Bekijk volle/desktop versie : Ok wie zit nog meer in de bouw?

Pagina's : 1 [2] 3

19-10-2003, 22:44

Citaat:
Origineel gepost door doc25
really ? en daarna niet meer geprobeerd ? waar zou je het dan studeren ?

ingenieur zijn is leuker dan doktertje spelen denk ik. Soms heb ik er spijt van dat ik dit vak heb gekozen. Heel soms dan
ik had 1e keus uva en 2e keus vu.. maarjah... niet meer geprobeerd later, ik dacht ik ga me nu gewoon richten op shi andere studie.. anders heb ik een jaar voor lucht enzo... maarja.. bouwkunde dus..

ach ja.. ingeneur zijn kan misschien ook leuk zijn ja...

maareh hoever ben jij nu dan? en hoezo twijfel je soms? is het niet leuk om zielige lijdende mensen te helpen?

19-10-2003, 22:51

ik zit ook op de UvA, anders zat je nu bij mij

ik ben bijna klaar met de coschappen. Nog 4 maanden inshallah

ja, je hebt van die momenten waarop je geen geen zin meer hebt

19-10-2003, 23:03
jaa! dan waren we schoolmates

ej zet gewoon door man ... geneeskunde is niet zomaar een studie.. en ja iedereen denkt weleens van ik wil niet meer..maar ALLES KOMT GOED

denk ik

19-10-2003, 23:12
ja, maar met 4 jaar verschil. Dan kon ik je met je huiswerk helpen en zo

geeft ie mij en peptalk

20-10-2003, 11:24

Citaat:
Origineel gepost door casawia16

Mijn Ex Doet Dat En Nog Een Goeie Vriend Van Me
Pas 16,en nu al een ex!

20-10-2003, 13:16

Citaat:
Origineel gepost door Lella_Amal
Heey claudiolopez!?

Ik las net een paar reacties van je.. DUs jij studeerd bouwkunde..
Inshallah wil ik dat ook doen.. ik wil richting de architect op..
Maar ja ik heb een keer een inloop dag gehad.. ik vond het wel interessant..
Maar ik wil op klimmen via MTS via MBO .. doe jij dat ook?

Liefs Amal
hoi amal

ja je hebt het goed gelezen, ik doe bouwkunde.. en waarschijnlijk wil ik ook de architectuur kant op (omdat die me het makkelijkst lijkt ).. maarja dat zie ik dan wel weer, stedenbouw is ook wel interessant.
maareh terugkomend op je vraag, ik ben gewoon meteen na het vwo aan de tu in delft begonnen.. , gewoon de makkelijkste weg dus

hoewel, de mensen die met omwegen (dus via hbo enzo) bij ons komen , presteren veel beter dan die stuudjes van het vwo, omdat ze al wat praktischer zijn ingesteld enzo.. maarjah

in iedergeval veel succes met wat je ook gaat doen

en als je vragen hebt, ik sta voor iedereen klaar

en doc , ga jij nou maar effe wat meer in de boeken duiken inplaats van achter de computer gaan zitten klagen

20-10-2003, 14:54
Hey Claudio LopeZ

ik zag dat je de opleiding bouwkunde doet en dat wil ik insha allah volgend jaar ook doen niveau hbo (deeltijds)dus werken en leren!!mijn vraag naar jou is dus wat jij van de opleinding zelf vindt!!dat zou ik graag van meerdere mensen willen weten ik hoop dat je me hier voor goed kunt informeren

en alvast bedankt

20-10-2003, 16:44

Citaat:
Origineel gepost door Lemya_84x
Hey Claudio LopeZ

ik zag dat je de opleiding bouwkunde doet en dat wil ik insha allah volgend jaar ook doen niveau hbo (deeltijds)dus werken en leren!!mijn vraag naar jou is dus wat jij van de opleinding zelf vindt!!dat zou ik graag van meerdere mensen willen weten ik hoop dat je me hier voor goed kunt informeren

en alvast bedankt
heey lemya

weet je he, wat ik altijd hoor is dat bouwkunde op hbo niveau vooral gericht is op het constructieve van het gebouw... technisch dus.. mechanica en wiskunde enzo... bah.!

en bij de universiteit is het was meer ontwerpen enzo.. maarja.. eigenlijk heb ik dus niet echt een goede mening over bouwkunde op hbo niveau omdat ik alleen maar 'hoor zeggen' dus ja.... als ik jou was zou ik nog maar effe bij de hbo zelf gaan informeren wat voor vakken er worden gegeven enzo..

ik hoor nog van je en succes!

20-10-2003, 16:57
Hey Claudio LopeZ,

bedankt voor je reactie..
en dat technische gedeelte klonk wat minder in mijn oren, maar ik had me al opgegeven voor een meeloop dag dusja dan zullen we het wel verderaf zien>........... baay baay

Ps: dit is mn vriendin's gebruikersnaam............ groetjes Lemya

20-10-2003, 19:46

Citaat:
Origineel gepost door ClaudioLopez
en als je vragen hebt, ik sta voor iedereen klaar

en doc , ga jij nou maar effe wat meer in de boeken duiken inplaats van achter de computer gaan zitten klagen
mooie pick-up line: als je vragen hebt, ik sta voor iedereen klaar

ik ben 's avonds vaak te moe om achter de boeken te zitten

06-11-2003, 17:42
waterbouw lijkt me moeilijk man

06-11-2003, 22:35
Ik ben architect

07-11-2003, 11:22

Citaat:
Origineel gepost door foudie
Ik ben architect
je woont in Antwerpen... en je beroep is Ontwerpen

08-11-2003, 12:49