Bekijk volle/desktop versie : waarom verpesten marokanen alles?



18-10-2003, 20:22
zoals ik net hoorde op het journaal, wordt een groepje marokanen in de gaten gehouden, omdat ze alleen deelnemen aan criminele activiteiten.
echt ik vind het zo erg om zoiets te horen en voel me heel erg aangevallen. ik vind het erg dat 1 kleine groepje marokanen het verpesten voor andere marokanen die zich daar niet mee bezig houden.

hoe denken jullie daarover????????

18-10-2003, 20:54


In de gevangenis waar ze behoren

19-10-2003, 23:03
NIET VERALGEMENEN MEID ER ZIJN OOK GOEDE MAROKKANEN

19-10-2003, 23:16
In de gevangenis vinden ze het alleen maar leuk. Want het is daar net een hotel, zoals ik gehoord en gezien heb op tv. Thuis hebben ze altijd problemen met hun vader. En omdat het thuis niet goed gaat en op school niet, gaan ze buiten een balans zoeken en dat doen ze in de vorm van jongens uitdagen en inelkaar slaan, versieren, vrouwen lastigvallen, stelen en noem maar op.

1 oplossing, de Islam

En als ze echt heel erg irritant of bijdehand zijn, dan een tijdje in de gevangenis in marokko brengen bij ratten en muizen en waarbij ze een aardappel op de grond krijgen. En na een maand weer heropvoeden volgens de regels van de islam. En dan, dan komt het helemaal goed.

20-10-2003, 00:32



Citaat:
Origineel gepost door zubair
In de gevangenis vinden ze het alleen maar leuk. Want het is daar net een hotel, zoals ik gehoord en gezien heb op tv. Thuis hebben ze altijd problemen met hun vader. En omdat het thuis niet goed gaat en op school niet, gaan ze buiten een balans zoeken en dat doen ze in de vorm van jongens uitdagen en inelkaar slaan, versieren, vrouwen lastigvallen, stelen en noem maar op.

1 oplossing, de Islam

En als ze echt heel erg irritant of bijdehand zijn, dan een tijdje in de gevangenis in marokko brengen bij ratten en muizen en waarbij ze een aardappel op de grond krijgen. En na een maand weer heropvoeden volgens de regels van de islam. En dan, dan komt het helemaal goed.
Allah leidt en dwaalt wie Hij wil dus kom aub niet aanwaaien met ''dan komt het allemaal goed"....je kan minstens insha Allah erbij vermelden.

20-10-2003, 10:09

Citaat:
Origineel gepost door mavrania
zoals ik net hoorde op het journaal, wordt een groepje marokanen in de gaten gehouden, omdat ze alleen deelnemen aan criminele activiteiten.
echt ik vind het zo erg om zoiets te horen en voel me heel erg aangevallen. ik vind het erg dat 1 kleine groepje marokanen het verpesten voor andere marokanen die zich daar niet mee bezig houden.

hoe denken jullie daarover????????

Criminele activiteiten???? Wie marokkaanse jongeren????

Nee hoe kom je erbij!!!

Marokkaanse jongeren houden zich bezig met vandalisme en kruimeldiefstal...

Het wordt alleen opgeblazen door de media, alsof zij de grootste criminelen zijn die hier rondlopen...

De telegraaf heeft een goede samenwerkingscontract met deze kruimeldieven... De kruimeldieven halen weer iets uit en de telegraaf blaast het weer op.

De grootste criminelen zijn toch de Nederlanders...

Bijne alle liquidaties van afgelopen maanden zijn niet door marokkaantjes gepleegd.., maar door deze Nederlanders...

Sam Klepper, Klaas Bruinsma, Cor van Hout en enz.... zijn toch allemaal Nederlandse namen, maar de telegraaf vermeld er niet boven in het vet gedrukt "Nederlander"

De meeste aanrandingen, verkrachtingen en moorden worden niet door onze kruimeldieven(snotneuzen) gepleegd.
Maar door onze gastheren de Nederlanders...

Dit wou ik even kwijt...

20-10-2003, 10:53

Citaat:
Origineel gepost door mavrania
zoals ik net hoorde op het journaal, wordt een groepje marokanen in de gaten gehouden, omdat ze alleen deelnemen aan criminele activiteiten.
echt ik vind het zo erg om zoiets te horen en voel me heel erg aangevallen. ik vind het erg dat 1 kleine groepje marokanen het verpesten voor andere marokanen die zich daar niet mee bezig houden.

hoe denken jullie daarover????????
Dat soort klootzakken die in herhaling blijven mogen ze van terug sturen naar Marokko en hun straf daar laten uitzitten. Wed maar dat ze een stuk rustiger worden.. Of de gevangenissen hier in Nederland net zo als in Marokko maken. Geen tv, op de grond slapen, met 10en op 1 cel, zijn ze het zo afgeleerd...

20-10-2003, 10:54

Citaat:
Origineel gepost door Bidawi_Mazlot
Allah leidt en dwaalt wie Hij wil dus kom aub niet aanwaaien met ''dan komt het allemaal goed"....je kan minstens insha Allah erbij vermelden.
Allah dwaalt niemand, dat doet de mens zelf...

01-11-2003, 20:47
Ik ben zelf Nler maar ik vind dat Nedelanders te over een kam scherend zijn(niet allemaal).Een groep verpest het voor de rest en die groep mag van mij echt zware straffen krijgen maar niet elke Marokaan is zo.Vaak als ik aan een Nederlander vertel dat ik een Marokaanse vriend heb krijg ik echt idiote reacties.een iemand vroeg zelfs eenn keer vlak na 11 September:dan ben jij zeker ook Voor Osama Binladen He??Ik word gek van deze mensen

02-11-2003, 19:07

Citaat:
Origineel gepost door Ziezo
Criminele activiteiten???? Wie marokkaanse jongeren????

Nee hoe kom je erbij!!!

Marokkaanse jongeren houden zich bezig met vandalisme en kruimeldiefstal...

Het wordt alleen opgeblazen door de media, alsof zij de grootste criminelen zijn die hier rondlopen...

De telegraaf heeft een goede samenwerkingscontract met deze kruimeldieven... De kruimeldieven halen weer iets uit en de telegraaf blaast het weer op.

De grootste criminelen zijn toch de Nederlanders...

Bijne alle liquidaties van afgelopen maanden zijn niet door marokkaantjes gepleegd.., maar door deze Nederlanders...

Sam Klepper, Klaas Bruinsma, Cor van Hout en enz.... zijn toch allemaal Nederlandse namen, maar de telegraaf vermeld er niet boven in het vet gedrukt "Nederlander"

De meeste aanrandingen, verkrachtingen en moorden worden niet door onze kruimeldieven(snotneuzen) gepleegd.
Maar door onze gastheren de Nederlanders...

Dit wou ik even kwijt...
Die liquidaties, zijn niet gepleegd door Nederlanders. Meestal worden ze gepleegd door personen uit het voormalig joegoslavie.

Die gasten zijn opgegroeid in oorlogen en het maakt hun echt niets uit om voor een dikke pak geld een moord een plegen ze kunnen door die open grenzen toch gelijk terug naar joegoslavie.