Bekijk volle/desktop versie : heb hulp nodig



Pagina's : [1] 2 3 4

21-09-2007, 13:26
Salaam,

ik geef mijn bruiloft in april. met moeite heb ik mijn verloofde kunnen overhalen om tog een bruiloft tegeven, alleen mag het niet meer kosten dan 6000 euro!!

en 6000 euro kost tegenwoordig alleen een catering. (ik wilde zoo graag catering Arabia nemen, maar daar kan ik nu dus alleen maar over dromen)

to the point
ik ben nu op zoek naar een goedkope en goede vrouwelijke dj,

en naar een fotograve/cameravrouw.

ik heb al met wat decoratiebedrijfjes contact genomen, maar als je 26 tafels hebt, blijft het duur. ja alleen die van elkarem is goedkoop, maar dan moet ik zelf decoreren, en dat wil ik mijn familie niet aandoen (vooral omdat dat nooit goed zal gaan)

dit is niet alleen op mij gericht,maar voor al die meiden die een klein budget hebben, en tog een bruiloft willen geven.


heeft er iemand een oplossing????

alvast bedankt

21-09-2007, 13:29


oew kan jij dan niet wat bijleggen want 6000 is moeilijk

21-09-2007, 13:29
Voor bedankjes en koekdoosjes ben je bij samsbedankjes aan het goede adres.
je kan haar mailen of pmen voor vragen.

link van haar website: http://goedkoopstebedankjes.marktplaza.nl/

emailadres: samsbedankjes@hotmail.com

Ze heeft de lintjes, kaartjes,stoffen tasjes en bonbondoosjes in elke kleur: beige, rose, lila, bordeaux, geel, bruin, lila, groen, oranje , geel etc.

deze glaasjes zijn 1,20 euro, gevuldt met henna, zand met schelpje potpourrie of suiker.





puntdoosjes compleet 1 euro. Alleen het doosje 60 cent.










hoofddoekjes bedankjes: 2,50 euro. Organza en hoofddoekjes verkrijgbaar in elke kleur.



Koekdoosjes 70 cent. Met lintje en sticker 85 cent.





21-09-2007, 13:31
je kan met 6000 een heel mooi bruiloft doen meid met alles er op en eraan

Je moet geen traiteur pakken meid!! neem een goede kokkin en goede serveersters en dan kom je misschien aan 1000 Euro voor de kokkin en serveersters

neem een gewone shoolzaal die zijn het goedkoopste, laat het omtoveren in een prachtige zaal door een decorateur te nemen.

Je zal veel goedkoper uitkomen een toch een heel mooi bruiloft hebben inshallah

succes
Hauda

21-09-2007, 13:34


http://www.linadecoratie.nl

21-09-2007, 13:38
ik begrijp niet waarom mensen zo veel geld uitgeven aan een bruiloft...jah inderdaad je trouwt maar een keer..maar ik denk heel veel dingen kun je wegdoen, bijv. die stomme bedankjes die toch in de wc worden gezet!..ik zou wel mijn geld uitgeven aan goede decoratie en negaffa maar voor de muziek en het eten zou ik gewoon kokkinnen nemen en serveersters waarom moet je zo veel betalen? Het gedld at je overhoudt kan je mee op huwelijksreis ofzo....is toch ook leuk....mensen kikken alleen maar op wat duur is

21-09-2007, 13:46
neem ziana saliha uit arnhem. dan heb je een top ziana tegen een hele redelijke prijs. haar nr is 06-45185401 of anders sendoek@hotmail.com

21-09-2007, 13:56

Citaat door Zitounia:
neem ziana saliha uit arnhem. dan heb je een top ziana tegen een hele redelijke prijs. haar nr is 06-45185401 of anders sendoek@hotmail.com



die heb ik dus ook. mooie jurken e ik hou van haar stijl. ze is zeker niet duur, dus voor iemand die een goede negaffa zoekt, maar tegen een normale prijs moet je echt bij haar zijn.

21-09-2007, 14:01

Citaat door gekkemeid:
Salaam,

ik geef mijn bruiloft in april. met moeite heb ik mijn verloofde kunnen overhalen om tog een bruiloft tegeven, alleen mag het niet meer kosten dan 6000 euro!!

en 6000 euro kost tegenwoordig alleen een catering. (ik wilde zoo graag catering Arabia nemen, maar daar kan ik nu dus alleen maar over dromen)

to the point
ik ben nu op zoek naar een goedkope en goede vrouwelijke dj,

en naar een fotograve/cameravrouw.

ik heb al met wat decoratiebedrijfjes contact genomen, maar als je 26 tafels hebt, blijft het duur. ja alleen die van elkarem is goedkoop, maar dan moet ik zelf decoreren, en dat wil ik mijn familie niet aandoen (vooral omdat dat nooit goed zal gaan)

dit is niet alleen op mij gericht,maar voor al die meiden die een klein budget hebben, en tog een bruiloft willen geven.


heeft er iemand een oplossing????

alvast bedankt




wou hij je dan zomaar meenemen zonder bruiloft??? kijk ik begrijp dat hij geen duizenden euros wil uit geven maar jullie kunnen tog ook thuis trouwen?? dan kan het ok mooi worden. dan heb je geen catering en dj nodig??

21-09-2007, 14:07
eummm ff denken

21-09-2007, 14:09
Hoi gekke meid,

Heeft je verloofde geen zin in een bruiloft?

Gr. Es

21-09-2007, 14:15

Citaat door soena_412:
wou hij je dan zomaar meenemen zonder bruiloft??? kijk ik begrijp dat hij geen duizenden euros wil uit geven maar jullie kunnen tog ook thuis trouwen?? dan kan het ok mooi worden. dan heb je geen catering en dj nodig??


ben het helemaal mee eens.
Als je het niet kan veroorloven oftewel weinig budget dan moet je maar ander alternatief voor bedenken. Kleine zaal, thuis kokin etc.

21-09-2007, 14:16


ga jezelf niet in de schulden steken omdat je per se een "grote" bruiloft wilt.

21-09-2007, 14:57
Kokkin Momna en haar Serveersters.
En binnen kort ook Decoratie, inshallah.
Telefoonnummer: 0642520474

21-09-2007, 15:02

Citaat door el_amira:
voor zaaldecoratie ben je bij ons aan het juiste adres.
we toveren jouw zaal om in een prachtig sprookje uit 1001 nachten.

p.s: we zijn zeer voordelig



Kun je mij ook prijzen en foto's pm'n

250 personen en ook bestek, theehoekje enz

Pagina's : [1] 2 3 4