Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Ex die na 10 jaar nog altijd contact zoekt........



24-09-2007, 19:37
Raar hoe het leven kan lopen.
Als er EEN moment is in het leven waarop je de waarheid moet spreken, dan is het wel in de Ramadan.

Ja, ik heb in het verleden een relatie gehad. Was (zoals in zoveel liefdesverhalen) bijna uitgelopen op een huwelijk. Als het niet op het laatste moment afgeketst werd doordat we te veel vijanden om ons heen hadden die ons het licht niet in onze ogen gunden.

Hoe dan ook, inmiddels 8 jaar later, kom ik op mijn e-mail en zie ik een naam staan die mijn hart doet stilstaan.............. Is dat echt.......?? Ja dus, die ex van toen zit in mijn in-box. ...... vraagt hoe het met me gaat en zegt wel eens aan me te denken. Inmiddels getrouwd en wel en toch kan het wat met je doen. Vreemd hoe wij mensen in elkaar steken.............

Allah geve ons de kracht hetgeen te doen wat juist is................

24-09-2007, 20:22


10 jaar damn!

Heb je terug gemaild?

24-09-2007, 21:15
Lastig :S:S

Ewa ja, elmektab

amien meid, amien

24-09-2007, 21:36
Ben jij inmiddels getrouwd of is híj getrouwd?

24-09-2007, 21:40


Tuurlijk doet het je wat. Je hebt toch ooit een zwak voor hem gehad. Vooral als jullie uit elkaar zijn geweest door externe factoren maar niet doordat jullie gevoelens voor elkaar minder waren is het erg lastig.
Je gevoelens waren denk ik vervaagd maar na een mailtje van hem na 10 jaar is het logisch dt er herinneringen naar boven komen.
1 tip meid: mail hem niet terug....laat het gewoon rusten

24-09-2007, 21:48
Zo eej..

24-09-2007, 21:53
Hij is getrouwd, ik zou hem niet terugmailen je bent 28 en je hebt een hele leven voor je. Hem zul je nooit vergeten, maar zie het als een geschreven bladzijde die je achter je hebt gelaten. Jij hebt je eigen leven in je handen want uiteindelijk schrijf iedereen met behulp van Allah zijn haar leven.

Vreugdehartje

24-09-2007, 21:58

Citaat door VREUGDEHARTJE:
Hij is getrouwd, ik zou hem niet terugmailen je bent 28 en je hebt een hele leven voor je. Hem zul je nooit vergeten, maar zie het als een geschreven bladzijde die je achter je hebt gelaten. Jij hebt je eigen leven in je handen want uiteindelijk schrijf iedereen met behulp van Allah zijn haar leven.

Vreugdehartje


Zie hem als een geschreven bladzijde die je achter je hebt gelaten. Ontzettend mooie woorden, ook heel sterk wanneer je dit werkelijk kán. Dat is moeilijk, héél erg moeilijk. Jammer genoeg laten we ons te vaak leiden door ons gevoel, ipv door ons verstand.

24-09-2007, 22:32
Toen ik 16 was leerde ik mijn eerste vriend kennen, maar doordat wij collega's waren waren er ook andere collega's die ons uit elkaar dreven. Vijf jaar later ging het weer aan, maar het werd niet zo mooi als zoals het vroeger was en het ergste was dat hij mij vertelde dat hij met een nicht zou gaan trouwen. Ik wil dus zeggen in uitzonderlijke gevallen kan het wat met je ex worden maar de kans lijkt mij heel gering. Ik gaf je daarom het advies hem achter je te laten. Want vaak zijn wij geneigd om onze gevoel te volgen zoals iemand eerder aangaf, maar vroeg of laat komt de tijd dat je verstand toepast en dan heb je enkel spijt.

Vreugdehartje

24-09-2007, 23:00
Neem zelf de beslissing en vraag waarom hij je heeft gemaild, wat zijn zijn motieven.

25-09-2007, 13:18

Citaat door TheBomb:
Raar hoe het leven kan lopen.
Als er EEN moment is in het leven waarop je de waarheid moet spreken, dan is het wel in de Ramadan.

Ja, ik heb in het verleden een relatie gehad. Was (zoals in zoveel liefdesverhalen) bijna uitgelopen op een huwelijk. Als het niet op het laatste moment afgeketst werd doordat we te veel vijanden om ons heen hadden die ons het licht niet in onze ogen gunden.

Hoe dan ook, inmiddels 8 jaar later, kom ik op mijn e-mail en zie ik een naam staan die mijn hart doet stilstaan.............. Is dat echt.......?? Ja dus, die ex van toen zit in mijn in-box. ...... vraagt hoe het met me gaat en zegt wel eens aan me te denken. Inmiddels getrouwd en wel en toch kan het wat met je doen. Vreemd hoe wij mensen in elkaar steken.............

Allah geve ons de kracht hetgeen te doen wat juist is................



Wat grappig om dit te lezen. Ik maakte ongeveer hetzelfde mee. Ik had acht jaar geleden ook een relatie (enige overigens) die zeer serieus was maar afgeketst werd (en wat niet meer) door familie die mij liever zagen trouwen met hun zoon (wat overigens niet is gebeurd). Nu 8 jaar later (van de zomer) hoorde ik pas van verschillende vriendinnen dat ie me nog steeds niet was vergeten en altijd naar me vroeg. Alleen is ie paar maanden terug verloofd met zijn schoonzus (of zoiets). Maar dat als er nog een kans was dat ik m terug zou nemen hij zijn verloving meteen uit zou maken. Ik kan niet ontkennen dat ik m nog steeds leuk vind en m nooit vergeten ben, maar om hem een verloving uit te laten maken ging me wat te ver. Hoe moeilijk het ook is, ik probeer het achter me te laten. Als dit El Mektab is heb ik er vrede mee, gods wegen zijn ondoorgrondelijk. Maar het is inderdaad vreemd hoe wij mensen in elkaar steken...

25-09-2007, 13:33
dat probleem heb ik ook, alleen net wat anders.
Ben me ex na zoveel jaren tegenkomen, hij zag me niet ik hem wel..
ben weer helemaal in love

25-09-2007, 23:32



Citaat door stanga:
Neem zelf de beslissing en vraag waarom hij je heeft gemaild, wat zijn zijn motieven.



Lieve meiden, bedankt voor jullie reacties. Maar ik heb hem wel teruggemaild. Vooral omdat zijn email zo vriendelijk over kwam. Het was gewoon van ; hoe gaat het en hoe staat er inmiddels mee. Zeg maar, de huidige stand van zaken opnemen

Ik zag hem een tijdje terug toevallig ook al met een meisje. Hij was geen spat veranderd, nog altijd even aantrekkelijk als altijd, alleen nu............ heerlijk lachend en over straat paraderend met een andere meid.

Hij zag mij niet, paar maanden later staat hij dus op mijn mail.
Uiteraard is het verleden en laat ik achter me. Maar het doet zeker wel wat met me, het is een gevoel wat ik niet kan beschrijven. Je mist het gevoel van toen, zijn aanraking, zijn lieve woordjes, zijn lach, zijn humor, kortom alles aan hem. maar ergens in je weet je ook weer dat je zonder hem nu niet zou zijn waar je nu bent...................