Bekijk volle/desktop versie : Zouden jullie



Pagina's : [1] 2

24-09-2007, 10:24
[bij iemand gaan eten die je alleen van internet kent]

Zelf heb ik er geen problemen mee,ik heb zondag ook een aantal meiden uitgenodigd met wie ik via internet contact heb. En heb nog nooit iets raars meegemaakt.

24-09-2007, 10:28


ik heb er tot nu toe ook geen problemen mee gehad. ik kende de mensen wel een stuk langer dat wel.

24-09-2007, 10:28
Hm...moeilijke vraag..
Ik weet niet zo goed of ik het moet vergelijken met die m.nl meetings die wel eens zijn georganiseerd..ben er nooit geweest en leek me ook niks..
Je kan ook een speciale band hebben met mensen hier, dan is het te overwegen..Als je het niet probeert weet je het nooit.

24-09-2007, 10:31
Hangt ervan of ik de gastvrouw ken telefonisch/msn etc ipv gewoon mnl

24-09-2007, 10:35


Ik ben bij Saadia geweest en haar had ik 1 keer daarvoor kort gezien, voor de rest niemand anders....maar het is allemaal zwaaaaaaar meegvallen

24-09-2007, 10:37

Citaat door Nysha:
Ik ben bij Saadia geweest en haar had ik 1 keer daarvoor kort gezien, voor de rest niemand anders....maar het is allemaal zwaaaaaaar meegvallen


met de nadruk op ZWAAR zeker?

24-09-2007, 10:41
Tot nu heb ik er echt leuke kenissen/vrienden aan overgehouden

Meestal wel eerste even msn-en en toch wel een bepaalde klik.

Het is niet zo dat ik echt zoek naar vriendinnen ofzo via internet maar ik merk dat ik er heeeeel veeeel via internet ken.

24-09-2007, 10:42
Ohw ja bellen met iemand die ik nooit in real live heb gezien vind ik dan weer moeilijk. Weet niet wat te zeggen. Terwijl als iemand voor me staat dan praat ik veeeeeel!

24-09-2007, 10:42

Citaat door noona:
met de nadruk op ZWAAR zeker?


die visbestilla was echt lekker.....dat komt n onze keuken dus absoluut niet voor!!!

dus het was ook nog eens zwaaar lekker!!!

ey noon , ik wist echt niet wat te verwachten....ik dacht strax gaan ze allemaal gezamelijk bidden, iedereen stil en kuis....maar was lachen vooral die joejoejoejoejoejoe

24-09-2007, 10:43

Citaat door Maroc_Meissie:
Hm...moeilijke vraag..
Ik weet niet zo goed of ik het moet vergelijken met die m.nl meetings die wel eens zijn georganiseerd..ben er nooit geweest en leek me ook niks..
Je kan ook een speciale band hebben met mensen hier, dan is het te overwegen..Als je het niet probeert weet je het nooit.


Waarom lijkt het je niks dan?

24-09-2007, 10:43

Citaat door Nysha:
die visbestilla was echt lekker.....dat komt n onze keuken dus absoluut niet voor!!!

dus het was ook nog eens zwaaar lekker!!!

ey noon , ik wist echt niet wat te verwachten....ik dacht strax gaan ze allemaal gezamelijk bidden, iedereen stil en kuis....maar was lachen vooral die joejoejoejoejoejoe


goed eten brengt sfeer
Ik zit nu al te bedenken wat ik ga maken voor zondag in ieder geval soep en chocoladetaart

24-09-2007, 10:49

Citaat door Nysha:
die visbestilla was echt lekker.....dat komt n onze keuken dus absoluut niet voor!!!

dus het was ook nog eens zwaaar lekker!!!

ey noon , ik wist echt niet wat te verwachten....ik dacht strax gaan ze allemaal gezamelijk bidden, iedereen stil en kuis....maar was lachen vooral die joejoejoejoejoejoe


Pff jij bent EEECHT NIKS gewend

Dat was nog maar aftasten omdat we mekaar niet zo goed kenden

24-09-2007, 10:50



Citaat door NoHide:
Waarom lijkt het je niks dan?


Het lijkt mij niks om met een groep af te spreken waarmee ik geen band heb, dan alleen reacties op m.nl. Persoonlijk hou ik liever mijn vriendenkring beperkt en die mensen ken ik ook heel lang..Vertrouwen kan ook heel snel beschadigd worden en niet alle vrouwen hebben het goede met je je voor. Ik vertrouw mensen gewoon niet zo snel..

Nou zitten er hier heus wel leuke, aardige en goed bedoelende dames tussen hoor..

Het is gewoon denk ik wat je probeert te bereiken met zo een meeting..een hechte vriendschap opbouwen of gewoon voor the fun?

Ik ken persoonlijk 1 iemand maar via m.nl met wie ik heel hechte band heb, (is geen bekend lid). Het begon bij bij cuisine, ik had voor haar man een sollicitatiegesprek geregeld en sindsdien hebben we contact..Dat is nou alweer 3 jaar.

24-09-2007, 10:55

Citaat door Maroc_Meissie:
Het lijkt mij niks om met een groep af te spreken waarmee ik geen band heb, dan alleen reacties op m.nl. Persoonlijk hou ik liever mijn vriendenkring beperkt en die mensen ken ik ook heel lang..Vertrouwen kan ook heel snel beschadigd worden en niet alle vrouwen hebben het goede met je je voor. Ik vertrouw mensen gewoon niet zo snel..

Nou zitten er hier heus wel leuke, aardige en goed bedoelende dames tussen hoor..

Het is gewoon denk ik wat je probeert te bereiken met zo een meeting..een hechte vriendschap opbouwen of gewoon voor the fun?

Ik ken persoonlijk 1 iemand maar via m.nl met wie ik heel hechte band heb, (is geen bekend lid). Het begon bij bij cuisine, ik had voor haar man een sollicitatiegesprek geregeld en sindsdien hebben we contact..Dat is nou alweer 3 jaar.

Meer heb ik niet te zeggen op deze reactie

24-09-2007, 10:56

Citaat door noona:

Pff jij bent EEECHT NIKS gewend

Dat was nog maar aftasten omdat we mekaar niet zo goed kenden


hahaha, wat ik ervan heb gelezen was het erg gezellig

Pagina's : [1] 2