Bekijk volle/desktop versie : Marokkaanse Jongens: Verschikkelijk!!!



Pagina's : [1] 2 3 4

21-09-2007, 16:31
Bij de ingang van het CS staat een groepje jongens. Ze dragen Versace en leren jassen met bontkragen. Verder zijn het net apen. Ze springen, ze schreeuwen en ze krijsen. Wanneer ik dichterbij kom houd ik mijn adem in en zorg ik dat ik goed rechtop loop. Met een tikkeltje arrogantie - ik weet toch wel dat ik hoger op de maatschappelijke ladder sta dan zij - loop ik dwars door het groepje heen. Ik zie alle ogen mijn kant uit draaien, monden houden op te bewegen en alles gaat in slow motion. Ik zie armen omhoog gaan en hoor gefluit. De eerste komt me al achterna. 'Ey schatje, ken ik jou niet ergens van?' Gladjanus. Ik wil iets terug zeggen. Ik wil ad rem zijn. Iets zeggen waardoor zijn vrienden hem keihard uitlachen, ik kan niets bedenken. Ik versnel mijn pas, maar hij doet dat ook. Mijn benen kunnen me door de zenuwen haast niet dragen. Ik hoor de jongen tegen me praten. Het klinkt als het gezoem van een vlieg. Mijn zenuwen beginnen nog harder te werken en zelfs mijn gezicht begint rare trekjes te vertonen.

Waarom laat hij me niet gewoon met rust?

21-09-2007, 16:34



Citaat door Nogatlady:
Bij de ingang van het CS staat een groepje jongens. Ze dragen Versace en leren jassen met bontkragen. Verder zijn het net apen. Ze springen, ze schreeuwen en ze krijsen. Wanneer ik dichterbij kom houd ik mijn adem in en zorg ik dat ik goed rechtop loop. Met een tikkeltje arrogantie - ik weet toch wel dat ik hoger op de maatschappelijke ladder sta dan zij - loop ik dwars door het groepje heen. Ik zie alle ogen mijn kant uit draaien, monden houden op te bewegen en alles gaat in slow motion. Ik zie armen omhoog gaan en hoor gefluit. De eerste komt me al achterna. 'Ey schatje, ken ik jou niet ergens van?' Gladjanus. Ik wil iets terug zeggen. Ik wil ad rem zijn. Iets zeggen waardoor zijn vrienden hem keihard uitlachen, ik kan niets bedenken. Ik versnel mijn pas, maar hij doet dat ook. Mijn benen kunnen me door de zenuwen haast niet dragen. Ik hoor de jongen tegen me praten. Het klinkt als het gezoem van een vlieg. Mijn zenuwen beginnen nog harder te werken en zelfs mijn gezicht begint rare trekjes te vertonen.

Waarom laat hij me niet gewoon met rust?


Raar, dat je dit vreemd vind dit is gewoon dagelijkse realiteit, Marokkaanse jongens reageren op alles wat er maar enigszins vrouwelijk uitziet

21-09-2007, 16:37
Waaarom loop je er dwars doorheen..? Als dame die 'hoger op de maatschappelijke ladder' staat. Zou jouw moeder dat ook gedaan hebben omdat ze weet dat ze hoger op de ladder staat dan die snotapen..? Misschien moet je eens rustig eerst eens goed naar jezelf kijken, voor je je afvraagt waarom die snotaap je niet met rust laat..

21-09-2007, 16:38

Citaat door Nogatlady:
Bij de ingang van het CS staat een groepje jongens. Ze dragen Versace en leren jassen met bontkragen. Verder zijn het net apen. Ze springen, ze schreeuwen en ze krijsen. Wanneer ik dichterbij kom houd ik mijn adem in en zorg ik dat ik goed rechtop loop. Met een tikkeltje arrogantie - ik weet toch wel dat ik hoger op de maatschappelijke ladder sta dan zij - loop ik dwars door het groepje heen. Ik zie alle ogen mijn kant uit draaien, monden houden op te bewegen en alles gaat in slow motion. Ik zie armen omhoog gaan en hoor gefluit. De eerste komt me al achterna. 'Ey schatje, ken ik jou niet ergens van?' Gladjanus. Ik wil iets terug zeggen. Ik wil ad rem zijn. Iets zeggen waardoor zijn vrienden hem keihard uitlachen, ik kan niets bedenken. Ik versnel mijn pas, maar hij doet dat ook. Mijn benen kunnen me door de zenuwen haast niet dragen. Ik hoor de jongen tegen me praten. Het klinkt als het gezoem van een vlieg. Mijn zenuwen beginnen nog harder te werken en zelfs mijn gezicht begint rare trekjes te vertonen.

Waarom laat hij me niet gewoon met rust?


je loopt arrogant dwars door een groepje heen en vraagt je vervolgens af waarom ze je lastig vallen? tzz

21-09-2007, 16:40



Citaat door XxmeninaxX:
Raar, dat je dit vreemd vind dit is gewoon dagelijkse realiteit, Marokkaanse jongens reageren op alles wat er maar enigszins vrouwelijk uitziet



Individueel zijn ze vaak aardig, grappig, zelfs leuk om mee om te gaan. Maar zodra ik ze in groepsverband tegenkom wil ik ze het liefst ontwijken. Als het kan zelfs in een straal van een kilometer. Ze zijn irritant.

21-09-2007, 16:41

Citaat door Flasher:
je loopt arrogant dwars door een groepje heen en vraagt je vervolgens af waarom ze je lastig vallen? tzz



great minds think the same... onla...?

21-09-2007, 16:41

Citaat door Hicham@Tanger:
Waaarom loop je er dwars doorheen..? Als dame die 'hoger op de maatschappelijke ladder' staat. Zou jouw moeder dat ook gedaan hebben omdat ze weet dat ze hoger op de ladder staat dan die snotapen..? Misschien moet je eens rustig eerst eens goed naar jezelf kijken, voor je je afvraagt waarom die snotaap je niet met rust laat..



enige hoge ladder die zij heeft is de ladder in haar panty

21-09-2007, 16:41

Citaat door Hicham@Tanger:
Waaarom loop je er dwars doorheen..? Als dame die 'hoger op de maatschappelijke ladder' staat. Zou jouw moeder dat ook gedaan hebben omdat ze weet dat ze hoger op de ladder staat dan die snotapen..? Misschien moet je eens rustig eerst eens goed naar jezelf kijken, voor je je afvraagt waarom die snotaap je niet met rust laat..


Wollahila...

21-09-2007, 16:42

Citaat door Flasher:
je loopt arrogant dwars door een groepje heen en vraagt je vervolgens af waarom ze je lastig vallen? tzz


Idd.

21-09-2007, 16:42

Citaat door Nogatlady:
Individueel zijn ze vaak aardig, grappig, zelfs leuk om mee om te gaan. Maar zodra ik ze in groepsverband tegenkom wil ik ze het liefst ontwijken. Als het kan zelfs in een straal van een kilometer. Ze zijn irritant.



Doe dat dan ook voortaan, ze zijn ook irritant. Maar ja dat kan jij niet veranderen dus gewoon eromheen voortaan.. Scheelt je een hoop kopzorgen van die losers..

21-09-2007, 16:44

Citaat door Flasher:
enige hoge ladder die zij heeft is de ladder in haar panty




21-09-2007, 16:44
Als je geen oogcontact houd, je met je 'eigen zaken bezig houd', en niet 'dwars door het groepje' gaat en misschien kijkt hoe je je eigen 'gedraagt'. Dan heb je normaal althans weinig last van hen.

21-09-2007, 16:45



Citaat door Flasher:
je loopt arrogant dwars door een groepje heen en vraagt je vervolgens af waarom ze je lastig vallen? tzz



Ik moest toevalig dwarst door dat groepje lopen Jah!
Dat is heel normaal als je een peron wilt bereiken....
Dat Ali en Mo Zin hadden in een gesprekje: hun probleem!

21-09-2007, 16:45
Hwhwha,,

dit is iets wat heel vaak gebeurt, ook bij mij..
Ze denken vaak dat ik marokaan ben en vaak praten marokaanse jongens tegen mij terwijl ik egt turks ben.

Laats: zat ik te fietsen me broertje zou ik ophalen. Komt een kleine rode autotje voorbij rijden ik had het niet eens door. Raampje ging open en er zaten wel tig marokaanse jongens in en allemaal door elkaar uit zown klein raampje schreeuwen. Habibi weet ik veel wat ik niet op gereageerd maar moest er achteraf hard om lachen!

21-09-2007, 16:46
Je kan ze het beste ontwijken. Maar waar ik nu helemaal geen zin in heb, is een Marokkaanse (chick) Wilders. Door zo dom te veralgemeniseren.

Pagina's : [1] 2 3 4