Bekijk volle/desktop versie : Islamic single event m.a.w een raiparty onder het mom van de islam



Pagina's : [1] 2 3

20-09-2007, 13:15
Ik las in de metro een stukje over de Islamic single event. Een feest met muziek etc etc voor de moslims die een trouwpartner zoeken. Ik heb echt zitten lachen…
Blijkbaar heb je tegenwoordig ook islamitische raiparties hahaha

Stond ook een mooi stukje bij: de vrouwen zoeken een goed ingeburgerde moderne man en de man zoekt een lieve niet koppige vrouw. Hahaha

Wie gaat naar dat feest?

20-09-2007, 13:16



Citaat door Flasher:
Ik las in de metro een stukje over de Islamic single event. Een feest met muziek etc etc voor de moslims die een trouwpartner zoeken. Ik heb echt zitten lachen…
Blijkbaar heb je tegenwoordig ook islamitische raiparties hahaha

Stond ook een mooi stukje bij: de vrouwen zoeken een goed ingeburgerde moderne man en de man zoekt een lieve niet koppige vrouw. Hahaha

Wie gaat naar dat feest?

zoiets als de vrouwenmarkt bij de berbers

20-09-2007, 13:16



Ik ben koppig dus ik val sowieso al af




20-09-2007, 13:17
waar gaat het heen met deze wereld...

teveel dwalende zielen

20-09-2007, 13:17



Ik ga niet

Kwam een keer via een link op m.nl op een date site voor "moslims"!!
Echte moslim wacht op zijn/haar mektab, en gaat toch niet foto’s met verhaaltje op date sites zetten?

20-09-2007, 13:19

Citaat door crepul:
zoiets als de vrouwenmarkt bij de berbers

Bij die vrouwenmarkt zit de vader erbij en teken je gelijk zouzija. Maar dit is toch iets heeeeel anders

20-09-2007, 13:20

Citaat door Flasher:
Bij die vrouwenmarkt zit de vader erbij en teken je gelijk zouzija. Maar dit is toch iets heeeeel anders

daar worden 12 jarige meisjes door hun papa's verkocht aan 50 plussers haha

ja, is iets heel anders ja

20-09-2007, 13:21

Citaat door Flasher:
Bij die vrouwenmarkt zit de vader erbij en teken je gelijk zouzija. Maar dit is toch iets heeeeel anders





Hier de omgekeerde wereld.. de jongens nemen hun moeders mee ofzoiets



20-09-2007, 13:22
[QUOTE=Stond ook een mooi stukje bij: de vrouwen zoeken een goed ingeburgerde moderne man en de man zoekt een lieve niet koppige vrouw. Hahaha

Wie gaat naar dat feest?[/QUOTE]




20-09-2007, 13:22

Citaat door ghizlen:


Hier de omgekeerde wereld.. de jongens nemen hun moeders mee ofzoiets



Jammer dat ze het woordje islamitisch misbruiken …..

20-09-2007, 13:25

Citaat door Flasher:
Jammer dat ze het woordje islamitisch misbruiken …..





Ik keur het totaal niet goed.. maar aan de andere kant, mensen willen zo goed mogelijk (halal) trouwen.. maar willen wel zelf de keuze kunnen maken bij hun huwelijkspartner.. Is dubieus, maar hoe zou je het dan moeten doen?

Je vader, broer of oom dus echt toch vragen erbij te zitten bij een gesprek met zo een man?

20-09-2007, 13:25

Citaat door Flasher:
Ik las in de metro een stukje over de Islamic single event. Een feest met muziek etc etc voor de moslims die een trouwpartner zoeken. Ik heb echt zitten lachen…
Blijkbaar heb je tegenwoordig ook islamitische raiparties hahaha

Stond ook een mooi stukje bij: de vrouwen zoeken een goed ingeburgerde moderne man en de man zoekt een lieve niet koppige vrouw. Hahaha

Wie gaat naar dat feest?






xWaar gaat dit heen

20-09-2007, 13:26


komt ie:

Islamic Single Event 19-10-2007
Jij bent single, islamitisch en je wilt met de juiste nija (intentie) iemand ontmoeten? Dan bieden wij je een unieke avond waarbij gezelligheid en ontmoeting centraal staan in een ongedwongen sfeer. R&S Producties organiseert in samenwerking met Buro Oulfa een spectaculair feest voor single moslims in Nederland onder de naam: "Islamic Single Event"!. Een evenement speciaal gericht op alle single moslims die op zoek zijn naar hun levenspartner waarzij een duurzame relatie mee willen opbouwen .

Tijdens deze avond maak je kennis met verschillende culturen die allen verbonden zijn door één geloof.
Kom ook en leer nieuwe mensen kennen of ontmoet de man/vrouw uit je dromen.
Wij bieden je de ruimte, de lekkere hapjes en een aangename sfeer maar de rest is aan jou en als je het niet alleen durft dan zorgen wij voor de match!

Dus, ben je Islamitisch, vrijgezel en op zoek naar een partner? kom dan naar hét event van dit jaar.
En dit alles voor maar € 50. Mis het niet en meld je snel aan want er zijn slechts een beperkt aantal kaarten beschikbaar.

Islamic Single Event wordt mede mogelijk gemaakt door http://www.layali.nl
KvK:18077963 | Copyright © R&S Producties | Z-web.nl

20-09-2007, 13:27
en verder nog:

Uitleg

Islamic Single Event; hét event van het jaar voor single moslims!

Je bent jong, moslim en single, maar niet van plan om dat lang te blijven? Dan ben je bij ISE aan het juiste adres. Wat kun je allemaal verwachten? Allereerst hebben wij voor een prachtige locatie gekozen waar jij in de juiste ambiance de ware kan ontmoeten. Je mag een chaperonne meenemen, ook als deze persoon geen vrijgezel is, hij/zij ontvangt dan bij de ingang een badge met ‘I’m not single’.

De avond zal opgevrolijkt worden met muziek, dans en een stand-up comedy act. We hebben verschillende kennismakingsactiviteiten zoals de ‘mektab-box’ en de ‘mistery-date’. Maar dat is nog niet alles! Er zal ook een stylist aanwezig zijn die je haren kan doen en wat tips kan geven. Tenslotte kun je elkaar onder het genot van een heerlijk diner, beter leren kennen.

Dresscode: “Op je mooist”

Locatie:
Centraal gelegen locatie in het midden van het land, Cothen ligt op steenworp afstand van Utrecht . De entree is voorzien van een sfeervolle lounge waarvan een gedeelte met open haard en een garderobe. De locatie beschikt over een eigen parkeerterrein met 60 vrije parkeerplaatsen
Adres:
Deze ontvangt u bij uw ticket. De locatie ligt op 10 minuten rijden van de A12 en is makkelijk te bereiken vanuit de volgende plaatsen. Utrecht: 15-20 minuten Amersfoort: 15-20 minuten Nieuwegein: 15-20 minuten

Datum:19 oktober 2007
Aanvang:18:00 uur – 24:00uur
Kosten voor deelname: € 50 pp
U kunt uw betaling onder vermelding van uw aanmeldnummer overmaken naar de onderstaande rekening. Het aanmeldnummer ontvangt u bij het inschrijfformulier die u nog van ons ontvangt.
ABN AMRO: 50 43 10 070 Tilburg
KvKnr:18077963 | Copyright © R&S Producties | Z-web.nl

20-09-2007, 13:28

Citaat door ghizlen:


Ik keur het totaal niet goed.. maar aan de andere kant, mensen willen zo goed mogelijk (halal) trouwen.. maar willen wel zelf de keuze kunnen maken bij hun huwelijkspartner.. Is dubieus, maar hoe zou je het dan moeten doen?

Je vader, broer of oom dus echt toch vragen erbij te zitten bij een gesprek met zo een man?

Ja daaag! Een ordinaire dansfeest onder het mom van “islamitisch koppelen” is onzin. Dat weet jij ook. Dat ze dat doen is hun zaak, maar noem het geen islamitisch, want dat is het niet. Dadelijk gaat men echt denken dat het normaal is?

Pagina's : [1] 2 3