Bekijk volle/desktop versie : Vriend/vriendin zien tijdens Ramdan?



Pagina's : [1] 2

18-10-2003, 15:33
Hello


De Ramadan is in aantocht hoe gaan jongens/meiden het doen die iemand op het oog hebben gaan jullie met elkaar afspreken of wachten jullie tot na de Ramadan

18-10-2003, 15:34


wat denk je zelf?

18-10-2003, 15:34
Mag geen vriendje hebben

Dus niet in en ook niet buiten de ramdan

18-10-2003, 15:36

Citaat:
Origineel gepost door Miss_mandalinna
Mag geen vriendje hebben

Dus niet in en ook niet buiten de ramdan
Van wie niet mama en papa zeker ben je bang dat je billenkoek krijgt

18-10-2003, 15:37



Citaat:
Origineel gepost door Kadisha
Van wie niet mama en papa zeker ben je bang dat je billenkoek krijgt
van Allah niet

18-10-2003, 15:37

Citaat:
Origineel gepost door temsamni
In de avond mag je gewoon sexen!

Woooow wat een goede informatie

18-10-2003, 15:40

Citaat:
Origineel gepost door Kadisha
Van wie niet mama en papa zeker ben je bang dat je billenkoek krijgt
Die krijg ik zowie zo tog wel en dat went na een tijdje. Maar mijn Schepper dat is een ander verhaal, zijn straf is onverdraagbaar en went ook niet


Citaat:
Origineel gepost door temsamni
In de avond mag je gewoon sexen!

Meneer de Koe dit mag alleen als je getrouwd bent ja maar in dit geval gaat het over een VRIENDJE


Dada Liefs Mandalinna

18-10-2003, 15:52
Na de maghreb maaltijd mag alles toch. En trouwens afspreken mag maar aanraken toch niet en als je wel eens zondig staat er een straf van 60 dagen achter elkaar vasten...hhaahahahahhahahahha

18-10-2003, 16:11
sommige mensen allahy koen fil3awn oe safi
punt 1. je mag zoiezo geen vriendje/vriendinnetje hebben voor, tijdens of na ramadan
punt 2. hoe schijnheilig kan je zijn als je alleen in deze maand afstand neemt.

Ik ben een voorstander van gewoon afspreken.

18-10-2003, 17:08
Salaam Kadisha.

Zo iemand als JIJ kan beter thuis blijven.
Of heb je in ramadan ook BEURT nodig???????????????????

GR maro

18-10-2003, 17:11
hahaha jah als je het tijdens de ramadan wilt stoppen kun je er net zo goed een punt achter zetten..want het is allebei even haraam...maaja iedereen moet hetzelf weten...

18-10-2003, 17:32

Citaat:
Origineel gepost door Kadisha
Hello


De Ramadan is in aantocht hoe gaan jongens/meiden het doen die iemand op het oog hebben gaan jullie met elkaar afspreken of wachten jullie tot na de Ramadan
Wat is dit krom zeg. Dit is hetzelfde als de jongens die het hele jaar door alcohol drinken en op het werk zeggen: "deze maand is ramadan, ik drink geen biertje mee".
Relatie voor het huwelijk is ook buiten de ramadan haram. Dus waarom die schijnheiligheid tijdens de ramadan? Moslim ben je het hele jaar door, niet alleen tijdens de ramadan.

18-10-2003, 17:34



Citaat:
Origineel gepost door deheks
Na de maghreb maaltijd mag alles toch. En trouwens afspreken mag maar aanraken toch niet en als je wel eens zondig staat er een straf van 60 dagen achter elkaar vasten...hhaahahahahhahahahha
Met je man of vrouw mag het na maghrab ja. Niet met je haramvriend of haramvriendin.

18-10-2003, 17:38
maar alsde tijdens de ramadan afspreekt isda nog erger dan andere dagen he? respectloos en schaamteloos misschien waren ze eerder bezig met een zonde maar ze hebben dan toch beetje :melig: respect voor de heilige maand eh??


18-10-2003, 17:52

Citaat:
Origineel gepost door Kadisha
Hello


De Ramadan is in aantocht hoe gaan jongens/meiden het doen die iemand op het oog hebben gaan jullie met elkaar afspreken of wachten jullie tot na de Ramadan
Ik vind dat een beetje schijnheilig overkomen

Pagina's : [1] 2