Bekijk volle/desktop versie : Ouders tegen huwelijk



Pagina's : [1] 2 3 4

23-09-2007, 20:10
Hallo,

Mijn neef die gaat trouwen met een Turkse meid en het werd in eerste instantie totaal niet geaccepteerd door de ouders.

Hebben jullie zoiets meegemaakt? Wil je met iemand trouwen en zijn je ouders erop tegen?

Ik ben erg benieuwd naar jullie verhalen.

Gr H.

23-09-2007, 20:14



Citaat door Haarlemse:
Hallo,

Mijn neef die gaat trouwen met een Turkse meid en het werd in eerste instantie totaal niet geaccepteerd door de ouders.

Hebben jullie zoiets meegemaakt? Wil je met iemand trouwen en zijn je ouders erop tegen?

Ik ben erg benieuwd naar jullie verhalen.

Gr H.


Waarom word het niet geaccepteerd..?

23-09-2007, 20:15

Citaat door Haarlemse:
Hallo,

Mijn neef die gaat trouwen met een Turkse meid en het werd in eerste instantie totaal niet geaccepteerd door de ouders.

Hebben jullie zoiets meegemaakt? Wil je met iemand trouwen en zijn je ouders erop tegen?

Ik ben erg benieuwd naar jullie verhalen.

Gr H.

Ouders ? zeg tegen die ouders gaan jullie met haar trouwen ? of hij ? moet hij elke dag haar rotkop aanzien of de ouders? ouders en trouwen gaat niet samen, zoek zelf op, ze moeten allen de hand vragen, verder niks.

23-09-2007, 20:15

Citaat door Com___munist:
Ouders ? zeg tegen die ouders gaan jullie met haar trouwen ? of hij ? moet hij elke dag haar rotkop aanzien of de ouders? ouders en trouwen gaat niet samen, zoek zelf op, ze moeten allen de hand vragen, verder niks.



Was het maar zo makkelijk hé..

23-09-2007, 20:16


Zij wordt niet geaccepteerd omdat zij geen Marokkaanse is.

23-09-2007, 20:17

Citaat door JAMIE_3:
Was het maar zo makkelijk hé..

Is ook zo makelijk tenzij je kutouders hebt die zaagzel in hun kop hebben !

23-09-2007, 20:18
Het valt me op dat ondanks men moslim is er toch moeilijk wordt gedaan als diegen geen Marokkaan is!

23-09-2007, 20:18

Citaat door Haarlemse:
Zij wordt niet geaccepteerd omdat zij geen Marokkaanse is.

Is ze moslim ?

23-09-2007, 20:18
Zij is moslim!

23-09-2007, 20:19
Toch wordt er moeilijk over gedaan als iemand niet Marokkaans is!

23-09-2007, 20:20

Citaat door Haarlemse:
Zij is moslim!

vertel die ouders dan dat ze geen natte takken op het brandstappel moeten gooien.

23-09-2007, 20:20

Citaat door Haarlemse:
Hallo,

Mijn neef die gaat trouwen met een Turkse meid en het werd in eerste instantie totaal niet geaccepteerd door de ouders.

Hebben jullie zoiets meegemaakt? Wil je met iemand trouwen en zijn je ouders erop tegen?

Ik ben erg benieuwd naar jullie verhalen.

Gr H.



ik heb geen last van bekrompen ouders...

23-09-2007, 20:21



Citaat door captainamerika:
ik heb geen last van bekrompen ouders...


23-09-2007, 20:21

Citaat door Haarlemse:
Zij wordt niet geaccepteerd omdat zij geen Marokkaanse is.


Oo, dus ze is moslim..? , maar geen marokkaanse.. Dan doen die ouders dus iets verkeerds. Ze kunnen de toekomstige van hun kind onmogelijk weigeren mits hij / zij moslim is..


Citaat door Com___munist:
Is ook zo makelijk tenzij je kutouders hebt die zaagzel in hun kop hebben !



Heeft niet met kutouders en zo te maken, gewoon een tekort aan kennis.. Cultuur blijft de boventoon vieren, helaas...

23-09-2007, 20:22

Citaat door JAMIE_3:
Oo, dus ze is moslim..? , maar geen marokkaanse.. Dan doen die ouders dus iets verkeerds. Ze kunnen de toekomstige van hun kind onmogelijk weigeren mits hij / zij moslim is..




Heeft niet met kutouders en zo te maken, gewoon een tekort aan kennis.. Cultuur blijft de boventoon vieren, helaas...

Het zijn mensen van het oude leer !

Pagina's : [1] 2 3 4