Bekijk volle/desktop versie : Verdriet nooit meer van iemand houden



20-09-2007, 14:18
ik schrijf dit op me hart te luchten kom a.u.b niet met onzin reacties het ie al moelijk genoeg ik ken een jongen nou al ander half jaar aan het begin was het heel leuk gezellig ik werd verliefd op hem hij ook op mij dacht ik maar na een half jaar begon hij ja jij bent koppig enz je bent te vernedelandst hij zegt wat moet je met een man als ik je hebt je eigen auto je eigen huis werk alles en ik heb niks ik woon trouwes nog bij me ouders maar dat maakt voor mij niet uit een auto en geld is niet het enige wat telt op deze wereld hij is ook verloofd geweest hij heeft zijn verloofde betrapt met en nederlander dit is twee jaar geleden gebeurd maar ik denk ga door met je leven ik weet dat het moelijk is maar ja iedereen kent verdiet in zijn leven en na een ruzie hebben we besloten om vrienden te blijven maar ja ik ben naar marokko geweest hij belde mij daar zelf op en sinds dat ik terug ben belt hij ook ik heb zoiets van ja we zijn vrienden z3ma waarom moet je me contsant bellen ik weet gewoon wat ik ermee moet ik hou nog steeds van hem hij maakt mij in de war aan de ene kant wil ik mijn nummer veranderen en geen contact meer maar aan de andere kant kan ik het niet ik wil hem haten maar lukt me niet aub geen onzin reacties beslama

20-09-2007, 15:07


Lieve meid het is heel moeilijk! Maar volg je hart wat je nou echt wilt! Mischien is hij onzeker en zegt ie daarom zulke dingen! Je moet goed na denken je hoeft hem niet te haten! Hoop dat je eruit komt

20-09-2007, 16:19
Het is idd een moeilijke situatie, maar misschien moet je met hem praten om te weten waar je in zijn leven staat. Ghair inshallah
Kusjes van mij

20-09-2007, 19:36
De volgende keer dat hij belt moet je het uitpraten. Vertrouw op Allah swt en in-sha-allah komt het goed.

Dikke kus

20-09-2007, 21:21


dank jullie wel nou heb ik het gevoel dat ik er niet alleen voor sta

20-09-2007, 21:24
dank jullie wel weet je ik wordt moe van deze sitautie maar inchalah komt alles goed

20-09-2007, 22:09
hey meid haat is een groot woord jullie moeten gewoon goed met elkaar uit praten.messchien heeft hij veel mee gemaakt en is hij ook in de war en weet gewoon niet wat e moet doen.en hoop inchallah dat het goed komt allah zal met je zijn.kus

21-09-2007, 13:27
Hij is gewoon erg onzeker geworden door zijn ex. Daar moet ie aan werken samen met jou???

21-09-2007, 13:38
dat begrijp ik ook dat ie onzeker is over wat er is gebeurd met zijn ex maar het is twee jaar geleden en ik heb zo iets waarom bel je me hoe kan je nou gewoon vrienden met je ex blijven dat kan gewoon niet

21-09-2007, 15:08

Citaat door lady26:
dat begrijp ik ook dat ie onzeker is over wat er is gebeurd met zijn ex maar het is twee jaar geleden en ik heb zo iets waarom bel je me hoe kan je nou gewoon vrienden met je ex blijven dat kan gewoon niet


Dat kan wel meid, de best relaties zijn er tussen 2 partners die ook goede vrienden zijn!
Maar goed als jij dat zo voelt moet je hem dat simpelweg gewoon duidelijk maken!!