Bekijk volle/desktop versie : Van slaap beroofd...



Pagina's : [1] 2 3 4

17-08-2002, 01:42
Gebeurt weleens vaker dat ik niet in slaap kan vallen. Nee ik heb geen cafeine gedronken en ik heb ook niet in de middag een dutje genomen. In tegendeel, ik ben ontzettend moe, ik ben de hele dag in de weer geweest... maar ik kan maar geen slaap vatten.

Does somebody got a bedtime story for me?

17-08-2002, 01:45


je moet de topics lezen van bepaalde leden...je valt geheid in slaapt zo saai zijn ze ..

17-08-2002, 01:45

Citaat:
Origineel gepost door Tifah
Gebeurt weleens vaker dat ik niet in slaap kan vallen. Nee ik heb geen cafeine gedronken en ik heb ook niet in de middag een dutje genomen. In tegendeel, ik ben ontzettend moe, ik ben de hele dag in de weer geweest... maar ik kan maar geen slaap vatten.

Does somebody got a bedtime story for me?


Ga lekker prikken. 't Is toch weekend. Slaap komt vanzelf.

17-08-2002, 01:46

Citaat:
Origineel gepost door Tifah
Gebeurt weleens vaker dat ik niet in slaap kan vallen. Nee ik heb geen cafeine gedronken en ik heb ook niet in de middag een dutje genomen. In tegendeel, ik ben ontzettend moe, ik ben de hele dag in de weer geweest... maar ik kan maar geen slaap vatten.

Does somebody got a bedtime story for me?
Soms ben je ook gewoon te moe om te gaan slapen....

17-08-2002, 01:52


xgaaaaaaaaaaaapx

D'r is ook geen moer op de buis. Heb alle banden bekeken... Heb een eeuw geen boeken meer geleend van de bieb, kan dus ook niet lezen. Op het forum is ook geen ziel bijna te bekennen en ook geen "exciting" topics.

xgaaaaaaaaaaaaapx

Kom op nou man!! Does somebody got something exciting to tell? Wat meegemaakt vandaag? Tell me... maakt niet uit wat (ben nog nooit zo wanhopig geweest! )

17-08-2002, 01:53
nouhou...ikw as dus in a'dam....wat een drukte daar.........GAAAAAAAAAAAAAP...saai verhaal zeg. Val er zelf in slaap van

17-08-2002, 01:54
HEEEEEEEEEY IK VAL OOK NIE IN SLAAP...MISSCHIEN BEETJE BLIJ DAT ME MA MORGE TERUG KOMT OF ET KOMT OMDAT IK NIE KAN SLAPE DOOR ME ZUSJE DIE ZOVEEL LACHT..WAHHAHAHA

17-08-2002, 01:57

Citaat:
Origineel gepost door Safira75
nouhou...ikw as dus in a'dam....wat een drukte daar.........GAAAAAAAAAAAAAP...saai verhaal zeg. Val er zelf in slaap van
Waar ben je allemaal heen geweest in A'dam? Geshopt? xgaaaaaaaapx Tell me... really... I wanna know... (ben serieus!).





17-08-2002, 01:58
Pfffffffffff ik ken al die namen van die winkels niet. Maar uiteindelijk ben ik bij de sisters geweest op het rembrandtplein....was wel gezwellig. Maar WARM joh

17-08-2002, 01:59

Citaat:
Origineel gepost door MaRaKcHiA
[B]HEEEEEEEEEY IK VAL OOK NIE IN SLAAP...MISSCHIEN BEETJE BLIJ DAT ME MA MORGE TERUG KOMT OF ET KOMT OMDAT IK NIE KAN SLAPE DOOR ME ZUSJE DIE ZOVEEL LACHT..WAHHAHAHA [/B]
Jij hebt tenminste een lachende zusje waarmee je kan praten... I'm alone.
En nee! Da's niet de reden waarom ik niet kan slapen! xgaaaaaaapx Da's dus voor degene die dat als reden zou gebruiken tegen me... (wat bazel ik nou allemaal...).





Oh ja... xgaaaaaapx

17-08-2002, 01:59

Citaat:
Origineel gepost door Tifah


Jij hebt tenminste een lachende zusje waarmee je kan praten... I'm alone.
En nee! Da's niet de reden waarom ik niet kan slapen! xgaaaaaaapx Da's dus voor degene die dat als reden zou gebruiken tegen me... (wat bazel ik nou allemaal...).





Oh ja... xgaaaaaapx
Hahahaha jij bent PARANOIDE

17-08-2002, 02:03

Citaat:
Origineel gepost door Safira75
Pfffffffffff ik ken al die namen van die winkels niet. Maar uiteindelijk ben ik bij de sisters geweest op het rembrandtplein....was wel gezwellig. Maar WARM joh
Three Sisters is gechellieeeeee!! Ben je naar de grote geweest of de kleine... Three Sisters Pub? Hihi Ben meestal ook daar te vinden (meestal? ben eeuwen de stad niet ingeweest eigenlijk -hint-)

17-08-2002, 02:04



Citaat:
Origineel gepost door Tifah


Three Sisters is gechellieeeeee!! Ben je naar de grote geweest of de kleine... Three Sisters Pub? Hihi Ben meestal ook daar te vinden (meestal? ben eeuwen de stad niet ingeweest eigenlijk -hint-)
Nou wanneeeer gaan we 's een keerrrrr dan ???

Die grote ben ik geweeeest!

17-08-2002, 02:07

Citaat:
Origineel gepost door Safira75


Nou wanneeeer gaan we 's een keerrrrr dan ???

Die grote ben ik geweeeest!
You tell me... you hardworking woman you!

17-08-2002, 02:08
waahahahaha
zegt u het maar hoor

een dagje a'dam met tifah...kunnen we lachen mannnnnn

u roept maar!

Pagina's : [1] 2 3 4