Bekijk volle/desktop versie : zwanger



20-09-2007, 12:10
ik heb ooit gedroomd dat ik zwanger was.
Het was een heerlijk gevoel niet te beschrijven, zo gelukkig voelde ik me.

Weet iemand wat dit betekent.

20-09-2007, 20:56


Ben je getrouwd?? ik heb gehoord dat als je niet gehuwd bent en zoiets droomd je dat je dan iets verbergd voor je ouders.. als je getrouwd ben voor je man. maar ja ik weet niet zeker of het waar is.. heb zelf ook ooit gedroomd dat ik zwanger was... Allahoe3lm

20-09-2007, 23:20
subhanalah!!!

ik vind dat best wel een enge droom..als je niet getrouwd bent

21-09-2007, 00:35
Allahu a3lam, maar waarom moeten jullie altijd zoeken naar iets wat het moet betekenen als je iets droomt? en ga aub niet zomaar uitspraken doen, naar wat het kan betekenen.

21-09-2007, 10:20


Ik heb nu al een paar keertjes gedroomd dat ik zwanger ben. Het is inderdaad heel apart. 1 keer droomde ik dat ik was bevallen (en dat het helemaal geen pijn deed, dus ik ben nu wat minder bang voor bevallingen ) en dat de baby niet begon te huilen, maar dat mij dat in het begin helemaal niks kon schelen ... Vroeger wou ik nooit kinderen krijgen omdat ik dacht dat ik niet echt van ze kon houden. Ik had ook eens gelezen van een vrouw die voelde gewoon geen liefde voor haar kind.. Dat had ik dus ook in die droom .. Maar later kwam ik ineens in actie en schreeuwde ik ; waarom huilt ie niet? GElukkig ik heb nog een hart .. en toen werd ik wakker.. Echt apart gevoel heb je dan hoor! Want het voelt dan alsof je mama bent..

21-09-2007, 10:36

Citaat door Diamantjuh1987:
Ben je getrouwd?? ik heb gehoord dat als je niet gehuwd bent en zoiets droomd je dat je dan iets verbergd voor je ouders.. als je getrouwd ben voor je man. maar ja ik weet niet zeker of het waar is.. heb zelf ook ooit gedroomd dat ik zwanger was... Allahoe3lm


nee, eigenlijk niets

21-09-2007, 10:37

Citaat door BULLIT:
Allahu a3lam, maar waarom moeten jullie altijd zoeken naar iets wat het moet betekenen als je iets droomt? en ga aub niet zomaar uitspraken doen, naar wat het kan betekenen.


ja, is wel zo.
maar je wil toch wel weten wat het miss kan betekenen

21-09-2007, 12:46
Ze zeggen dat als je ongetrouwd bent en je droomt dat je zwanger bent, dan betekent het dat je moet of gaat trouwen wa Allahu a3lam

21-09-2007, 15:01

Citaat door Salamalikoum:
Ze zeggen dat als je ongetrouwd bent en je droomt dat je zwanger bent, dan betekent het dat je moet of gaat trouwen wa Allahu a3lam

ok

21-09-2007, 15:52
ze zeggen? wie is ze?

21-09-2007, 16:17
Ik heb ook de laatste tijd dezelfde droom.

Echt heel raar maar wat ze al eerder zeiden het lijkt gewoon net ECHT...Je wordt echt met zo een gevoel wakker.... soebhana allah