Bekijk volle/desktop versie : Israël stuurt weer gevechtsvliegtuigen naar Syrië. Vliegtuig Syrie neergestort



23-09-2007, 12:50
Israëlische gevechtsvliegtuigen zijn zaterdag naar Syrië gevlogen nadat een Syrisch vliegtuig van de radar verdween. De gevechtsvliegtuigen keerden terug toen duidelijk werd dat het Syrische toestel was neergestort, meldden anonieme bronnen binnen het Israëlische leger zondag.

De spanningen tussen Israël en Syrië liepen deze maand op na berichten van een Israëlisch bombardement begin september in het noorden van Syrië. Volgens een Amerikaanse regeringsfunctionaris vormden Iraanse wapens bestemd voor de Libanese Hezbollah het doelwit. In sommige buitenlandse nieuwsberichten wordt gezegd dat het doelwit een fabriek was waar Syrië met Noord-Koreaanse hulp aan nucleair materiaal werkt.

http://buitenland.nieuws.nl/479991/Israel_stuurt_weer_gevechtsvliegtuigen_naar_Syrie

23-09-2007, 12:52


Ik ben jouw oorlogstopics zat..het is iedere keer weer hetzelfde..1 pot nat gewoon.

23-09-2007, 12:58
Allemaal psychologische oorlogsvoering....Het hele Midden-Oosten is net een vat met kerosine dat op het punt staat om te ontploffen...

23-09-2007, 13:00

Citaat door GewoonPinda:
Ik ben jouw oorlogstopics zat..het is iedere keer weer hetzelfde..1 pot nat gewoon.



mijn oorlogstopics? dat heet nieuws en actualiteiten.

daarnaast ben je pas net lid hier.. dus wat zeur je nou

23-09-2007, 13:01



Citaat door wrattenzwijntje:
mijn oorlogstopics? dat heet nieuws en actualiteiten.

daarnaast ben je pas net lid hier.. dus wat zeur je nou


Net lid..nee hoor..check me ondertiteling.


Nieuws en actualiteiten inderdaad..kom eens een keer met wat anders dan dit.

23-09-2007, 13:07

Citaat door GewoonPinda:
Net lid..nee hoor..check me ondertiteling.


Nieuws en actualiteiten inderdaad..kom eens een keer met wat anders dan dit.



check me topics... van ziektes.. tot neptieten... overstromingen en opmerkelijk nieuws.. alles staat ertussen

23-09-2007, 13:09

Citaat door _Simone_:
Maak jij je maar druk dat Maddy in Marokko is gezien

Maddie in Marokko gezien

http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=1582102



Die verdachte Hollander heeft haar daar meegenomen..wat dacht jij dan?