Bekijk volle/desktop versie : Weekendje weg



22-09-2007, 23:08
Salaam oleikoem allemaal,

Wil graag tips over weekendjes weg, ben van plan om er 1 te boeken. Maar waar kan ik het beste naar toe gaan en wat is leuker bungalow of hotel?

Vertel me je ervaringen aub.

alvast bedankt.

PS: liefst in een van de landen Duitsland/frankrijk/luxemburg

22-09-2007, 23:14


Grappig nickname..

Ik d8 dat je een leuke advertentie had


ik heb geen tips voor je maar wens je veel succes.. up

22-09-2007, 23:15

Citaat door maysa84:
Grappig nickname..

Ik d8 dat je een leuke adverentie had


ik heb geen tips voor je maar wens je veel succes.. up



Ik zit vaak op marktplaats vandaar de naam...

22-09-2007, 23:18
ligt eraan wat je wilt doen? de stad in of de natuur

copenhagen zou ik weleens willen bezoeken, lijkt me een romantische stad, maar dat is in denemarken

dan zou ik gauw een weekendje berlijn pakken, eind van het jaar moet het harstikke romantisch zijn daar. check de NS die heeft ook vaak van dit soort aanbiedingen

voor de natuur is de Ardennen natuurlijk het beste. lekker lange wandelingen

waar je ook heen gaat, zorg in ieder geval dat je een plan hebt WAT je precies wilt gaan zien en waar je heen wilt. je hebt maar weinig tijd dus dan moet je wel iets meer gezien hebben dan de muren van je kamerhotel, alhoewel.....

22-09-2007, 23:27



Citaat door noona:
ligt eraan wat je wilt doen? de stad in of de natuur

copenhagen zou ik weleens willen bezoeken, lijkt me een romantische stad, maar dat is in denemarken

dan zou ik gauw een weekendje berlijn pakken, eind van het jaar moet het harstikke romantisch zijn daar. check de NS die heeft ook vaak van dit soort aanbiedingen

voor de natuur is de Ardennen natuurlijk het beste. lekker lange wandelingen

waar je ook heen gaat, zorg in ieder geval dat je een plan hebt WAT je precies wilt gaan zien en waar je heen wilt. je hebt maar weinig tijd dus dan moet je wel iets meer gezien hebben dan de muren van je kamerhotel, alhoewel.....



Bedankt voor je reactie,
Ik had al gekeken op weekendcompany en daar kun je eigenlijk van alles boeken, ik wou perse een hotelkamer met een jaccuzi op de kamer. Maar zoals je zegt ik moet ook wat aan de omgeving hebben , vandaar mijn vraag of iemand ergens naar toe is geweest dat aan te raden is..

23-09-2007, 14:22
Wel, na de Ramadan ga ik inchallah naar Center Parks voor een weekendje

(wat gaan snorkelen)

Lykt my leuk in deze periode, vooral omdat het ook niet zo duur is & een stuk minder druk is.