Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Overig Ik zit hier op jou te wachten

Junkie
17-08-2002, 02:30

Ik zit hier op jou te wachten vanaf 's morgens zeven uur Maar gelukkig met een modem dus 't wordt niet te duur En gelukkig met een ijskast  die gevuld is met bier dus zing ik het even uit ook al ben je niet hier Hey ik zeg rara Is 't soms Miss-Bananana Zeg ik jaja Die mooie  meid uit Fruitinga Met die Solero Al wil ik zelf een cornetto chocola, ik zoek 'r op ik ga naar Friesland blablabla:Iluvu:

tha_lady
17-08-2002, 02:34
Origineel gepost door JunkieXL Ik zit hier op jou te wachten vanaf 's morgens zeven uur Maar gelukkig met een modem dus 't wordt niet te duur En gelukkig met een ijskast  die gevuld is met bier dus zing ik het even uit ook al ben je niet hier Hey ik zeg rara Is 't soms Miss-Bananana Zeg ik jaja Die mooie  meid uit Fruitinga Met die Solero Al wil ik zelf een cornetto chocola, ik zoek 'r op ik ga naar Friesland blablabla:Iluvu: aaahhhh heb jij ook al een cyber liefde!!! laterZ :blauwkus:

Tifah
17-08-2002, 02:34
Origineel gepost door JunkieXL Ik zit hier op jou te wachten vanaf 's morgens zeven uur Maar gelukkig met een modem dus 't wordt niet te duur En gelukkig met een ijskast  die gevuld is met bier dus zing ik het even uit ook al ben je niet hier Hey ik zeg rara Is 't soms Miss-Bananana Zeg ik jaja Die mooie  meid uit Fruitinga Met die Solero Al wil ik zelf een cornetto chocola, ik zoek 'r op ik ga naar Friesland blablabla:Iluvu: :giechel: How romantic! Vanaf 7 uur in de ochtend! True luv huh? *zucht*

Junkie
17-08-2002, 02:40
Origineel gepost door Tifah :giechel: How romantic! Vanaf 7 uur in de ochtend! True luv huh? *zucht* Moest tussendoor wel werken. Bah.

Tifah
17-08-2002, 02:43

Origineel gepost door JunkieXL Moest tussendoor wel werken. Bah. Een echte man zou ontslag nemen en LETTERLIJK vanaf 7 uur wachten. Tja, mannen van tegenwoordig. :ego:

Junkie
17-08-2002, 02:47
Origineel gepost door Tifah Een echte man zou ontslag nemen en LETTERLIJK vanaf 7 uur wachten. Tja, mannen van tegenwoordig. :ego: Ik moet toch Solero's kunnen aanschaffen.;)

Tifah
17-08-2002, 02:50
Origineel gepost door JunkieXL Ik moet toch Solero's kunnen aanschaffen.;) Hmmm... got a point there. Er bestaat ook nog (magic word, klinkt als muziek in mijn oren) ZIEKTEWET. ;)

Junkie
17-08-2002, 02:56
Origineel gepost door Tifah Hmmm... got a point there. Er bestaat ook nog (magic word, klinkt als muziek in mijn oren) ZIEKTEWET. ;) Haha, kom ik net uit. Heb zelfs halve dagen bedongen bij de bedrijfsarts. Just for her.

Tifah
17-08-2002, 03:03
Origineel gepost door JunkieXL Haha, kom ik net uit. Heb zelfs halve dagen bedongen bij de bedrijfsarts. Just for her. I'm speechless. You're the MAN! :D

ffeiza
17-08-2002, 03:20
hmmmmm ik krijg geen slaap...al 3 uur lang..ben dus maar opgestaan..en achter de pc gekrope..soo junkie love jek.....

Junkie
17-08-2002, 04:11
Origineel gepost door ffeiza hmmmmm ik krijg geen slaap...al 3 uur lang..ben dus maar opgestaan..en achter de pc gekrope..soo junkie love jek..... jek?   :confused:   Mij arabisch = ronduit slecht

tangergirl19
20-08-2002, 09:56
dit berichte is zeker van een tata

Junkie
13-10-2002, 05:35

Hoor ik daar een denigrerend ondertoontje? Wat ben jij? Een kamelenneukster?