Bekijk volle/desktop versie : 9 w. geleden bevallen en weer zwanger!? De minipil Cerazette is echt ONBETROUWBAAR!



Pagina's : 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15

23-09-2007, 12:42

Citaat door hamkakbiera:
oumaima rose: meid, geniet van je baby en van je zwangerschap.
geloof me meid, het kon nog erger.
= helemaal geen kinderen.

ik wens je al het beste van de wereld toe, en Allah swt geeft je alleen zaken die je aankan. sobhanalah.

elhamdoulah je bent jong, gezond, en je hebt je ventje die je kan helpen.



alaikoem salaam,

Dat is wel waar. En genieten ik probeer er het beste van te maken. Ik heb ook liever niet dat ik later zeg : schat je was ongepland.

En el hamdouilah ik kan rekenen op me fam. en me man natuurlijk.

Choukran

Oumaima_rose

23-09-2007, 12:46


Zooo tbarkkelah meid! Moge allah swt het je makkelijk maken.. Maak je niet teveel zorgen, want je bent nu eenmaal zwanger! Elk kind word geboren met zijn/haar rizk!

23-09-2007, 12:50
Ik zou voor de zekerheid altijd extra bescherming gebruiken naast de pil.

Maar meid, het was elmektab. Allah heeft het zo gewild. Mabrouk.

23-09-2007, 12:51
Kan er mij iemand helpen?

Ik moet eind november bevallen van een meisje en ben druk op zoek naar een mooie arabische tekst om op het geboortekaartje te plaatsen.
Ikzelf ben niet marokkaans, maar wil op deze manier de familie van mijn man verrassen met een mooie arabische tekst.

Alvast bedankt voor jullie reacties...ik zie er in ieder geval naar uit!

23-09-2007, 12:51


Soubahanallah dat is snel.

Ik zelf moet er echt niet aan denken om nu al weer zwanger te raken.

Maar koelsie mektab zo moet je het zien.

Had je last van zwangerschap symtomen?

Ik ben zelf gestopt met borstvoeding en gebruik nu weer me gewone pil.

23-09-2007, 12:57
Na mijn bevalling gebruikten we condooms en ik geef nog steeds borstvoeding en we gebruiken nog gewoon condooms. Ik heb geen zin om aan de pil te gaan haha, elke dag weer op tijd innemen etc..

23-09-2007, 13:02
Ohww wat leuk.. wat maakt het uit .. vroeg of laat zul je toch een tweede kind nemen...

Gefeliciteerd


Moge Allah swt je een gezonde kind schenken..

geniet ervann..


23-09-2007, 13:09

Citaat door Oumaima_rose:
alaikoem salaam,

Subha'allah
Doet moet er nog bijkomen? Wayema ik ga dan letterlijk eraan!!! Die opmerking heb ik dus ook gehad van me mam. En zelf heb ik 3 bedjes gedroomd.

Oumaima_rose



ik heb 3 bedjes, zit 1,5 en 2 jaar tusse kids, druk maar gezellig hmdl

23-09-2007, 13:10

Citaat door Oumaima_rose:
alaikoem salaam,

Ik ben op 12-07-07 bevallen van me eerste kind.

En wat denk je ik ben WEER Zwanger!!! Ik ben me kapot geschrokken van de test. Kreeg maar geen menstruatie en dacht hier is iets mis. Ik slikte de minipil ( cerazette ) en gaf 100% borstvoeding. Nam de pil ook op de tijd in. Je zou dan denken dat je dan echt niet zwanger kan raken? Ik kan het maar niet begrijpen wallah.

Nog een zwangerschap dat was iets waar ik absoluut niet op zat te wachten zo snel. omdat de eerste bevalling zo zwaar is gegaan en tijdens de zwangerschap ook veel opgenomen werd. Dacht ik voorlopig echt niet aan nog meer kinderen. Maar jah het is el-mektab.

Wie heeft deze ervaring ook meegemaakt? En hoe was jou reactie hierop.?

Oumaima_rose[/FONT]


[FONT="Georgia"]Soebhana Allah....

Het is voortbestemd, Allah swt heeft het zo gewild alhamdoelillah.
Mabrouk en allah kemal bighair insha Allah...

23-09-2007, 13:17
Als eerst wil ik je feliciteren met de geboorte van Marouan geniet van je kleine prinsje, en tegelijkertijd met je wonder in je buik.. Probeer het even rustig tot je te laten komen. Voor je het weet ben je zo aan het idee gewend, en kun je de hele wereld aan!

Geniet van je zwangerschap!

23-09-2007, 13:19

Citaat door MarieTherese:
Kan er mij iemand helpen?

Ik moet eind november bevallen van een meisje en ben druk op zoek naar een mooie arabische tekst om op het geboortekaartje te plaatsen.
Ikzelf ben niet marokkaans, maar wil op deze manier de familie van mijn man verrassen met een mooie arabische tekst.

Alvast bedankt voor jullie reacties...ik zie er in ieder geval naar uit!


Hoi meid, je kunt het beste een eigen topic openen! zo kunnen de dames makkelijker helpen!
xx

23-09-2007, 16:58

Citaat door Ghatar_tangawia:
Zooo tbarkkelah meid! Moge allah swt het je makkelijk maken.. Maak je niet teveel zorgen, want je bent nu eenmaal zwanger! Elk kind word geboren met zijn/haar rizk!


alaikoem salaam,

Inchae'Allah amien. And that's true.

Oumaima_rose

23-09-2007, 16:59



Citaat door Nawal_K:
Ik zou voor de zekerheid altijd extra bescherming gebruiken naast de pil.

Maar meid, het was elmektab. Allah heeft het zo gewild. Mabrouk.


alaikoem salaam,

Ja, daar zal ik hierna echt wel aan denken. Allah iebarkfiem. 3akwa e3liem

Oumaima_rose

23-09-2007, 17:08

Citaat door Samira_C:
Soubahanallah dat is snel.

Ik zelf moet er echt niet aan denken om nu al weer zwanger te raken.

Maar koelsie mektab zo moet je het zien.

Had je last van zwangerschap symtomen?

Ik ben zelf gestopt met borstvoeding en gebruik nu weer me gewone pil.


alaikoem salaam,

ahahaha, ik ben om precies te zijn ong. 10 dagen voor jou bevallen. Moet je je het voorstellen dat je nu weer met een buik moet gaan lopen? Terwijl je al een keintje hebt.?

En jah zwangerschapsyptome Ik heb ineens weer zin in dingen die ik normaal gesproken niet lus. Maar dacht zal wel komen omdat ik aan het afkicken ben van de 1ste zwangerschap. Had namelijk gehoord van de kraamzorg dat je ong. 9/12 maanden moet ontzwangeren. En gaf ook weer over. Raak snel gestresst. En voel me kapotslap. Plus was ong. 9 dagen overtijd. Dacht zal wel te maken hebben met de bevalling en de menstruatie zal wel onregelmatig zijn ofso.

Maar me man maakte zich hierover zorgen en zei ga een test doen?Misschien ben je weer zwanger. Ik gelijk hem in de reden vallen van dat dacht je maar voorlopig de komende 2/3 jaar echt NIET en ik weigerde dus een test te doen! En uiteindelijk had hij toch een test gehaald. En toen ik de test had gedaan kon ik me ogen niet geloven. Hij harstikke blij.

En is eigenlijk wel '' goed '' van je zo loop je in ieder geval minder risico om zo snel zwanger te worden.

Oumaima_rose

23-09-2007, 17:11

Citaat door alhoceima20:
Na mijn bevalling gebruikten we condooms en ik geef nog steeds borstvoeding en we gebruiken nog gewoon condooms. Ik heb geen zin om aan de pil te gaan haha, elke dag weer op tijd innemen etc..


alaikoem salaam,

ahaha, echt simpel alleen gebruiken wanneer je het echt nodig hebt.

'' had ik dit ook maar gedaan. ''

oumaima_rose

Pagina's : 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15