Bekijk volle/desktop versie : Ondertrouw



21-09-2007, 11:01

Citaat door trendygirl:
Het is eindelijk gelukttttt,

Morgen ga ik eindelijk in ondertrouw. We hadden elke keer weer pech. Eerst was zijn geboorte akte verlopen, toen bleek hij uitgeschreven te zijn bij zijn gemeente waardoor hij bepaalde papieren niet kon opvragen. Dus we hebben het 2 keer moeten afzeggen.

Maar morgen is het dus zover want 20 oktober is de bruiloft.. we zaten bijna in tijdnood.

Wat trek je aan als je in ondertrouw gaat? Ik was namelijk gewoon van plan in mijn spijkerbroek te gaan...
.

21-09-2007, 11:03



Citaat door trendygirl:
Het is eindelijk gelukttttt,

Morgen ga ik eindelijk in ondertrouw. We hadden elke keer weer pech. Eerst was zijn geboorte akte verlopen, toen bleek hij uitgeschreven te zijn bij zijn gemeente waardoor hij bepaalde papieren niet kon opvragen. Dus we hebben het 2 keer moeten afzeggen.

Maar morgen is het dus zover want 20 oktober is de bruiloft.. we zaten bijna in tijdnood.

Wat trek je aan als je in ondertrouw gaat? Ik was namelijk gewoon van plan in mijn spijkerbroek te gaan...


je kan van alles aantrekken wat je maar wilt, maar het is wel leuker om een beetje netjes te gaan, vooral indien jullie foto's van de ceremonie gaan nemen

Een spijkerbroek met een leuk blousje er boven en een verzorgde kop kan natuurlijk ook zolang je maar niet in een pyjama aan komt lopen

21-09-2007, 11:06
Meid het is ondertrouw!!
Je zit in een klein kamertje waar je alle papieren inlevert en een afspraak maakt voor de daadwerkelijk trouwdag. Vervolgens stelt hij je een paar vragen en dan sta je zo weer buiten.
Spijkerbroek is niet meer dan normaal!

21-09-2007, 11:07

Citaat door miss_ranya82:
Meid het is ondertrouw!!
Je zit in een klein kamertje waar je alle papieren inlevert en een afspraak maakt voor de daadwerkelijk trouwdag. Vervolgens stelt hij je een paar vragen en dan sta je zo weer buiten.
Spijkerbroek is niet meer dan normaal!


mijn god lees nou pas dat ze ondertrouw had getyp-ed hoe bedoel je ben kippig

21-09-2007, 11:10


Onder-trouw stel geen ruk voor meissie, je kan makkelijk in je spijkbroek gaan.. Het is puur formaliteit en wat dingen bespreken meer niet

Alvast gefeliciteerd

13-06-2008, 00:14
is het nog gelukt destijds?