Bekijk volle/desktop versie : 9 w. geleden bevallen en weer zwanger!? De minipil Cerazette is echt ONBETROUWBAAR!

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15

05-11-2007, 17:52

Citaat door Samira_C:
Dag meid,

Het gaat goed met me kleine meid. Ze is nu een beetje verkouden ( verstopte neus)

Wat vervelend met de bloedingen. Maar klopt het hartje wel van de baby?
Inshallah komt het goed.

Salaam,

aaah, meskiena heb je al zwitsal slaap zacht geprobeerd met eucalyptus? helpt je baby vrijer te ademen.

En ja dat wel, maar toch zit de vrees er goed in ook omdat de gynaecoloog zegt dat ik absoluut niet moet schrikken wanneer het mis gaat.

Oumaima_rose

05-11-2007, 18:33

Citaat door Oumaima_rose:
Salaam,

aaah, meskiena heb je al zwitsal slaap zacht geprobeerd met eucalyptus? helpt je baby vrijer te ademen.

En ja dat wel, maar toch zit de vrees er goed in ook omdat de gynaecoloog zegt dat ik absoluut niet moet schrikken wanneer het mis gaat.

Oumaima_rose

Jeetje meid toch Ik heb je hele topic net gelezen en dan nu zo'n triest bericht...

Veel sterkte en inshallah komt alles goed

05-11-2007, 18:54

alaikoem salaam,

Ik ben op 12-07-07 bevallen van me eerste kind.

En wat denk je ik ben WEER Zwanger!!! Ik ben me kapot geschrokken van de test. Kreeg maar geen menstruatie en dacht hier is iets mis. Ik slikte de minipil ( cerazette ) en gaf 100% borstvoeding. Nam de pil ook op de tijd in. Je zou dan denken dat je dan echt niet zwanger kan raken? Ik kan het maar niet begrijpen wallah.

Nog een zwangerschap dat was iets waar ik absoluut niet op zat te wachten zo snel. omdat de eerste bevalling zo zwaar is gegaan en tijdens de zwangerschap ook veel opgenomen werd. Dacht ik voorlopig echt niet aan nog meer kinderen. Maar jah het is el-mektab.

Wie heeft deze ervaring ook meegemaakt? En hoe was jou reactie hierop.?

Oumaima_rose

Salam oealaikoum Oumaima,

Ik heb net je topic gelezen en begrijp precies wat je nu meemaakt, 9 jaar geleden raakte ik na 11 maanden zwanger en ik had toen de pil
microgynon30 en was hem niet een keertje vergeten. Op zich zou je denken ewa 11 maanden is al bijna een jaar laat maar komen die volgende maar dat werd gelijk mijn 3de want ik had een tweeling van 11 maanden toen ik zwanger raakte en alhamdoellilah is alles goed gegaan. Ongeveer 2,5 jaar geleden kreeg ik mijn 4de kind en heb toen 100% borstvoeding gegeven en kreeg ook Cerazette van de dokter, maar omdat ik 4 maanden lang bleef vloeien en daarna om de 2 weken weer een bloeding had moest ik er met 7 maanden mee stoppen, maar ik heb gelukkig wel mijn kind borstvoeding kunnnen geven totdat hij bijna 2 was.
En ik ken nog meer vrouwen die Cerazette hebben gebruikt, maar zij zijn ook niet zwanger geraakt.
Ik wens je heel veel geduld en hoop dat je zwangerschap goed zal verlopen en je straks weer een klein wondertje in je armen mag sluiten.

05-11-2007, 18:59

Salaam,

Oumaima_rose

Salam oealailoum,

Lees net je andere bericht en wil daar toch even op reageren, met de zwangerschap van mijn tweeling heb ik 5 maanden last gehad van hevige bloedingen en de gynaecologen zeiden ook dat het mis kon gaan, maar kwam bijna dagelijks in het ziekenhuis voor een echo om de hartjes te zien kloppen en met 5 maanden ging het ineens vanzelf over.
Ik hoop dat het ook bij jou Inscha'Allah vanzelf overgaat en ik wens je heel veel sterkte.

05-11-2007, 19:24

alaikoem salaam,

Ik ben op 12-07-07 bevallen van me eerste kind.

En wat denk je ik ben WEER Zwanger!!! Ik ben me kapot geschrokken van de test. Kreeg maar geen menstruatie en dacht hier is iets mis. Ik slikte de minipil ( cerazette ) en gaf 100% borstvoeding. Nam de pil ook op de tijd in. Je zou dan denken dat je dan echt niet zwanger kan raken? Ik kan het maar niet begrijpen wallah.

Nog een zwangerschap dat was iets waar ik absoluut niet op zat te wachten zo snel. omdat de eerste bevalling zo zwaar is gegaan en tijdens de zwangerschap ook veel opgenomen werd. Dacht ik voorlopig echt niet aan nog meer kinderen. Maar jah het is el-mektab.

Wie heeft deze ervaring ook meegemaakt? En hoe was jou reactie hierop.?

Oumaima_rose

maar je man kon toch ook een condoom gebruiken???

06-11-2007, 22:59

Citaat door Sweetest_Girl:
Jeetje meid toch Ik heb je hele topic net gelezen en dan nu zo'n triest bericht...

Veel sterkte en inshallah komt alles goed

Salaam,

Choukran meid inchae'allah amien, En Weetje wat het is je weet nooit waar de elgai3 verborgen zit.

Oumaima_rose

06-11-2007, 23:08

Citaat door mina0000:
Salam oealaikoum Oumaima,

Ik heb net je topic gelezen en begrijp precies wat je nu meemaakt, 9 jaar geleden raakte ik na 11 maanden zwanger en ik had toen de pil
microgynon30 en was hem niet een keertje vergeten. Op zich zou je denken ewa 11 maanden is al bijna een jaar laat maar komen die volgende maar dat werd gelijk mijn 3de want ik had een tweeling van 11 maanden toen ik zwanger raakte en alhamdoellilah is alles goed gegaan. Ongeveer 2,5 jaar geleden kreeg ik mijn 4de kind en heb toen 100% borstvoeding gegeven en kreeg ook Cerazette van de dokter, maar omdat ik 4 maanden lang bleef vloeien en daarna om de 2 weken weer een bloeding had moest ik er met 7 maanden mee stoppen, maar ik heb gelukkig wel mijn kind borstvoeding kunnnen geven totdat hij bijna 2 was.
En ik ken nog meer vrouwen die Cerazette hebben gebruikt, maar zij zijn ook niet zwanger geraakt.
Ik wens je heel veel geduld en hoop dat je zwangerschap goed zal verlopen en je straks weer een klein wondertje in je armen mag sluiten.

Salaam,

El hamdouilah, En denk dat cerazette per vrouw wel zal verschillen de een raakt er minder snel zwanger door en de andere raakt er weer heel makkelijk zwanger van. althans dat is mijn mening over die minipil. '' bij ons in de familie pakt die pil niet zo best uit ''

Of laten we het gewoon schuiven op el-mektab want jah dat is het tenslotte. Als ik zo verhalen lees over vrouwen die proberen zwanger te raken dan gaat er echt een rilling door me heen. Gemengd met een schuldgevoel van waarom hun NIET? En ik hier met nog een kindje zitten terwijl ik het zo moeilijk heb gehad tijdens de zwangerschap en bevalling. Waarom is de wereld zo oneerlijk verdeeld?

Oumaima_rose

06-11-2007, 23:13

Citaat door mina0000:
Salam oealailoum,

Lees net je andere bericht en wil daar toch even op reageren, met de zwangerschap van mijn tweeling heb ik 5 maanden last gehad van hevige bloedingen en de gynaecologen zeiden ook dat het mis kon gaan, maar kwam bijna dagelijks in het ziekenhuis voor een echo om de hartjes te zien kloppen en met 5 maanden ging het ineens vanzelf over.
Ik hoop dat het ook bij jou Inscha'Allah vanzelf overgaat en ik wens je heel veel sterkte.

Salaam,

el hamdouilah, en hoe gaat het nu met de kleintjes? Me zoontje schiet af en toe weleens blauw/paars als hij huilt ze vermoeden dat dit door de bloedingen tijdens de zwangerschap komt.

Dit is althans wat ik vanmorgen in het JKZ te horen kreeg.

Oumaima_rose

06-11-2007, 23:14

Citaat door chemka:
maar je man kon toch ook een condoom gebruiken???

Salaam,

Als je eff verder leest zul je vanzelf tegenkomen waarom er geen condoom in het spel was.

Oumaima_rose

06-11-2007, 23:23
net als bij mij werkte die cezarette ook niet
ik nam ze altijd stipt in (kregelde altijd de alarmfunctie op mijn gsm en nam ze toen direct in)
nooit overgegeven ofso dus daar kon het niet aan liggen

toen ik ze slikte had ik 2maanden sterke bloedverlies 3dagen niks
2.5 maanden harde verlies 2dagen niks enz
op het einde was het 2maanden niks 3 dagen bloed enzo
dus op het einde toen ik geen verlies had deed ik 2x een test die negatief bleek
na enkele dagen kreeg ik toen weer verlies
de keer daarop bleven ze ook lang weg en deed ik terug een test
ook 2x negatief
de derde keer toen ze weer lang wegbleven raakte ik in paniek
ik dacht aan een ziekte ofso allah hfed
en dus ging ik naar de gyneacologe
zegt ze nadat ze urine test deed dat ik zwanger was
ik zei tegen haar neen kan niet
zegt ze jawel, we gaan echo doen
toen we de echo deden verschoot ik echt
ik zag hoofd handjes en benen
ik begon echt te trillen. had het totaal niet verwacht, kdacht echt aan iets ergers lhamdolilah
het was 1 dag voor de geboorte van mijn zoontje dat ik dus vernam dat ik zwanger was. een echte verrassing
maar ik vond het zo erg dat ik de borstvoeding moest stoppen.
kgaf nog 1 week door om af te bouwen

het feit dat ik opdat moment 2.5maand zwanger was vond ik echt

maar lhamdolilah nu heb ik 2 maffiaboys in huis
de oudste s bijna 2.5 en de jongste bijna 1 jaar op 30/11 nchallah

maar het s leuk om hen nu al samen te zien spelen en vanalles te zien uitspoken

maar ik raad iederaan volop te genieten van het zwangerzijn
en inchallah mag iedereen dit s meemaken
en aan degene die zwanger zijn allah yjiblikom lwokfa sahla

06-11-2007, 23:33

Citaat door mamaouia:
net als bij mij werkte die cezarette ook niet
ik nam ze altijd stipt in (kregelde altijd de alarmfunctie op mijn gsm en nam ze toen direct in)
nooit overgegeven ofso dus daar kon het niet aan liggen

toen ik ze slikte had ik 2maanden sterke bloedverlies 3dagen niks
2.5 maanden harde verlies 2dagen niks enz
op het einde was het 2maanden niks 3 dagen bloed enzo
dus op het einde toen ik geen verlies had deed ik 2x een test die negatief bleek
na enkele dagen kreeg ik toen weer verlies
de keer daarop bleven ze ook lang weg en deed ik terug een test
ook 2x negatief
de derde keer toen ze weer lang wegbleven raakte ik in paniek
ik dacht aan een ziekte ofso allah hfed
en dus ging ik naar de gyneacologe
zegt ze nadat ze urine test deed dat ik zwanger was
ik zei tegen haar neen kan niet
zegt ze jawel, we gaan echo doen
toen we de echo deden verschoot ik echt
ik zag hoofd handjes en benen
ik begon echt te trillen. had het totaal niet verwacht, kdacht echt aan iets ergers lhamdolilah
het was 1 dag voor de geboorte van mijn zoontje dat ik dus vernam dat ik zwanger was. een echte verrassing
maar ik vond het zo erg dat ik de borstvoeding moest stoppen.
kgaf nog 1 week door om af te bouwen

het feit dat ik opdat moment 2.5maand zwanger was vond ik echt

maar lhamdolilah nu heb ik 2 maffiaboys in huis
de oudste s bijna 2.5 en de jongste bijna 1 jaar op 30/11 nchallah

maar het s leuk om hen nu al samen te zien spelen en vanalles te zien uitspoken

maar ik raad iederaan volop te genieten van het zwangerzijn
en inchallah mag iedereen dit s meemaken
en aan degene die zwanger zijn allah yjiblikom lwokfa sahla

salaam,

Echt grappig. Hij verstopte zich dus blijkbaar goed voor je. En aan de arts liet ie gelijk zien dat hij aanwezig was.

el hamdouilah.

oumaima_rose

06-11-2007, 23:36

Salaam,

el hamdouilah, en hoe gaat het nu met de kleintjes? Me zoontje schiet af en toe weleens blauw/paars als hij huilt ze vermoeden dat dit door de bloedingen tijdens de zwangerschap komt.

Dit is althans wat ik vanmorgen in het JKZ te horen kreeg.

Oumaima_rose

Salam oealaikoum,

Die "kleintjes" zijn inmiddels 11 jaar en het gaat heel goed met ze, alhamdollilah, na de bevalling hebben ze nog de moederkoek onderzocht om te kijken waardoor ik zo lang en hevig heb gebloed maar ze konden niks vinden. En verder zijn ze allebei 2 gezonde "tieners". Mijn kinderen hebben geen last gehad van blauw/paars worden als ze huilden.
Ik vind dat het snel gaat, het lijkt nog als de dag van gisteren toen ze geboren werden en nu al 11 jaar. Bij jou zal het ook zo gaan w8 maar over een paar jaar zeg je wajouw nu al zo groot, mascha'Allah.
Geniet van je zwangerschap en van je kleintje, want die tijd is heel bijzonder, ze zijn tenslotte maar een keer baby.

06-11-2007, 23:47

Ik heb niet alles gelezen, heb even geen energie ervoor. maar ik ben dus ook nog aan de cerazette. Ik denk dat ik gewoon mazzel heb. Ik slik het niet op dezelfde tijden. ik vergeet hem wel eens in de ochtend en slik en vervolgens wat later. Imraan is inmiddels bijna een jaar en gelukkig nog niet zwanger. Binnenkort stop ik met borstvoeding en ga ik inchalah weer aan de pleister. Dat lijkt mij beter, vooral nu ik dit lees. Ik ben het type die zulke dingen leest en het dan ook krijgt ofzo.

06-11-2007, 23:51

salaam,

Echt grappig. Hij verstopte zich dus blijkbaar goed voor je. En aan de arts liet ie gelijk zien dat hij aanwezig was.

el hamdouilah.

oumaima_rose

ja
maar lhamdolilah
hy was echt niet gepland aangezien we 8 jaar ofso wilden wachten
maar nu heerst er echt een toffe sfeer onder de 2 kleintjes
het was echt een verrassing had het echt niet verwacht
kdacht echt aan een of andere ziekte allahhfed
lhamdolilah was het dat niet

07-11-2007, 23:13

Citaat door mina0000:
Salam oealaikoum,

Die "kleintjes" zijn inmiddels 11 jaar en het gaat heel goed met ze, alhamdollilah, na de bevalling hebben ze nog de moederkoek onderzocht om te kijken waardoor ik zo lang en hevig heb gebloed maar ze konden niks vinden. En verder zijn ze allebei 2 gezonde "tieners". Mijn kinderen hebben geen last gehad van blauw/paars worden als ze huilden.
Ik vind dat het snel gaat, het lijkt nog als de dag van gisteren toen ze geboren werden en nu al 11 jaar. Bij jou zal het ook zo gaan w8 maar over een paar jaar zeg je wajouw nu al zo groot, mascha'Allah.
Geniet van je zwangerschap en van je kleintje, want die tijd is heel bijzonder, ze zijn tenslotte maar een keer baby.

salaam,

Oke wist niet dat ze het in de moederkoek soms terug konden vinden. Maar el hamdouilah en inchae'allah.

oumaima_rose

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15