Bekijk volle/desktop versie : rente??



23-09-2007, 23:12
Aan wie schenken jullie jullie rente??
Ik heb geprobeerd om de rente bij mijn bank te laten stoppen maar dat willen ze niet. Is er een goed doel dat jullie mij aanraden?

23-09-2007, 23:30


welke bank heb je? ik heb bij rabobank aangeven dat ik geen rente wil ontvangen ik heb ook postbank maar weet niet hoe het daar gaat heb gehoord dat het daar ook kan

23-09-2007, 23:40

Citaat door lala islamiya:
welke bank heb je? ik heb bij rabobank aangeven dat ik geen rente wil ontvangen ik heb ook postbank maar weet niet hoe het daar gaat heb gehoord dat het daar ook kan


ik heb de rabobank...
kunnen ze het daar gewoon stoppen dan?
ik heb het gevraagt maar ze zei dat het niet kon

23-09-2007, 23:44
met rente mag je enkel de rioleering van een moskee mee laten bouwen,

allahoe 3alim....

zodra ik bewijs heb da plaatst ik het voor je

23-09-2007, 23:53



Citaat door soendoes24:
ik heb de rabobank...
kunnen ze het daar gewoon stoppen dan?
ik heb het gevraagt maar ze zei dat het niet kon

oo raar hoor bij mij eerst ook niet maar na een gesprek met een hoger iemand heeft ie het geregeld moet je echt even navragen ligt er ook aan wat voor rekeing je hebt he dus je moet geen spaarrekening hebben

en het geld mag je wel weg geven toch alleen is het niets waard ALLAH al3em

24-09-2007, 00:08

Citaat door Talib_3alim:
met rente mag je enkel de rioleering van een moskee mee laten bouwen,

allahoe 3alim....

zodra ik bewijs heb da plaatst ik het voor je



Ok sokran.

24-09-2007, 00:10

Citaat door lala islamiya:
oo raar hoor bij mij eerst ook niet maar na een gesprek met een hoger iemand heeft ie het geregeld moet je echt even navragen ligt er ook aan wat voor rekeing je hebt he dus je moet geen spaarrekening hebben

en het geld mag je wel weg geven toch alleen is het niets waard ALLAH al3em



Dank je, ik ga het nog een keer navragen.Ik heb het de eerste keer gewoon aan de balie gevraagt maar zal nu vragen naar een hoger iemand. ik heb een betaal en spaarrekening lopen.