Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Een Spoedeisende Vraag!!



24-09-2007, 14:37
Wie van jullie weet wat rayaan olie is???!!!
Ik heb gehoord dat het goed helpt tegen haaruitval.

Had erg ongezonde haar en heb daarom mijn haren kort geknipt.
Alle dode puntjes zijn verdwenen en mijn haren begonnen te glanzen.
Maar nieteens 1 week, nadat ik mijn haren heb geknipt, heb ik ontzettend veel last van haaruitval. Dit is niet meer normaal.
Ik verloor al veel haren op een dag, maar hiervan schrik ik echt.
Ik kan de keuken niet eens meer in. Overal haren!! Je kan zo weten waar ik allemaal ben geweest, enige wat je hoeft te doen is mijn haren volgen.

Het is zo goor geworden nu. Als ik 5 minuten in bed lig, zie je en voel je overal haren!!!

Heb amandel olie geprobeerd, maar helaas!! Vandaar dat ik nu graag rayaan olie wil uitproberen!!

24-09-2007, 15:09


ik denk dat ik het heb gebruikt..this geurloos mar kga straks voor kijken want ken de naam ni van buiten.
Knoflookolie is mega goed!! en het stinkt ni zo hard!

24-09-2007, 15:12
Toen ik bij google.nl rayaan olie in tikte, kwam ik bij een of ander forum terecht. Daar had een marokkaanse meid over deze olie, dat haar moeder het in marokko liet maken en brengen.

DUs ik denk niet dat het hier te verkrijgen is

24-09-2007, 15:18
mss bij de marokkaanse winkels in handelstraat

24-09-2007, 15:23


het is: ziet argan (spreek je als arghan uit) komt uit het zuiden van marokko

deze tekst heb ik van een andere forum:

dit produkt is zeker schaars als je het hier zou kopen kan ik je garanderen dat het gemixt is want in marokko is ie al op zn minst 50 euro per liter
het is vooral verkrijgbaar rond essaouira
ik ga ook speciaal naar agadir om het daar te halen
sous mensen weten er vaak aan te komen
ik gebruik het dan ook niet in de keuken omdat ie zo duur is
maar voor lichaamsverzorging
kijk of dat je mensen van die streek kent die kunnen het dan voor je meenemen
weet je gelijk dat je iets goeds heb


http://forums.marokko.nl/archive/index.php/t-488458-p-2.html

24-09-2007, 15:43
Hierdoor wil ik dus aan die olie komen. Maar dit is een forum van 2005 en haar nummer bestaat niet meer.

dag dames,


mijn moeder maakt olie tegen haaruitval het is gemaakt van verschillende soorten olies, kruiden en planten mijn moeder haalt deze kruiden en olies uit marokko. het is echt heel goed ik ben er zelf ook verslaaft aan en mijn maar is dik en gezond hamdoleh.
ik kan jullie echt helpen ook als je last hebt van beschadigd haar, hoofdhuid exzeem, kale pleken. dus bel me 0643148836 ze verkoopt het voor 10euro per flesje

24-09-2007, 15:44

Citaat door _aLaTuRCa_:
Hierdoor wil ik dus aan die olie komen. Maar dit is een forum van 2005 en haar nummer bestaat niet meer.

dag dames,


mijn moeder maakt olie tegen haaruitval het is gemaakt van verschillende soorten olies, kruiden en planten mijn moeder haalt deze kruiden en olies uit marokko. het is echt heel goed ik ben er zelf ook verslaaft aan en mijn maar is dik en gezond hamdoleh.
ik kan jullie echt helpen ook als je last hebt van beschadigd haar, hoofdhuid exzeem, kale pleken. dus bel me 0643148836 ze verkoopt het voor 10euro per flesje



stuur haar een pm'tje

24-09-2007, 15:44
En dit zijn aantal reacties van mensen:

Nasira, ik heb jouw rayaan olie gebruikt en ben er echt blij mee.Ik heb bijna van alles gebruikt, maar jou rayaan olie werkt echt samen met die masker die je moeder voor me heeft gemaakt. Ik had laast van kale plekken en ik zie toch echt het verschil. Ik wil je bedanken voor de olie en ik kom zeker langs als het op is
De groeten aan je moeder

Veel liefs,
Sabrina

Hoi Nassira

Ik heb je 4 weken geleden ontmoet en toen heb ik bij jou rayaan olie gehaald, ik zie echt dat het werkt, niet dat ik nu al een bos haar heb, maar ik merk wel dat het minder wordt en dat mijn haar weer aan het groeien is. ik gebruik ook geen gel meer en heb me hoofd eerst kaalgeschoren zoals je moeder me vertelde en het begint te werken..

Ik ben je dankbaar,
Morad

24-09-2007, 15:47
ok nu heb ik wel een groen puntje verdiend
deze jongen verkoopt het hier in hollanda

http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=1494009

24-09-2007, 16:34
Is dat hetzelfde als rayaan olie??

24-09-2007, 16:41
Ik Heb Deze Zomer Een Liter Meegenomen Puur Vanuit Eurika Vlakbij Marrakech En Agadir Was 70 Dh Maar Hoor En Puur Van De Bron , Dus Geen 50 Euro Voor Een Liter.
Je Moet Alleen Een Beetje Reizen.

24-09-2007, 16:44
Welke heb je meegenomen? Rayaan of Argan?? Of zijn ze hetzelfde??

Hoe moet je het gebruiken? Gebruik je het ook zelf? En heb je verschil kunnen zien??

Oeff, ik weet.. Het zijn veel vragen, maar ben hopeloos!!

24-09-2007, 16:47


Ik Heb Arghan Gehaald Is Hetzelfde Als Rayaan, Ik Heb Het Gemixt Met Olijfolie En Amandelolie En Smeer Het In Sosm Een Half Uur Tot Een Uur En Soms Een Hele Nacht En Dan Uitwassen De Volgende Dag ,ik Merk Idd Wel Dat Ik Met Mijn Haar Los Kan Slapen Zonder In De Ochtend Haren Uit De Kussen Te Halen Of Laken, En Ook Als Ik Mijn Haar Kam, De Drie Olien Die Ik Gebruik Zijn De Beste Voor Je Haar. Ik Zou Zeggen Probeer Het En Heb Geduld En Gebruik Verder Geen Troep In Je Haar En Gebruik Een Neutrale Shampoo, Ik Gebruik Die Van De Kruidvat Die Paarse Saffie.

Ik Weet Hoe Erg Het Is Als Je Je Haren Overal Om Je Heen Ziet Allah Safiena Amien.

24-09-2007, 17:00
Ik word misselijk van mijn eigen haren, echt waar!!

Het is niet alleen als het los is, maar zelfs in een staartje valt ie van alle kanten..
ik durf niet eens mijn haren aan te raken, is echt niet meer normaal.
Iedere keer als ik met mijn handen in mijn haren zit, neem ik weer een hele bos mee!!