Bekijk volle/desktop versie : ''Ajax toont wederom interesse in Modric''



22-09-2007, 13:35
Ajax zou zich in de winterstop willen versterken met Luka Modric (22 jaar).



De speler van Dinamo Zagreb, tegenstander van Ajax in het UEFA CUP toernooi, zou tussen de tien en twaalf miljoen euro moeten kosten. Zo meldt Sportweek.

Modric zou bij Ajax de opvolger moeten worden van de naar Real Madrid vertrokken Wesley Sneijder. De middenvelder staat bij Zagreb nog onder contract tot medio 2012. Eerder toonde Ajax ook al interesse voor Modric.

Luka Modric is bij Dinamo bezig aan zijn vierde seizoen, inmiddels is hij uitgegroeid tot aanvoerder en wordt beschouwd als één van de belangrijkste spelers. Eerder kwam hij uit voor Inter Zapresic.


pittige prijs..maar ik denk wel dat hij dat waard is zoals ik hem zag spelen. hij speelt erg goed..is technisch.

22-09-2007, 13:38


Fantastische speler, op zo een jonge leeftijd al aanvoerder, veel invloed op het spel dus, netals Sneijder.

22-09-2007, 13:44
in Croatie hebben ze nauwlijks tegenstand begreep ik. ze winnen alles met ruim gemak...dat is dus voor een speler ook lekker om uit te groeien.

22-09-2007, 13:46
ik heb hem gezien dat word een hele goeie

22-09-2007, 13:51



Citaat door JbiloXL:
ik heb hem gezien dat word een hele goeie



Jep..denk t ook.
ey laatst zei je dat v.d Wiel half marokkaan was.
ik heb t nergens kunnen vinden

22-09-2007, 13:54

Citaat door Jeblie:
Jep..denk t ook.
ey laatst zei je dat v.d Wiel half marokkaan was.
ik heb t nergens kunnen vinden
heeft een marokkaanse vader geloof ik
hij lijkt niet op een nederlander

22-09-2007, 13:56

Citaat door JbiloXL:
heeft een marokkaanse vader geloof ik
hij lijkt niet op een nederlander



nee, qua uiterlijk lijkt hij er niet op. klopt.
ewa fhal walloe..alles kan.

22-09-2007, 13:59
Modric, met Kroatië actief op het WK in 2006, is net als de naar Real Madrid vertrokken Sneijder tweebenig en een aanvallende middenvelder. Volgens Dinamo-coach Branko Ivankovic is Modric, die nog een contract heeft tot de zomer van 2012 in Zagreb, 'de motor van de ploeg'.

aldus de coach..exact wat Ajax nodig heeft.