Bekijk volle/desktop versie : Gesprek op het werk...



Pagina's : [1] 2 3 4

20-09-2007, 15:11
Ik snap me naaste collega's niet, ze hebben een gesprek gehad met me leiding gevende, samen met mij. Ik werd daar totaal over vallen, want ik dacht dat het gesprek over werk ging en hoe we dingen beter konden doen. Maar ze hadden alleen maar kritiek op MIJ?? Daar hadden ze me best voor kunnen waarschuwen, wat een tuthola's Zit er heel erg mee...

20-09-2007, 15:17


Wat zei je leidinggevende, ik zal echt een nokhal geven van hier na China... stelletje stiekemerds, via de leidinggevende spelen... bah bah...
Als leidinggevende had ie moeten zeggen dat ze het eerst met jou hadden moeten bespreken...

Als ik dit soort verhalen hoor, denk ik echt ik wil nooit meer werken voor een baas, want wat je ook doet, het is toch nooit goed...

20-09-2007, 15:21
was die kritiek terecht of zijn ze bezig jou eruit te kicken????

20-09-2007, 15:21

Citaat door fatt:
Wat zei je leidinggevende, ik zal echt een nokhal geven van hier na China... stelletje stiekemerds, via de leidinggevende spelen... bah bah...
Als leidinggevende had ie moeten zeggen dat ze het eerst met jou hadden moeten bespreken...

Als ik dit soort verhalen hoor, denk ik echt ik wil nooit meer werken voor een baas, want wat je ook doet, het is toch nooit goed...



Ja inderdaad, wat je ook doet het is ook nooit goed, ik doe zo me best daar, maar dan toch Ze hadden het over mij houding! Niet over het werk, maar op de manier hoe ik op mijn collega's overkom, ik werk daar maar pas en zij al 20 jaar en ze zijn ook een stuk ouder dan ik (ze hadden me moeder kunnen zijn) ze vinden dat ik erg controlerend overkom, slaat nergens op want dat was niet mijn bedoeling! Dat ik hun werk ze3ma controleer!!

20-09-2007, 15:28


Als ik jou was zou ik het hier EEEEECCHHHT niet bij laten. Gewoon op terug komen met je leidinggevende en zeggen dat je dat achterbaks vindt. Als een andere collega dat zou zijn zou ze dit ook doen. En die tuthola's ik zou ze confronteren met het feit dat ze dit niet eerder met jou hebben besproken voordat ze naar de leidinggevende stapte. Wat een stelletje schijtluizen zeg!!! ze gewoon negeren daarna dat is het beste...

20-09-2007, 15:33
Als ze zoiets bij mij hadden geflikt wallah ik ga ze dan dagen negeren

En ik zou ze erop aangesproken hebben waarom ze zo laf zijn en niet jou erop hebben aangesproken maar via de leidinggevende

20-09-2007, 15:34

Citaat door Azhaar:
Ik snap me naaste collega's niet, ze hebben een gesprek gehad met me leiding gevende, samen met mij. Ik werd daar totaal over vallen, want ik dacht dat het gesprek over werk ging en hoe we dingen beter konden doen. Maar ze hadden alleen maar kritiek op MIJ?? Daar hadden ze me best voor kunnen waarschuwen, wat een tuthola's Zit er heel erg mee...


Ik zou een gesprek aangaan individueel met je collega's en duidelijk aangeven dat je best open staat voor kritiek maar dat ze wel naar je toe moeten komen .

Wel een beetje kinderachtig en heel begrijpelijk dat je ermee zit.

Wat betreft de kritiek die je hebt gehad...kun je er wat mee...?

Zou ook een gesprekje inplannen met je leidinggevende ...puur en alleen omdat je er zelf vanuit bent gegaan dat het gewoon werkoverleg was...niet echt netjes.

Succes meid


20-09-2007, 15:34

Citaat door Moslima22:
Als ik jou was zou ik het hier EEEEECCHHHT niet bij laten. Gewoon op terug komen met je leidinggevende en zeggen dat je dat achterbaks vindt. Als een andere collega dat zou zijn zou ze dit ook doen. En die tuthola's ik zou ze confronteren met het feit dat ze dit niet eerder met jou hebben besproken voordat ze naar de leidinggevende stapte. Wat een stelletje schijtluizen zeg!!! ze gewoon negeren daarna dat is het beste...



Ik kan ze niet negeren, want ze werken met mij in 1 kamer! Ik heb wel aangegeven aan ze eerst volgende keer als ze kritiek hebben op mij, dat ze dat tegen mij moeten zeggen! Het ergste was dat ik me helemaal niet kon voorbereiden, want dat was natuurlijk ook hun bedoeling. Ik vond dat het wel goed ging.. want in het verleden had ik ook al problemen met ze. Krijg ik dit nu weer.... vind het echt stom, of het kritiek terecht was, weet ik niet, ik kan soms rot overkomen op mensen terwijl dat niet me bedoeling is... en vooral ouderen mensen merken dat op, jongelui merken het niet eens zo..

20-09-2007, 15:36
ze zijn gewoon bang van je..
dan moet je maar ook achter hun om spelen dat je gewoon nauwkeurig bent en dat het misschien zo overkomt bij je collegas.. omdat je het werk goed wil doen en automatisch oplet op alles. mocht je zo zijn.

20-09-2007, 15:37

Citaat door Azhaar:
Ik kan ze niet negeren, want ze werken met mij in 1 kamer! Ik heb wel aangegeven aan ze eerst volgende keer als ze kritiek hebben op mij, dat ze dat tegen mij moeten zeggen! Het ergste was dat ik me helemaal niet kon voorbereiden, want dat was natuurlijk ook hun bedoeling. Ik vond dat het wel goed ging.. want in het verleden had ik ook al problemen met ze. Krijg ik dit nu weer.... vind het echt stom, of het kritiek terecht was, weet ik niet, ik kan soms rot overkomen op mensen terwijl dat niet me bedoeling is... en vooral ouderen mensen merken dat op, jongelui merken het niet eens zo..


Ze moeten je gewoon nemen zoals je bent!!!! je willen veranderen heeft toch geen zin.... en maak ze duidelijk dat ze je ook direct kunnen aanspreken zoals volwassenen doen!!! al dat achterbakse gedoe bah bah...

20-09-2007, 15:38
hatelijk zeg.. een keer had ik het ook meegemaakt. werkte in een bank en heel kort. en mocht niet buitenlands praten maar mensen die mijn kenden begonnen gewoon in ons taal te praten en ik gaf gewoon nederlands antwoord. maar omdat buitenlandse mensen zich bij mij op hun gemak voelden en aansloten aan mijn balie konden de naaste collegas het niet hebben en speelden achterbaks door aan mijn teamleider en ik moest weg. erg he!

20-09-2007, 15:42

Citaat door Moslima22:
Ze moeten je gewoon nemen zoals je bent!!!! je willen veranderen heeft toch geen zin.... en maak ze duidelijk dat ze je ook direct kunnen aanspreken zoals volwassenen doen!!! al dat achterbakse gedoe bah bah...



Blijkbaar moet ik me houding veranderen als ik nog mijn baan wil houden. Ik heb ook geen vast contract dus ze kunnen me van alles flikken.

20-09-2007, 15:45



Citaat door Azhaar:
Blijkbaar moet ik me houding veranderen als ik nog mijn baan wil houden. Ik heb ook geen vast contract dus ze kunnen me van alles flikken.


HEbben ze dan ook concreet gezegd wat je moet veranderen? of blijven ze vaag, dan zou ik gewoon een gesprek met de teamleider vragen. En daar dan eens duidelijk over praten, want het er zomaar bij laten zorgt ervoor dat ze je alsnog zonder pardon buiten zetten.

20-09-2007, 15:52

Citaat door Moslima22:
HEbben ze dan ook concreet gezegd wat je moet veranderen? of blijven ze vaag, dan zou ik gewoon een gesprek met de teamleider vragen. En daar dan eens duidelijk over praten, want het er zomaar bij laten zorgt ervoor dat ze je alsnog zonder pardon buiten zetten.


Mijn houding, nou geloof mij maar, ik ga ook alles zeggen wat er op me hart zit!! Ik heb veel opgekropt! En gepikt van hun!

20-09-2007, 15:52
azhaar kom maar hier

overal heb je collega's die iemand moeten hebben die ze de grond in kunnen trappen om zelf beter te lijken en hun min punten te verdoezelen..

Pagina's : [1] 2 3 4