ook niet als dat geld, gebruikt wordt om een baby mee te doorboren, en steunen van een Illegale staat als Israel ?

22-08-2002, 01:11

Citaat:
Origineel gepost door MeuslitriX

Ook niet als dat geld, gebruikt wordt om een baby mee te doorboren, en steunen van een Illegale staat als Israel ?
ja enne nu heb jij mijn mond gesnoerd.. kweet niet wat ik moet typen.. maarre.. toch blijf ik coca cola drinken...... omdat ik het lekker vind.. klaar punt uit.

Pagina's : [1] 2