Bekijk volle/desktop versie : Zijn er dames of heren die spijt hebbend dat ze zijn getrouwd?



Pagina's : [1] 2 3

18-10-2003, 12:42

Citaat door Kadieja:
Helllo


Zijn er dames of heren die spijt hebben dat ze zijn getrouwd op één of andere manier.Als je de tijd kon terug draaien zou je dan beter niet getrouwd zijn?
.

18-10-2003, 14:37


Leedvermaak en zoekend naar bevestiging zijn kenmerkend voor mensen zoals jou, jij hebt een afkeer van mannen door 'ervaring' en verhalen van derde....wat wil je bereiken met deze topic?.....je bent achterlijk als je je privé hier komt deponeren aan een vrouw die xsmiled als een boerin met kiespijnx.

18-10-2003, 14:38

Citaat:
Origineel gepost door Kadieja
Helllo


Zijn er dames of heren die spijt hebben dat ze zijn getrouwd op één of andere manier.Als je de tijd kon terug draaien zou je dan beter niet getrouwd zijn?
Ja, ik ben ook benieuwd.
En hoe ze hier mee omgaan...


Groet Rita

18-10-2003, 14:58

Citaat:
Origineel gepost door Bidawi_Mazlot
Leedvermaak en zoekend naar bevestiging zijn kenmerkend voor mensen zoals jou, jij hebt een afkeer van mannen door 'ervaring' en verhalen van derde....wat wil je bereiken met deze topic?.....je bent achterlijk als je je privé hier komt deponeren aan een vrouw die xsmiled als een boerin met kiespijnx.
Ik heb een leuke vriend dus houd die onzin voor je eigen dat ik leedvermaak zoek

18-10-2003, 14:59



Citaat:
Origineel gepost door RitaMaria
Ja, ik ben ook benieuwd.
En hoe ze hier mee omgaan...


Groet Rita
Ben ik blij dat er mensen normaal reageren

18-10-2003, 15:20

Citaat:
Origineel gepost door Kadisha
Ben ik blij dat er mensen normaal reageren
Ik ben ook 'normaal'











































------> of ...

18-10-2003, 15:49
Als ik de tijd kon terug draaien dan was ik al lang getrouwd geweest.
ik ben nogsteeds vrijgezel

18-10-2003, 17:36
hoi daar mis je iets als dat zo is wil ik weleen kamer huren in in het roze cirquit alleen zijn de verdiensten dan voor mij. je krijgt gewoon loon.

18-10-2003, 18:57

Citaat:
Origineel gepost door Dawud_24
Als ik de tijd kon terug draaien dan was ik al lang getrouwd geweest.
ik ben nogsteeds vrijgezel
Een 20 jarige knul is meestal vrijgezel ja

19-10-2003, 14:24

Citaat:
Origineel gepost door Kadisha
Ik heb een leuke vriend dus houd die onzin voor je eigen dat ik leedvermaak zoek
en dan nog???? wil je aan de hand van verhalen van anderen beslissen of je wel of niet met hem gaat trouwen.

Er bestaan mensen die spijt hebben, er bestaan zelfs mensen die hun vrouw vermoorden .....en wat dacht je van degene die serie moordenaars worden en in hun huwelijk alles geheim houden. Dus meid niet doen hoor trouwen.......stel je eens voor dat er iets mis gaat. Kun je niet hebben nu je zo lekker vrijblijvend date.

waar het heen met de wereld. Waar blijft die nia(van goed vertrouwen). Gewoon er vanuit gaan dat alles inchallah goed komt en mocht en er tegenslagen zijn, dan zul je daar ook sterker uit komen.

Waarom al bij het begin uitgaan van: "stel dat het mis gaat" stel dat ik niks meer voor hem voel" stel dit tel dat.....weet ik vind dat zo verhollandst klinken...afschuwelijk dat men tegenwoordig alles zo perfect van te voren wil plannen en weten. Waarom niet lekker uitgaan van lmektab en nia. Dan komt het inschallah goed, ik zeg niet dat je je ogen moet sluiten voor narigheid, maar zoek ook geen dingen die niet bestaan.

wat zeg ik daar allemaal, het zal wel goed zijn

19-10-2003, 15:25

Citaat:
Origineel gepost door Kadieja
Helllo


Zijn er dames of heren die spijt hebben dat ze zijn getrouwd op één of andere manier.Als je de tijd kon terug draaien zou je dan beter niet getrouwd zijn?
Wie is die hex op je avatar???

:watte?:

19-10-2003, 21:21

Citaat:
Origineel gepost door cheima
Wie is die hex op je avatar???

:watte?:
Zo zo wie we hier hebben ben ik volgende slachtoffer oellah ga jij nu mij uitschelden en uitmaken??? Zied jallah laat je beste kant maar zien ik durf teminste mijn foto te laten zien kun je van jou niet zeggen

19-10-2003, 21:50



Citaat:
Origineel gepost door cheima
Wie is die hex op je avatar???

:watte?:
Je weet best dat zij dat is, dus doe maar niet zo confused.




waarom geeft iedereen reactie op haar foto?Laat toch gewoon iedereen in zijn waarde.

20-10-2003, 12:42

Citaat:
Origineel gepost door ChOcOtOfFfF
Je weet best dat zij dat is, dus doe maar niet zo confused.




waarom geeft iedereen reactie op haar foto?Laat toch gewoon iedereen in zijn waarde.
Ik wou net zeggen ---> meteen persoonlijk worden terwijl je
alleen maar een onderwerp aansnijdt, waar je misschien in je dagelijkse
leven vaker over hoort. Waarom kan er niet op een 'normale' manier
gereageerd worden??

20-10-2003, 14:12
waarom er niet normaal gereageerd kan worden???

nou wat denkt ze wel? dat er echt mensen hier op gaan reageren door te zeggen dat ze er spijt van hebben??? dit is maar marokko.nl hoor, niet dr Phil!!!!! en die onderwerpen van haar slaan zowiezo nergens op. ze praat bijna in elke topic alleen over het huwelijk en dan nog alsof ze er verstand van heeft, terwijl ze helemaal niet getrouwd is. ik zou zeggen, ga eerst ervaring op doen en kom dan terug, ipv die onzin hier uit te kramen.

Pagina's : [1] 2 3