Bekijk volle/desktop versie : wie heeft de mooiste recitatie?



Pagina's : [1] 2 3

24-09-2007, 00:15
Salammoe3lykoem warahmatoelahie wabarakatoeh,

Beste broeders en zusters.

ik ben een broeder die er van houdt om te reizen in de maand ramadan, maar niet zomaar. ik ben altijd op zoek naar een moskee waar een mooi recitatie is voor het taraweeh gebed. Ik vraag aan de gene die denkt dat waar hij bid een mooi recitatie is hij deze hier kan plaatsen. wellicht dat er mensen zijn die er heen willen gaan. ik weet namelijk dat er vele broeders zijn die rond reizen in nederland en op zoek zijn naar een recitant die hun harten kan laten huilen. dus ik vraag aan de gene om een adres achter te laten van de moskee.

Wasalammoe3lykoem,

jullie broeder.

24-09-2007, 00:32


elke stuke grond zal voor je grtuigen broeder
massallah

moskee quba in den haag , egyptische broeder, zeer massallah

en moskee nasr in rotterdam , heb ik gehoord

maar wat egt ierdereen aanraad is moskee al-mahsinien in den haag

24-09-2007, 00:46
salaam alykom warahmato allah wabarakatoeh

moskee al fath Alphen aan den Rijn
reciteerd mijn broertje masha allah een mooi voorbeeld voor jonge moslims.

24-09-2007, 00:48
Moskee Annasr in Rotterdam, Bouyawzen (vanochtend was prachtig gevoel)

Moskee alMohcinine Rotterdam, jonge broeders die daar reciteren, wonderlijk..


Ik heb wat opnames, maar ik denk niet dat ik deze kan plaatsen zonder toestemming..

Ik heb ook van moskee Almohcinine in Den Haag gehoord, maar wie reciteert daar dan?

24-09-2007, 00:50



Citaat door Moltazimah:
salaam alykom warahmato allah wabarakatoeh

moskee al fath Alphen aan den Rijn
reciteerd mijn broertje masha allah een mooi voorbeeld voor jonge moslims.




Kan je het adres geven...?

24-09-2007, 00:50

Citaat door Moltazimah:
salaam alykom warahmato allah wabarakatoeh

moskee al fath Alphen aan den Rijn
reciteerd mijn broertje masha allah een mooi voorbeeld voor jonge moslims.

massallah, wees trots op hem


voor broeder : al mohsineen, reciteerd een egyptenaar, die zijn diploma's tejweed in saoedie heeft behaald, heb ik gehoord allahoe 3alim

24-09-2007, 01:12

Citaat door Talib_3alim:
massallah, wees trots op hem


voor broeder : al mohsineen, reciteerd een egyptenaar, die zijn diploma's tejweed in saoedie heeft behaald, heb ik gehoord allahoe 3alim



Baraka Allahoe fiek.

Dus in Al Quba reciteert een Egyptische broeder en in Al Mohcinine reciteert een Egyptische broeder, masha'Allah.

24-09-2007, 09:37
In Waddinxveen!! deze broeder kan echt mashaAllah mooi reciteren.

24-09-2007, 12:26

Citaat door maroc_reddy:
Kan je het adres geven...?




Marokkaans Islamtisch Cultureel Vereniging El-Fath
Sportlaan 2a
2406 LD Alphen aan den Rijn

Weet niet wanneer mijn broertje klaar is met reciteren dus wees op tijd.

24-09-2007, 13:29
sallam alykoem wb
moskee ar-rahmaan in breda daar bid een jonge broeder heeft echt macha allah stem helpt de imaam met taraweeh gebeden .

24-09-2007, 14:21

Citaat door midaroo:
sallam alykoem wb
moskee ar-rahmaan in breda daar bid een jonge broeder heeft echt macha allah stem helpt de imaam met taraweeh gebeden .



dat doet mijn broertje ook...

24-09-2007, 23:54

Citaat door Moltazimah:
Marokkaans Islamtisch Cultureel Vereniging El-Fath
Sportlaan 2a
2406 LD Alphen aan den Rijn

Weet niet wanneer mijn broertje klaar is met reciteren dus wees op tijd.



Baraka Allahoe fiek.


Ik zal op tijd zijn insha'Allah, hij zal denk ik niet zo een speedy reciteur zijn, ik bedoel hij zal niet binnen een kwartier de tarawie7 gebeden kunnen afronden.

25-09-2007, 00:01


in mohsinien denhaag zit gewoon een marokkaan si baghdadi

ik raad jullie as sunna in denhaag aan een jonge broeder verder moskeen in oosterhout buurt van breda ook een jonge broeder amersfoort en markaz in eindhoven masha allah een broeder die alafasy nakandoen

25-09-2007, 00:05

Citaat door tuurlijk:
in mohsinien denhaag zit gewoon een marokkaan si baghdadi

ik raad jullie as sunna in denhaag aan een jonge broeder verder moskeen in oosterhout buurt van breda ook een jonge broeder amersfoort en markaz in eindhoven masha allah een broeder die alafasy nakandoen




Allahoe akbar.

Ik zit helaas echt te druk om te reizen tijdens Ramadan. Waarom kunnen ze ons geen vrij geven tijdens Ramadan.. Dan kunnen we deze broeders allemaal horen, ni3matullah

25-09-2007, 00:05

Citaat door maroc_reddy:
Baraka Allahoe fiek.


Ik zal op tijd zijn insha'Allah, hij zal denk ik niet zo een speedy reciteur zijn, ik bedoel hij zal niet binnen een kwartier de tarawie7 gebeden kunnen afronden.




hihiih nee hij helpt de imaam met nisf hizeb ongeveer hij doet het masha allah goed en reciteerd heel duidelijk. Jammer heb ik hem dit jaar niet kunnen horen ben namelijk niet in nl.

wa allah almosta3aan

Pagina's : [1] 2 3