Bekijk volle/desktop versie : Gescheiden vrouw



Pagina's : [1] 2 3

24-09-2007, 00:25
Aan de gescheiden vrouwen op m.nl
Hoe gaan jullie dagelijks door het leven als een gescheiden vrouw?
ik ben al zoveel vriendinnen kwijt geraakt en zelfs mijn nicht wil of eigelijk mag ze van haar man niet meer met mij omgaan omdat gescheiden vrouwen "slecht" zijn . Hoe gaan jullie hiermee om?
ik ga kapot van verdriet. Zelfs mijn eigen schoonzus maakt constant grajes en daagt mij uit om het feit dat ik gescheiden ben.

24-09-2007, 00:33



Citaat door sabreensabri:
Aan de gescheiden vrouwen op m.nl
Hoe gaan jullie dagelijks door het leven als een gescheiden vrouw?
ik ben al zoveel vriendinnen kwijt geraakt en zelfs mijn nicht wil of eigelijk mag ze van haar man niet meer met mij omgaan omdat gescheiden vrouwen "slecht" zijn . Hoe gaan jullie hiermee om?
ik ga kapot van verdriet. Zelfs mijn eigen schoonzus maakt constant grajes en daagt mij uit om het feit dat ik gescheiden ben.


Ze zijn jouw vriendschap niet waard, je kan er toch niets aan doen dat je gescheiden bent, dat noemen ze elmekteb.
ik zou zeggen; leef gewoon je leven en let niet op wat anderen van je denken of vinden

24-09-2007, 00:54
Ik weet het niet. ik ben zo erg bedrogen geweest en dan lijkt het net of ik degene die slecht is

24-09-2007, 00:55
In moeilijke tijden zal jij zien wie je echte vrienden zijn

24-09-2007, 00:56


niemand
echt geen vrienden en geen familie
vriendinnen mogen niet van hun mannen met hun omgaan
en familie idem dito

24-09-2007, 01:34
Leven mensen nog in de prehistorie ofzo??

Sommige Marokkanen duidelyk nog wel!
Wat een domheid ; jahiliya zoals men int arabisch zegt.

En bovendien zo smerig om u daar mee te gaan irriteren, het kan IEDEREEN overkomen, elk zyn chance in et huwelyk!

Het is natuurlyk nie iets wat aangeraden is maar in sommige situaties is dat de enige uitweg.

Ewa nix van aantrekken ofzo? Sommigen blyven dom weet je ; rabie ziet wat ze doen & dat zal hen inchallah duur komen te staan want ik zeg altyd

Lach nooit me ne ander zn ongeluk tkan u ook overkomen!!!

24-09-2007, 01:57
het kan iedereen overkomen. ik weet van mijn broer dat ie vreemd gaat en heb zijn vrouw hierover ingelicht.Nu beweert ze dat ik haar weg wil hebben bij haar man en dat ik niet de enige wil zijn etc etc. en loopt ze mij uit te dagen bij het eten bij mijn ouders enz

24-09-2007, 06:59

Citaat door sabreensabri:
Aan de gescheiden vrouwen op m.nl
Hoe gaan jullie dagelijks door het leven als een gescheiden vrouw?
ik ben al zoveel vriendinnen kwijt geraakt en zelfs mijn nicht wil of eigelijk mag ze van haar man niet meer met mij omgaan omdat gescheiden vrouwen "slecht" zijn . Hoe gaan jullie hiermee om?
ik ga kapot van verdriet. Zelfs mijn eigen schoonzus maakt constant grajes en daagt mij uit om het feit dat ik gescheiden ben.



Salaam,

Meid, of je nu gescheiden bent of niet, niemand hoort over een ander te lachen, doen ze dat wel, Allah swt ziet alles en hij zal er ook voor zorgen dat ze ooit tot dat besef zullen komen, weliswaar met iets ergs, allah ou a3lem. Dat zij jou uitlachen betekent nog maar eens dat jij hen niet nodig hebt. Ik zou juist doen wat ik moet doen en geen moer van hun aantrekken. Zij zorgen niet voor jou brood noch voor jou leven/gezondheid.
Zo'n mensen zullen nog huilen.

Denk daar aan

Voor de rest wens ik jou heel veel sterkte en wat nu eenmaal gebeurd is is gebeurd, alles is mektab.

Ghair inchallah

24-09-2007, 08:16
waarom ben je gescheiden? als jij de oorzaak bent geweest en naar buiten is gekomen hoe slecht JIJ bent...dan begrijp ik wel waarom andere vrouwen niet met jou mogen omgaan.

dus kom nou niet hier 1 % van het verhaal vertellen en jezelf zo heilig voordoen.

want niemand is heilig.

24-09-2007, 08:39
Ben zelf ook gescheiden maar deze probleem kom ik niet tegen dat mensen afstand van me gaan nemen omdat ik gescheiden ben

Als je wilt praten stuur me een pm

24-09-2007, 09:22
Ik ben zelf ook gescheiden en ik ondervind ook hamdolilah ook niet de problemen die je ondervind. De mensen die me kennen weten wat de reden is waarom ik gescheiden. Maar ik begrijp je wel hoor, als mensen horen dat ik gescheiden ben en ze kennen me niet kijken ze me altijd zo vreemd aan

Ach Marokkanen vooral die oudjes

24-09-2007, 09:37

Citaat door sabreensabri:
Aan de gescheiden vrouwen op m.nl
Hoe gaan jullie dagelijks door het leven als een gescheiden vrouw?
ik ben al zoveel vriendinnen kwijt geraakt en zelfs mijn nicht wil of eigelijk mag ze van haar man niet meer met mij omgaan omdat gescheiden vrouwen "slecht" zijn . Hoe gaan jullie hiermee om?
ik ga kapot van verdriet. Zelfs mijn eigen schoonzus maakt constant grajes en daagt mij uit om het feit dat ik gescheiden ben.


Jeetje wat erg, meid trek je er niks van aan hoe moeilijk het ook is.
Pak je leven weer op, heb je kids?
De mensen die echt om jou geven zullen je te allen tijde bijstaan en vaak zijn dat mensen die niet eens familie van je zijn!! Je familie kan je het hardst laten vallen!!

Er is namelijk helemaal niks mis met een gescheiden vrouw, integendeel dat zijn vaak 1 van de sterkste vrouwen..want een scheiding meemaken is niet niks..zekers niet in onze idiote bekrompen gedachten cultuur

24-09-2007, 09:49



Citaat door Nysha:
waarom ben je gescheiden? als jij de oorzaak bent geweest en naar buiten is gekomen hoe slecht JIJ bent...dan begrijp ik wel waarom andere vrouwen niet met jou mogen omgaan.

dus kom nou niet hier 1 % van het verhaal vertellen en jezelf zo heilig voordoen.

want niemand is heilig.



Jij bent erg!

24-09-2007, 09:49

Citaat door sabreensabri:
Aan de gescheiden vrouwen op m.nl
Hoe gaan jullie dagelijks door het leven als een gescheiden vrouw?
ik ben al zoveel vriendinnen kwijt geraakt en zelfs mijn nicht wil of eigelijk mag ze van haar man niet meer met mij omgaan omdat gescheiden vrouwen "slecht" zijn . Hoe gaan jullie hiermee om?
ik ga kapot van verdriet. Zelfs mijn eigen schoonzus maakt constant grajes en daagt mij uit om het feit dat ik gescheiden ben.



Dat soort mensen zijn je vriendschap niet waard, focus je op de belangrijke dingen in het leven en geniet van je leven! Vriendinnen komen en gaan!

24-09-2007, 09:54
je had het over je schoonzus en je broer die vreemd gaat, persoonlijk had ik het niet verteld! en volgens mij mag het volgens de islam ook niet, er moeten namelijk 4 getuigen zijn om iemand te beschuldigen.

Pagina's : [1] 2 3